Die vliegen dan met de transponder ingesteld op hun militaire frequentie(s)
ze gaan inderdaad niet zo naïef zijn om hun vliegroutes voor alleman "zichtbaar"
te maken!
Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Die vliegen dan met de transponder ingesteld op hun militaire frequentie(s)
De nagel op de kop Frits ... in 1940 hebben ze hetzelfde gedaan met duizenden Poolsefrits1955 schreef: ↑22 apr 2022, 09:46Waarom twijfel je toch steeds aan de evidente feiten Fred? Ik snap het niet. De Russische invaller doet wat het al vaker gedaan heeft: als een snelle actie niet het verhoopte succes geeft schieten ze alles kapot. Dat is de tactiek van het Russische leger sinds WOII.
Het afslachten of uithongeren van burgers lijkt hier toch vooral Russisch werk.
Ge wijkt doelbewust af over wat ik schreef over de Zwarte Zee om toch maar je gelijk te krijgen. Flauw hoor ...
IFF ( Identification Friend or Fue ) transponders bestonden al zeker in de jaren '70 . In Siemens Oostkamp van destijds werd de STR700 geproduceerd.Paul Siemons schreef: ↑22 apr 2022, 22:42Die vliegen dan met de transponder ingesteld op hun militaire frequentie(s)
ze gaan inderdaad niet zo naïef zijn om hun vliegroutes voor alleman "zichtbaar"
te maken!
Dat is een nagespeeld filmke van de Octoberrevolutie in 1917. Het is zelfs niet zeker dat ze ooit met paarden de trappen op gingen , of het zouden circuspaarden geweest moeten zijn.
Bah nee. Allemaal Westerse bangmakerij om ons op te zwepen tegen de Russen. Ik antwoorde op Wil-met -punt dit :Charlie Maru schreef: ↑23 apr 2022, 18:41HLN:
Volgt na Oekraïne ook Moldavië? “De Russen willen op lange termijn een nieuw groot-Rusland”
https://www.hln.be/buitenland/volgt-na- ... ~abb947bb/
Klinkt exact als de woorden van Poetin eind november toen de militaire opbouw aan de Oekraïense grens naar zijn toppunt ging: 'Allemaal Westerse hysterie'.Fred1950 schreef: ↑23 apr 2022, 19:00Bah nee. Allemaal Westerse bangmakerij om ons op te zwepen tegen de Russen.Charlie Maru schreef: ↑23 apr 2022, 18:41HLN:
Volgt na Oekraïne ook Moldavië? “De Russen willen op lange termijn een nieuw groot-Rusland”
https://www.hln.be/buitenland/volgt-na- ... ~abb947bb/

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Ik heb dat van niemand gelezen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Aaaah , 't is daarom dat ik nooit Russen boven Oekraïne zie vliegen.
Da's wel raar want ik heb je er al meermaals op betrapt dat jij ze ziet vliegen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Fred.....
Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.