Coronavirus
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-

Het aantal kinderen tussen 6 m. en 6 j. dat dood of zwaar gehavend uit een corona-ziekte is gekomen, bedraagt 0,00000005 % (lees het in het Spaans, aub).
Dat pastoor hierboven zich aan de regels wil houden, valt te begrijpen. Wellicht zit hij 'in de gevarenzone' qua leeftijd of is hij een risicopatiënt omwille van andere factoren. Maar een baby van 6 m??

Pfizer verwacht de prijs van zijn COVID-19-vaccin ruwweg te verviervoudigen tot ongeveer 110 -
130 dollar per dosis nadat het huidige aankoopprogramma van de Amerikaanse overheid afloopt.
Dit als gevolg van de zwakke vraag naar COVID-vaccins, waardoor vaccinmakers de prijzen zouden moeten verhogen om aan de inkomstenprognoses voor 2023 en daarna te voldoen.
130 dollar per dosis nadat het huidige aankoopprogramma van de Amerikaanse overheid afloopt.
Dit als gevolg van de zwakke vraag naar COVID-vaccins, waardoor vaccinmakers de prijzen zouden moeten verhogen om aan de inkomstenprognoses voor 2023 en daarna te voldoen.

Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Aan alles komt een eind (zwakke vraag naar COVID-vaccins) maar voor Pfizer blijkbaar niet. Binnenkort zullen de besmettingen weer drastisch stijgen, kans op ophokplicht vergroten en zullen de mensen 'dringend' aangeraden worden zich terug te laten vaccineren. De Pfizerlobby zal zijn werk doen, de nodige 'doosjes pralines' zullen bij de politieke verantwoordelijken in de bus vallen en klaar is kees.door Wil. » 2 minuten geleden
Pfizer verwacht de prijs van zijn COVID-19-vaccin ruwweg te verviervoudigen tot ongeveer 110 -
-
In de VS stelt men vast dat de schoolresultaten voor wiskunde en begrijpend lezen enorm gedaald zijn t.g.v. van de pandemie (afstandsleren e.d.m.)
Het niveau was in heel wat Amerikaanse scholen al niet zo best ...

Het niveau was in heel wat Amerikaanse scholen al niet zo best ...

Die daling was geleidelijk. Nu stelt men vast dat er plots een 'luchtzak' heeft plaatsgevonden. Het niet lijfelijk aanwezig zijn in de school heeft een negatieve invloed op de prestaties van kinderen en dit terwijl het gevaar dat corona oplevert voor jongeren tot 18 jaar werkelijk mi-ni-maal is.
'Ja maar, dan gaan die kinderen naar huis en besmetten ze hun grootouders' hoor je wel eens opperen.
Dan is het van belang om die oude mensen te beschermen, maar niet om iedereen in quarantaine te zetten of enorm te beperken.

Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
En dat bewijst dat ze niet zelfstanding kunnen studeren. "Zelfstudie" im stillen Kimmerlein is nochtans belangrijk , vooral in de huidige snel evoluerende teschnische wereld - waar wiskunde steeds maar belangrijker wordt.
( veel te veel tik-tok , instagram , facebook , en al de andere afstompende bezigheden + drugs )
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Pfizer wilt zoals de energie markt doen, en met de hulp van de virologen gaat het steeds de goede kant op.Dicksy schreef: ↑21 okt 2022, 10:43Aan alles komt een eind (zwakke vraag naar COVID-vaccins) maar voor Pfizer blijkbaar niet. Binnenkort zullen de besmettingen weer drastisch stijgen, kans op ophokplicht vergroten en zullen de mensen 'dringend' aangeraden worden zich terug te laten vaccineren. De Pfizerlobby zal zijn werk doen, de nodige 'doosjes pralines' zullen bij de politieke verantwoordelijken in de bus vallen en klaar is kees.door Wil. » 2 minuten geleden
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20221013_94489447
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
In een labo in Boston zijn wetenschappers (?) bezig om het oorspronkelijke Wuhan-virus een beetje te 'upgraden'.
Ze gebruiken daarvoor de kern van dat virus en plaatsen er de omicron-spikes op. Gevolg: een virus dat in het labo niet minder dan 80% van de muizen deed sterven zodra die ermee besmet werden!
Dit zijn werkelijk Frankenstein toestanden. Stel je voor dat het virus uit het labo ontsnapt - zoals mogelijk (wellicht?) gebeurd is met het oorspronkelijke Wuhan-virus - dan zijn de gevolgen wellicht niet te overzien. De varianten die we tot nu toe zijn tegenkomen, hebben tot nu toe op 2,5 jaar nog niet eens 1/1000 van de wereldbevolking doen sterven. Je moet er niet aan denken dat dit virus in Boston uit dat labo zou geraken en bv. 8% van de bevolking zou uitschakelen. We spreken dan over 600 of 700 miljoen mensen die zouden sterven.
Behoorlijk geschift om met dit soort zaken te experimenteren.
Ze gebruiken daarvoor de kern van dat virus en plaatsen er de omicron-spikes op. Gevolg: een virus dat in het labo niet minder dan 80% van de muizen deed sterven zodra die ermee besmet werden!
Dit zijn werkelijk Frankenstein toestanden. Stel je voor dat het virus uit het labo ontsnapt - zoals mogelijk (wellicht?) gebeurd is met het oorspronkelijke Wuhan-virus - dan zijn de gevolgen wellicht niet te overzien. De varianten die we tot nu toe zijn tegenkomen, hebben tot nu toe op 2,5 jaar nog niet eens 1/1000 van de wereldbevolking doen sterven. Je moet er niet aan denken dat dit virus in Boston uit dat labo zou geraken en bv. 8% van de bevolking zou uitschakelen. We spreken dan over 600 of 700 miljoen mensen die zouden sterven.
Behoorlijk geschift om met dit soort zaken te experimenteren.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.