Bluft Poetin?
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Kunt ge al niet meer verdragen dat ik over raketten ook iets meer afweet dan jij ?Wil. schreef: ↑18 sep 2022, 00:57Batterijman, blijf bij je aansluitklemmen.![]()
-
MichelN - Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
-
Dat afstellen en repareren doe ik al jaren zelf. Aan een Giersch R1-V-L valt er maar weinig af te stellen , nietwaar.
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
-
Hoe zou in godsnaam Wil-met-puntjes iets afweten van raketten. Op 9 jarige leeftijd liet ik al zelfgemaakte raketjes de lucht in gaan ( brandstof : afgeschilferde koppen van lucifersCharlie Maru schreef: ↑18 sep 2022, 12:23Tennis raketten Fred ?
Ik wist niet dat je zo sportief waart.....![]()
![]()
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Oppassen fredje. Twee lucifertjes in zilverpapier draaien met de luciferkopjes tegen elkaar. Verwarmen tot de lucifertjes in brand vlogen en weg was het. Probeer het maar, werkt nu nog.door Fred1950 » 35 minuten geleden
Hoe zou in godsnaam Wil-met-puntjes iets afweten van raketten. Op 9 jarige leeftijd liet ik al zelfgemaakte raketjes de lucht in gaan ( brandstof : afgeschilferde koppen van lucifers). Ik ken in de verste verte niemand die mij dat toen nadeed , toen al zeker geen ambtenaarkes in spé.
En dat deed ik al op zeer jonge leeftijd met de vrienden onder elkaar.
-
Fazal - Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00
Maar nog even over Poetin ...?
Wanner gaan ze die kerel eindelijk eens liquideren?
Volgens Fred mag Zelensky dan misschien ook een klein smeerlapke zijn, maar Poetin ...?
Die is niet te overtreffen.
Wanner gaan ze die kerel eindelijk eens liquideren?
Volgens Fred mag Zelensky dan misschien ook een klein smeerlapke zijn, maar Poetin ...?
Die is niet te overtreffen.
Laatst gewijzigd door Fazal op 18 sep 2022, 16:27, 1 keer totaal gewijzigd.
-
https://www.hln.be/buitenland/oekraine- ... ~aef0b4f4/
Oekraïne beveelt terugtrekking van al zijn blauwhelmen uit Congo
Volgens de recentste cijfers had Monusco in november 2021 ongeveer 17.800 mannen in Congo, van wie 12.380 militairen, voornamelijk uit Pakistan (1.974), India (1.888), Bangladesh (1.634), Indonesië (1.037), Zuid-Afrika (979), Nepal (936) en Marokko (923).
Oekraïne behoorde niet tot de top tien van landen die troepen leveren aan de VN-missie.
De ene rekruteert in gevangenissen, de andere moet zijn soldaten elders gaan zoeken.
Volgens de recentste cijfers had Monusco in november 2021 ongeveer 17.800 mannen in Congo, van wie 12.380 militairen, voornamelijk uit Pakistan (1.974), India (1.888), Bangladesh (1.634), Indonesië (1.037), Zuid-Afrika (979), Nepal (936) en Marokko (923).
Oekraïne behoorde niet tot de top tien van landen die troepen leveren aan de VN-missie.
De ene rekruteert in gevangenissen, de andere moet zijn soldaten elders gaan zoeken.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Gary Kasparov, ooit nog uitdager van Poetin bij de verkiezingen, zegt: "Veel generaals van het Russisch leger realiseren zich nu dat de oorlog verloren is."
Kasparov trok zich terug uit de presidentsverkiezingen toen hij ondervond dat de bedreigingen tegenover hem zouden overgaan in fysieke uitschakeling. De schaakgrootmeester gaf die partij gewonnen voor Poetin, maar een kampioenschap wordt niet beslist in één wedstrijd.
Kasparov trok zich terug uit de presidentsverkiezingen toen hij ondervond dat de bedreigingen tegenover hem zouden overgaan in fysieke uitschakeling. De schaakgrootmeester gaf die partij gewonnen voor Poetin, maar een kampioenschap wordt niet beslist in één wedstrijd.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Voor mij is dit artikel een aanwijzing dat het langs beide kanten armoe troef is betreffende manschappen. Er staat niet bij om hoeveel manschappen het gaat maar het zal niet van die orde zijn dat die 'vredesmissie' nu op zijn gat zit, maar dit ter terzijde.door Wil. » 20 minuten geleden
Met wie ga je dan best naar de oorlog?
Ook Rusland heeft materiaal (met de nodige manschappen) uit Syrië terug getrokken, dus beide zitten in hetzelfde schuitje.
Bij de russen gaan ze lopen, bij de Oekraïners zijn de verliezen misschien zwaarder dan de Westerse propaganda willen laten uitschijnen.
-
Begrijp niet wat je hier nu mee wilt aantonen.door Wil. » 18 minuten geleden
Gary Kasparov, ooit nog uitdager van Poetin bij de verkiezingen, zegt: "Veel generaals van het Russisch leger realiseren zich nu dat de oorlog verloren is."
Subjectief.toen hij ondervond dat de bedreigingen tegenover hem zouden overgaan in fysieke uitschakeling.
En als toenmalig tegenkandidaat van Poetin bij de presidentsverkiezingen kan men nu toch moeilijk andere uitspraken verwachten. Het gebeurd zelfs de dag van vandaag nog, ook in het 'democratische westen'.
-
Een blaam op zijn bazoen. Het bewijst dat hij geen zier geeft om de wereldvrede , alleen eigen vel en eigen navel telt.Dicksy schreef: ↑18 sep 2022, 16:27https://www.hln.be/buitenland/oekraine- ... ~aef0b4f4/
....
Is de reserve aan al die verplicht in het land gebleven mannen tot 65 jaar al "uitgeput" misschien ?