Bluft Poetin?
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
De walm van Rusland-kontlikkerij stijgt weer op uit je posting.Fred1950 schreef: ↑16 sep 2022, 22:08De Oekraïners daarentegen staken gesneuvelde Russen in een body-bag en lieten ze rotten in een treinwagon. , herinnert ge u dat nog ? Onze beste Zelensky sprak terug over "massamoordenaren" en haalde zelfs Marioepol aan. Zijn "soldaatjes" worden blijkbaar "vermoord" , en zijn nationalisten zijn engelen. Ik zou er mijn schoen naar kloppen moest ik de kans krijgen.![]()
De Russen waren degenen die hun eigen gesneuvelde soldaten niet eens wilden komen ophalen. Ik heb dat maanden geleden al gepost. Ze werden in een koelwagon gelegd, maar Poetin had er geen interesse voor.
Nu vindt men - zoals Voorn al schreef - mensen met de handen gebonden op de rug of met een strop rond de nek. Voor een Gentenaar mag dat een merkteken zijn waarop hij fier is, maar in Oekraïne denkt men daar anders over; en de rest van de wereld ook.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Het was niet de bedoeling dat de troepen van Zelensky zo snel het gebied zouden heroverd hebben. Na een paar jaar zie je in die bossen niks meer van de graven en blijft alles mooi onder de radar.
We gaan nog veel van de beestigheden zien wanneer de Russen zullen achteruitgedreven zijn.

Dit nieuws is al een week oud en er werd door Frits al naar verwezen in een eerdere posting. Toch goed om nog eens te lezen dat er in Rusland mensen met gezond verstand rondlopen die wellicht het tipje van de ijsberg vormen. Hopelijk knalt 'de poetin' er binnenkort tegenaan.
Slechts één dag nadat verschillende gemeentelijke afgevaardigden in de geboorteplaats van Poetin, St. Petersburg, de Doema hadden opgeroepen om de Russische leider te berechten wegens verraad, sloten hun collega's in Moskou zich aan en eisten dat hij aftreedt omdat zijn opvattingen 'hopeloos achterhaald' zijn."
In een open brief aan Poetin herinnerden afgevaardigden van het Lomonosovsky-district in Moskou eraan dat het leiderschap van Poetin begon met "goede hervormingen", maar dat naarmate de tijd voortschreed, "alles fout ging".
Hoewel het dieper wordende moeras in Oekraïne niet specifiek werd genoemd, benadrukten de auteurs dat de status-quo onder Poetin onhoudbaar is.
“De retoriek die u en uw ondergeschikten gebruiken, is al lange tijd doorzeefd met onverdraagzaamheid en agressie, die ons land uiteindelijk terugwierpen in het tijdperk van de Koude Oorlog.
Rusland wordt opnieuw gevreesd en gehaat, we bedreigen opnieuw de hele wereld met kernwapens”, schreven de functionarissen. "We vragen u om uzelf van uw post te ontheffen vanwege het feit dat uw opvattingen en uw bestuursmodel hopeloos verouderd zijn en de ontwikkeling van Rusland en zijn menselijk potentieel belemmeren."
Slechts één dag nadat verschillende gemeentelijke afgevaardigden in de geboorteplaats van Poetin, St. Petersburg, de Doema hadden opgeroepen om de Russische leider te berechten wegens verraad, sloten hun collega's in Moskou zich aan en eisten dat hij aftreedt omdat zijn opvattingen 'hopeloos achterhaald' zijn."
In een open brief aan Poetin herinnerden afgevaardigden van het Lomonosovsky-district in Moskou eraan dat het leiderschap van Poetin begon met "goede hervormingen", maar dat naarmate de tijd voortschreed, "alles fout ging".
Hoewel het dieper wordende moeras in Oekraïne niet specifiek werd genoemd, benadrukten de auteurs dat de status-quo onder Poetin onhoudbaar is.
“De retoriek die u en uw ondergeschikten gebruiken, is al lange tijd doorzeefd met onverdraagzaamheid en agressie, die ons land uiteindelijk terugwierpen in het tijdperk van de Koude Oorlog.
Rusland wordt opnieuw gevreesd en gehaat, we bedreigen opnieuw de hele wereld met kernwapens”, schreven de functionarissen. "We vragen u om uzelf van uw post te ontheffen vanwege het feit dat uw opvattingen en uw bestuursmodel hopeloos verouderd zijn en de ontwikkeling van Rusland en zijn menselijk potentieel belemmeren."

Wie Oekraïne financieel wil steunen, kan dit doen door te betalen voor een persoonlijke boodschap die op AGM-88 HARM raket wordt geschreven. Je kunt terecht bij Revengefor.com.
De HARM raket speurt de radargeleide luchtafweersystemen op en vernietigt die.
Een bijdrage van $500 is het minimum.
Hier enkele voorbeelden (op gewone bommen) ter inspiratie.
De HARM raket speurt de radargeleide luchtafweersystemen op en vernietigt die.
Een bijdrage van $500 is het minimum.
Hier enkele voorbeelden (op gewone bommen) ter inspiratie.

Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Mijn boodschap :
I do not kill Russians only
p.s. dat tuig is wel een air-to-ground raket , dus afgevuurd vanuit iets dat vliegt. Dat vliegend ding moet dus al sneller kunnen vuren dan dat die radargestuurde luchtafweer het naar beneden haalt. Hoeveel vliegend tuig ( straaljagers en helicopters ) blijven er in het Oekraïnse leger nog over ?
Dit is vuile geldklopperij , gelijkaardig aan de steun aan islam fundamentalisten.
I do not kill Russians only
p.s. dat tuig is wel een air-to-ground raket , dus afgevuurd vanuit iets dat vliegt. Dat vliegend ding moet dus al sneller kunnen vuren dan dat die radargestuurde luchtafweer het naar beneden haalt. Hoeveel vliegend tuig ( straaljagers en helicopters ) blijven er in het Oekraïnse leger nog over ?
Dit is vuile geldklopperij , gelijkaardig aan de steun aan islam fundamentalisten.
-
Deze HARM raket heeft een vliegend vermogen van 45 km. Genoeg voor de piloot om zelf buiten beeld te blijven.
https://twitter.com/i/status/1570432250105192452
De Oekraïners hebben nog een aantal Mig's
waaronder deze raketten kunnen bevestigd worden.
https://twitter.com/i/status/1570432250105192452
De Oekraïners hebben nog een aantal Mig's

Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Mijn boodschap:door Wil. » 22 minuten geleden
junge, komm bald wieder, bald wieder nach Haus
(Jongen, kom snel terug, snel weer naar huis)
Ich mach mir Sorgen, Sorgen um dich
(Ik maak me zorgen, maak me zorgen om jou)
Хлопчик швидше повертайся, швидше додому
Я переживаю, я переживаю за вас
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Bereikt zijn doel op 45 km na ongeveer 1,4 minuten ( Mach 2 ) . Als het luchtdoel systeem ook binnen die 1,4 minuten zijn raket afschiet ( en die zien ook doelen op 45 km afstand ) , zijn beiden eraan.
-
Batterijman, blijf bij je aansluitklemmen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.