Experts raden Poetin aan om terug te trekken.
Dat spul dat ze VS en Duitsland kregen is geen speelgoed.
Dat spul dat ze VS en Duitsland kregen is geen speelgoed.
Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Dat spul van de VS werkt blijkbaar met GPS , en dat is héél gemakkelijk te misleiden. Men hoeft er maar een sterk signaal op dezelfde frequenties als de GPS satellieten ernaar toe te sturen , en die dingen lopen verloren.
Laatst gewijzigd door Fred1950 op 02 jun 2022, 21:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Waarom denk je dat ? Rusland is ook geëvolueerd. Na de val van de Berlijnse muur heeft gans het "oostblok" zich naar het Westen gericht , en dat zonder maar één interventie vanuit Rusland. Met wat er daarna in het voormalige Yoegoslavië is gebeurd , met Tsjechoslowakije , enz ... hebben der Russen zich niet meer bemoeid. Yeltsin heeft zelfs ooit het idee geopperd om tot de NAVO toe treden. Emmanuel Macron heeft ooit beweerd dat de NAVO hersendood is , net omdat er helemaal geen gevaar meer voor een oorlog met de Russen bestond.Fazal schreef: ↑02 jun 2022, 17:35Het is maar goed dat een vol- en evenwaardig machtig land, in dat geval de VS, zich opstelt tegen een dictator die gans Europa economisch aan de grond wil brengen. En het is maar goed dat we 27 landen (waaronder wijzelf) hebben die tot de NAVO behoren. Mocht de VS, het machtigste land van de NAVO, zich niet tegen zo iemand opstellen, we mochten het hier binnen afzienbare tijd vergeten. Want zo iemand is nooit verzadigd.
.....
De Sovjet Unie viel in duigen. Rusland had niet eens de controle over de kernwapens waarvan een groot deel in Oekraïne was gestationeerd. Rusland was economisch een dwerg en militair was er geen eenheid meer in te vinden.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Ik weet het: als het over inzicht in de wereldgeschiedenis gaat, dan ben je weer die knaap van 14 jaar die met zijn treintje in de garage wil gaan spelen en zijn batterijen wil gaan opladen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Nee Wil. draai nu eens niet rond de pot en reageer op wat Fred schrijft.Ik weet het: als het over inzicht in de wereldgeschiedenis gaat, dan ben je weer die knaap van 14 jaar die met zijn treintje in de garage wil gaan spelen en zijn batterijen wil gaan opladen.
Verder:Maak eens een lijstje in een bepaald tijdsbestek van de landen die door Rusland aangevallen werden en vergelijk dat met wat de "Westerse" culturen hebben uitgespookt. Gans Noord-en Zuid-Amerika is ooit uitgemoord en uitgeroeid geweest door wat zich nu "democratieën" noemt. Oei , ik was bijna Afrika vergeten. In welk continent hebben Russen ver van hun heimat ooit oorlog gevoerd ?
En dan komt de reactie van Fred volledig tot zijn recht:Onthoud ook maar dat de visie op wat 'normaal' is in de verhouding tussen landen, verandert doorheen de tijd. Vandaag erkennen we dat landen - zelfs heel kleine zoals Luxemburg - zelfbeschikkingsrecht hebben. Daar blijven 'grote landen' met hun tengels van af. Zo ver zijn we geëvolueerd. Poetin nog niet. Die rolt zijn tanks binnen in Georgië en in Oekraïne omdat hij meent dat die 'landjes' bufferstaten moeten vormen tegen 'de vijand'. De dictator :twisted
U weet perfect waar het kalf gebonden is en wie de oorzaak is maar het over uw lippen krijgen ontwijkt u altijd met rond de pot te draaien.Maak eens een lijstje in een bepaald tijdsbestek van de landen die door Rusland aangevallen werden en vergelijk dat met wat de "Westerse" culturen hebben uitgespookt. Gans Noord-en Zuid-Amerika is ooit uitgemoord en uitgeroeid geweest door wat zich nu "democratieën" noemt. Oei , ik was bijna Afrika vergeten. In welk continent hebben Russen ver van hun heimat ooit oorlog gevoerd ?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.