Zijn die partizanen communisten of Tsaaristen.
Ze willen terug de grenzen van Rusland zoals vroeger.
Ze willen terug de grenzen van Rusland zoals vroeger.
Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Waaauw, Fred. Jij bent toch ongelooflijk beslagen op meerdere terreinen. Naast diepe, diepe kennis over batterijen zou jij zonder problemen de verkeerstoren in je eentje kunnen bemannen, denk ik.Fred1950 schreef: ↑22 aug 2022, 09:17De Russen hebben blijkbaar ook een "probleem" waardoor ze rondjes moeten vliegen .... Er vliegen daar nog andere vliegtuigen van het "Ministry for Emergency Situations (MChS)" rond.
Wel een speciaal machientje , die "Beriev" ( https://en.wikipedia.org/wiki/Beriev_Be-200 )

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Als ze de grenzen van "vroeger" zouden willen dan zouden ze die dochter van .... niet hebben vermoord , want die en haar vader willen dat ook.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Ik denk dat de Russen zich helemaal niet willen inschakelen in de "beschaafde wereld" die door de VS wordt gedomineerd met racistische moordpartijen , bestormingen door Trump aanhangers , structurele armoede , enzovoort ....

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.