Krijgen we niet te horen op de VRT ........
Lees goed AMERICA will ....
Lees goed AMERICA will ....
Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Is toch een logische reactie.door Fred1950 » 13 minuten geleden
Krijgen we niet te horen op de VRT ........
Je bent ook nog maar pas wakker, denk ik, D.Hoelang is het geleden dat u in winterslaap gegaan bent?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.door Wil. » 41 minuten geleden
Je bent ook nog maar pas wakker, denk ik, D.
En dat is wel degelijk uw gidsland.Iemand wil de macht over gans de wereld verkrijgen, en we weten allemaal wie dat is. Zijn machtshonger kent geen 'grenzen'. En dat bedoel ik letterlijk

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.De antwoorden zijn duidelijk, zou ik denken.Wat denk je van de Sovjet Unie? Helemaal in lijn met de Marxistische visie moest de wereld vroeg of laat communistisch worden.
Sinds 1991 (einde SU) en na een pauze van enkele jaren staat daar de nieuwe Stalin: Poetin.
Heeft de Navo ooit maar één land gedwongen om aan te sluiten?
Heeft de Navo ooit militair gereageerd toen een land wegstapte uit de Navo?
Heeft de Sovjet ooit één land gedwongen om binnen het Warschaupakt te blijven?
Waarom is er in Oost-Europa geen enkel land dat uit vrije wil terug naar de "Russische vriendschap" gekeerd nadat het geproefd had van die andere wereld?
https://www.uu.nl/in-de-media/de-russis ... het-verderWat is er waar van Poetins bewering dat westerse landen beloofd hebben dat de Navo zich niet oostwaarts zou uitbreiden?
De echte achtergrond speelt boven onze hoofden af, het is het ene wolven roedel, tegen het hyena roedel,uiteidelijks bijten ze elkander de strot af.
Sinds de Sovjet-Unie heeft de Navo zich uitgebreid naar Oost-Europa en de Baltische landen. Zeven van de acht voormalige leden van het Warschaupact zijn nu Navo-lid.
Die politiek was precies dezelfde als ten tijde van de SU in het Balticum. De Russen daar identificeren zichzelf maar al te graag als etnische Russen. Niet moeilijk te begrijpen als je weet dat de SU vijftig jaar lang die landen bezet hield en er uiteraard vermenging ontstond met de locals.
Poetin weet toch ook dat er door Amerikanen tand om tand gereageerd gaat worden. Ge moet Poetin ook geen woorden in de mond leggen die hij niet uitgesproken heeft , "onze" angsten worden geformuleerd door onze media , en die is steeds op zoek naar sensatie om de gemoederen te prikkelen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.