In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2022 (5)

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

jadi

15 okt 2022, 18:00

Afbeelding
Hallo niet te geloven , de dag is hier weer voorbij gevlogen.
@Zonnebloemetje wat die steunzolen betreft. ik heb ze nog maar van gisteren. Vandaag mocht ik ze al eens 3 u dragen. En zo moet ik het opbouwen.
Langer dan 3u zou trouwens niet lukken hoor.
Met mijn ventje ça va, op het gemakske weg, en de ene dag is de andere niet
* Mooie hondjes ♥
En nu,. . . soep opwarmen (tomatensoep of pompoensoep) de mannen mogen kiezen. En een stutje met toespijs:kaas, president, gestoomde zalmsla, kalfsworst of kippewit.
Fijne avond iedereen
tot morgennnnnnnnnnnnnnn...........
toedeloe
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.

mama-inge

15 okt 2022, 18:46

Remie schreef:
15 okt 2022, 16:26
mama-inge schreef:
15 okt 2022, 11:45
De boeren zijn druk met oogsten
Afbeelding
Wat oogsten ze daar Inge?
Op dit land stonden aardappels
En afgelopen week waren ze druk met mais

Remie

15 okt 2022, 19:01

mama-inge schreef:
15 okt 2022, 18:46
Op dit land stonden aardappels
En afgelopen week waren ze druk met mais
Bedankt :)

Lenk

15 okt 2022, 19:30

foutje
Laatst gewijzigd door Lenk op 15 okt 2022, 19:34, 1 keer totaal gewijzigd.

Lenk

15 okt 2022, 19:33

Remie schreef:
15 okt 2022, 05:45
Sita schreef:
14 okt 2022, 17:23
Remie, waar haal jij al die draden om het koper uit te halen?
Een geduldwerkje lijkt het wel.
Via onze zoon, de vader van onze kleindochter Eva, komt het hier binnen. Door zijn werk zit hij dichtbij ’t vuur. 😉

Dit Afbeelding wordt alleen maar vetter en vetter…….
Remie je beseft toch wel dat dit een heel openbaar forum is. Koperdiefstal is strafbaar hier in België in Nederland weet ik het zo niet.

Lenk

15 okt 2022, 19:44

Hoi hoi, goede avond iedereen

Hier een rustig dagje gehad, wel een flinke wandeling gedaan met de nodige stops om mijn rug te laten rusten

En daarna lekker niets gedaan, gepuzzeld. Het was dan toch weer zo een triestige grijze regendag

Op het menu: zelfgemaakte pizza met tonijn, ansjovis, kappers, zwarte olijven en mozzarella.

Morgen moet ik wassen

Mijn dagelijks telefoontje met mijn moeder was weer een ramp. Zo verward weer en ik kan niets doen, ze laat niets toe. Ze knoeit met van alles maar laat mij niet toe het over te nemen of bij te staan. Frustrerend. En ik sta er alleen voor geen broer of zus die me kan bijstaan. Mijn eigen dochter doet of haar neus bloed.

Remie

15 okt 2022, 19:52

Lenk schreef:
15 okt 2022, 19:33
Koperdiefstal is strafbaar hier in België in Nederland weet ik het zo niet.
Hier is dat ook zeker strafbaar..! En natuurlijk weet ik dat het hier voor iedereen toegankelijk is.

Het wordt ook niet gestolen Lenk, zelfs bij het verkopen aan de opkoper gaan mijn gegevens altijd geregistreerd worden.
Maar zeker toch bedankt voor de waarschuwing. Afbeelding

ponneke

15 okt 2022, 20:04

Goede avond leutertjes
Druk dagje geweest, maar was zo ingepland
Afspraak bij de dieren- osteopaat/fysiologische arts met m'n reutje en de jongste moest voor entingen dan maar mee
Sasha kreeg eeb uitgebreide behandeling manuele therapie en met lasertherapie, en we kregen allemaal een speciale bril op. Daar schrok die jongen toch wel van, wist niet wat hij ervan denken moest :mrgreen:
Maar eenmaal gewend, lag hij zowat te dutten, liet zich alles welgevallen. Volgende keer als we gaan, gaat ze de vetbol eindelijk weghalen - tegen dan zou hij geen pijn meer mogen hebben - ik kijk er naar uit!
Voor de duidelijkheid : die bol doet hem geen pijn, maar stoort wel. Vandaar dat ze dat als laatst wil aanpakken.

En toen was de ochtend en begin middag alweer voorbij voor we thuiskwamen, dan doe je ook niet meer veel

Nu tijd om de overige 3 een lekkere kam-verwenbeurt te geven
Voor iedereen een fijne avond verder
Afbeelding

ponneke

15 okt 2022, 20:08

Lenk schreef:
15 okt 2022, 19:44
Hoi hoi, goede avond iedereen

Hier een rustig dagje gehad, wel een flinke wandeling gedaan met de nodige stops om mijn rug te laten rusten

En daarna lekker niets gedaan, gepuzzeld. Het was dan toch weer zo een triestige grijze regendag

Op het menu: zelfgemaakte pizza met tonijn, ansjovis, kappers, zwarte olijven en mozzarella.

Morgen moet ik wassen

Mijn dagelijks telefoontje met mijn moeder was weer een ramp. Zo verward weer en ik kan niets doen, ze laat niets toe. Ze knoeit met van alles maar laat mij niet toe het over te nemen of bij te staan. Frustrerend. En ik sta er alleen voor geen broer of zus die me kan bijstaan. Mijn eigen dochter doet of haar neus bloed.
Wat triest allemaal lenk....je moeder zo stilletjes verliezen
De mijne kende al 5 jaar zichzelf niet meer toen ze eindelijk rust kreeg
Afbeelding

ponneke

15 okt 2022, 20:15

Prachtige honden Inge, leuke foto's!
En gave tekst erbij!

Jadi, suc6 met je steunzolen, even wennen aan die krengen en je kan weer pijnloos verder (hoop ik toch voor je)

En nu verder doen, de groeten Afbeelding

Lenk

15 okt 2022, 21:05

ponneke schreef:
15 okt 2022, 20:04
Goede avond leutertjes
Druk dagje geweest, maar was zo ingepland
Afspraak bij de dieren- osteopaat/fysiologische arts met m'n reutje en de jongste moest voor entingen dan maar mee
Sasha kreeg eeb uitgebreide behandeling manuele therapie en met lasertherapie, en we kregen allemaal een speciale bril op. Daar schrok die jongen toch wel van, wist niet wat hij ervan denken moest :mrgreen:
Maar eenmaal gewend, lag hij zowat te dutten, liet zich alles welgevallen. Volgende keer als we gaan, gaat ze de vetbol eindelijk weghalen - tegen dan zou hij geen pijn meer mogen hebben - ik kijk er naar uit!
Voor de duidelijkheid : die bol doet hem geen pijn, maar stoort wel. Vandaar dat ze dat als laatst wil aanpakken.

En toen was de ochtend en begin middag alweer voorbij voor we thuiskwamen, dan doe je ook niet meer veel

Nu tijd om de overige 3 een lekkere kam-verwenbeurt te geven
Voor iedereen een fijne avond verder
Afbeelding

Het zal je Sasha deugd gedaan hebben als hij zo rustig was. Mijn DA doet ook manuele therapie en ook acupunctuur. Ze gaat ook eerder voor alternatief maar als het niet helpt schakelt ze.

Als je lieverd last heeft van de vetbol laat het weghalen, hij krijgt maar een roesje geen volledige narcose. Allez dat denk ik toch. Doet mijn DA toch. Maar ik begrijp je angst maar al te goed. Zie hier de stoere op jou inspreken terwijl ikzelf een schijtluis ben op dit vlak

ponneke

15 okt 2022, 21:24

Dat wil ik ook gedaan krijgen
Maar de DA vindt dat hij eerst pijnvrij moet zijn, voor ze hem extra gaat pijnigen
De planning is als deze medicatie aanslaat, dat ik meteen contact neem met haar zodat ze hem kan helpen.
Maar de bol is vrij groot, het zal dus vermoed ik volledige narcose worden. Maar ik heb er alle vertrowen in.
Sita

15 okt 2022, 21:31

Lenk schreef:
14 okt 2022, 21:19
Sita hou je eer goed met de puzzels. Ik stop ermee.
Jammer Lenk, geen haasje-over meer dan ... :?
En jij verdacht Remie van koperdiefstal, foei foei :lol: :lol:

Wat erg de situatie met jouw moeder. Het geeft zeker een machteloos gevoel.

Remie, een fijne bezigheid voor jou dan en Eva kan er maar wel bij varen.
Die Pinda heeft een serieuze opknapbeurt gehad.

Mooie foto's van Remie, zonnebloemetje en Inge.
Met een passende tekst voor de twee honden.

Pastoor, ook aan jou een fijn weekend gewenst.

Ponneke, met jouw doggies zal jij je nooit vervelen.
Altijd wel iets te doen.
Het beste gewenst voor dat "dutske" :D

Aan iedereen nog een gezellige avond gewenst en voor straks, welterusten.

Afbeelding

Remie

16 okt 2022, 06:56

Afbeelding

De weersverwachting geraadpleegd voor onze omgeving, daaruit blijkt dat het rond de klok van 10 uur best eens mogelijk zou kunnen zijn dat ik nog effe met ‘tAfbeeldingde polder in kan gaan.

Regenpak in ieder geval mee….Afbeelding

Voor de liefhebber:

Afbeelding

Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend STERKTE & BETERSCHAP toegewenst.

Afbeelding

Weet U dat ook weer..!

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....

Vriendelijke groet,
AfbeeldingenAfbeelding
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Remie

16 okt 2022, 07:01

Afbeelding

Afbeelding

Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend STERKTE & BETERSCHAP toegewenst.

Afbeelding

Vriendelijke groet,
AfbeeldingenAfbeelding
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...