Ik vind het niet normaal, nu zijn het alleen mannen, waarom zetten ze die niet aan het werk,een gezin waar moeder de vrouw haar kinderen grootbrengt en de vader alleen instaat voor het maandelijks inkomen , die hebben nog geen 2000€gezinspensioen als ze in pensioen gaan,men kan in dit land beter asielzoeker zijnUit het artikel:
'Twee loodsen werden intussen ingericht met meubilair, een keuken, refter en een ontspanningsruimte.'
2400€ zuiver in de pocket dan want ik veronderstel dat er ook voorzien wordt in hun eten, in hun kleding, enz..... ?
Ik ga eens kijken of er geen cafeetje over te nemen is in Berlaar.
Ik heb ruim 15 jaar geleden al zo een verhaal gehoord,van de buren die het konden weten, 5 asielzoekers die in Nederland einde procedure waren , zijn naar hier gekomen, en ja die kregen ieder 20€ de man,dus 600€ per maand,X 5 is 3000€ die hebben een kleine studio gehuurd ,waar ze alle 5 verbleven, en plezier dat die hadden, na 2 maand reden ze zelfs met een auto waar ze wel bijna iedere dag aan moesten sleutelen, maar werken deden ze niet.
De juul kabas heeft wel gelijk met zijn liedje "het zijn zotten die werken"
https://www.rva.be/nl/documentatie/infoblad/t67
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.