Marléne Dietrich zong dan ook... When will they ever learn...
https://www.youtube.com/watch?v=TmtbXXkhHO4
Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Marléne Dietrich zong dan ook... When will they ever learn...
Niet voordat de mens muteert naar een hogere levensvorm. Mensen zijn op emotioneel en maatschappelijk gedrag niet verder geëvolueerd dan de chimpansee's en de bonobo's .
Fred1950 schreef: ↑13 aug 2022, 15:36Niet voordat de mens muteert naar een hogere levensvorm. Mensen zijn op emotioneel en maatschappelijk gedrag niet verder geëvolueerd dan de chimpansee's en de bonobo's .
( het dagelijks gekibbel tussen Wil-met-zijn-puntje en mijzelf is hier al een laagdrempelig bewijs van )

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Ik denk dat er een punt komt dat de club die speler minder gaat betalen. Daar is al over gesproken, trouwens.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Als die club die speler minder gaat betalen zou het wel eens kunnen zijn dat die speler andere oorden opzoekt, De BRIC(H)S-competitie zou een oplossing kunnen zijn voor hem maar zolang die speler zijn royaal loon blijft ontvangen is er voor hem niks aan de hand. De club wil die speler ook niet van de hand doen, hij moet kost wat kost bij de club blijven ondanks zijn ‘wispelturig gedrag’. Raar hé?door Wil. » Vandaag, 13:57Ik denk dat er een punt komt dat de club die speler minder gaat betalen. Daar is al over gesproken, trouwens.Dicksy schreef: ↑Vandaag, 10:25
Hij kan ook die rechtsback van het veld halen, en toekomstig niet meer opstellen, maar dan tot de vaststelling komen dat hij nog met 10 op het veld staat
Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.