In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2022 (5)
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Hallo niet te geloven , de dag is hier weer voorbij gevlogen.
@Zonnebloemetje wat die steunzolen betreft. ik heb ze nog maar van gisteren. Vandaag mocht ik ze al eens 3 u dragen. En zo moet ik het opbouwen.
Langer dan 3u zou trouwens niet lukken hoor.
Met mijn ventje ça va, op het gemakske weg, en de ene dag is de andere niet
* Mooie hondjes ♥
En nu,. . . soep opwarmen (tomatensoep of pompoensoep) de mannen mogen kiezen. En een stutje met toespijs:kaas, president, gestoomde zalmsla, kalfsworst of kippewit.
Fijne avond iedereen
tot morgennnnnnnnnnnnnnn...........
toedeloe
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Remie je beseft toch wel dat dit een heel openbaar forum is. Koperdiefstal is strafbaar hier in België in Nederland weet ik het zo niet.
-
Hoi hoi, goede avond iedereen
Hier een rustig dagje gehad, wel een flinke wandeling gedaan met de nodige stops om mijn rug te laten rusten
En daarna lekker niets gedaan, gepuzzeld. Het was dan toch weer zo een triestige grijze regendag
Op het menu: zelfgemaakte pizza met tonijn, ansjovis, kappers, zwarte olijven en mozzarella.
Morgen moet ik wassen
Mijn dagelijks telefoontje met mijn moeder was weer een ramp. Zo verward weer en ik kan niets doen, ze laat niets toe. Ze knoeit met van alles maar laat mij niet toe het over te nemen of bij te staan. Frustrerend. En ik sta er alleen voor geen broer of zus die me kan bijstaan. Mijn eigen dochter doet of haar neus bloed.
Hier een rustig dagje gehad, wel een flinke wandeling gedaan met de nodige stops om mijn rug te laten rusten
En daarna lekker niets gedaan, gepuzzeld. Het was dan toch weer zo een triestige grijze regendag
Op het menu: zelfgemaakte pizza met tonijn, ansjovis, kappers, zwarte olijven en mozzarella.
Morgen moet ik wassen
Mijn dagelijks telefoontje met mijn moeder was weer een ramp. Zo verward weer en ik kan niets doen, ze laat niets toe. Ze knoeit met van alles maar laat mij niet toe het over te nemen of bij te staan. Frustrerend. En ik sta er alleen voor geen broer of zus die me kan bijstaan. Mijn eigen dochter doet of haar neus bloed.
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Hier is dat ook zeker strafbaar..! En natuurlijk weet ik dat het hier voor iedereen toegankelijk is.
Het wordt ook niet gestolen Lenk, zelfs bij het verkopen aan de opkoper gaan mijn gegevens altijd geregistreerd worden.
Maar zeker toch bedankt voor de waarschuwing.

-
ponneke - Lid geworden op: 16 mar 2022, 10:56
Goede avond leutertjes
Druk dagje geweest, maar was zo ingepland
Afspraak bij de dieren- osteopaat/fysiologische arts met m'n reutje en de jongste moest voor entingen dan maar mee
Sasha kreeg eeb uitgebreide behandeling manuele therapie en met lasertherapie, en we kregen allemaal een speciale bril op. Daar schrok die jongen toch wel van, wist niet wat hij ervan denken moest
Maar eenmaal gewend, lag hij zowat te dutten, liet zich alles welgevallen. Volgende keer als we gaan, gaat ze de vetbol eindelijk weghalen - tegen dan zou hij geen pijn meer mogen hebben - ik kijk er naar uit!
Voor de duidelijkheid : die bol doet hem geen pijn, maar stoort wel. Vandaar dat ze dat als laatst wil aanpakken.
En toen was de ochtend en begin middag alweer voorbij voor we thuiskwamen, dan doe je ook niet meer veel
Nu tijd om de overige 3 een lekkere kam-verwenbeurt te geven
Voor iedereen een fijne avond verder

Afspraak bij de dieren- osteopaat/fysiologische arts met m'n reutje en de jongste moest voor entingen dan maar mee
Sasha kreeg eeb uitgebreide behandeling manuele therapie en met lasertherapie, en we kregen allemaal een speciale bril op. Daar schrok die jongen toch wel van, wist niet wat hij ervan denken moest
Maar eenmaal gewend, lag hij zowat te dutten, liet zich alles welgevallen. Volgende keer als we gaan, gaat ze de vetbol eindelijk weghalen - tegen dan zou hij geen pijn meer mogen hebben - ik kijk er naar uit!
Voor de duidelijkheid : die bol doet hem geen pijn, maar stoort wel. Vandaar dat ze dat als laatst wil aanpakken.
En toen was de ochtend en begin middag alweer voorbij voor we thuiskwamen, dan doe je ook niet meer veel

-
Wat triest allemaal lenk....je moeder zo stilletjes verliezenLenk schreef: ↑15 okt 2022, 19:44Hoi hoi, goede avond iedereen
Morgen moet ik wassen
De mijne kende al 5 jaar zichzelf niet meer toen ze eindelijk rust kreeg

-
ponneke schreef: ↑15 okt 2022, 20:04Goede avond leutertjes
Sasha kreeg eeb uitgebreide behandeling manuele therapie en met lasertherapie, en we kregen allemaal een speciale bril op. Daar schrok die jongen toch wel van, wist niet wat hij ervan denken moest![]()
![]()
Het zal je Sasha deugd gedaan hebben als hij zo rustig was. Mijn DA doet ook manuele therapie en ook acupunctuur. Ze gaat ook eerder voor alternatief maar als het niet helpt schakelt ze.
Als je lieverd last heeft van de vetbol laat het weghalen, hij krijgt maar een roesje geen volledige narcose. Allez dat denk ik toch. Doet mijn DA toch. Maar ik begrijp je angst maar al te goed. Zie hier de stoere op jou inspreken terwijl ikzelf een schijtluis ben op dit vlak
-
Dat wil ik ook gedaan krijgen
Maar de DA vindt dat hij eerst pijnvrij moet zijn, voor ze hem extra gaat pijnigen
De planning is als deze medicatie aanslaat, dat ik meteen contact neem met haar zodat ze hem kan helpen.
Maar de bol is vrij groot, het zal dus vermoed ik volledige narcose worden. Maar ik heb er alle vertrowen in.
Maar de DA vindt dat hij eerst pijnvrij moet zijn, voor ze hem extra gaat pijnigen
De planning is als deze medicatie aanslaat, dat ik meteen contact neem met haar zodat ze hem kan helpen.
Maar de bol is vrij groot, het zal dus vermoed ik volledige narcose worden. Maar ik heb er alle vertrowen in.
-
Sita
Jammer Lenk, geen haasje-over meer dan ...
En jij verdacht Remie van koperdiefstal, foei foei
Wat erg de situatie met jouw moeder. Het geeft zeker een machteloos gevoel.
Remie, een fijne bezigheid voor jou dan en Eva kan er maar wel bij varen.
Die Pinda heeft een serieuze opknapbeurt gehad.
Mooie foto's van Remie, zonnebloemetje en Inge.
Met een passende tekst voor de twee honden.
Pastoor, ook aan jou een fijn weekend gewenst.
Ponneke, met jouw doggies zal jij je nooit vervelen.
Altijd wel iets te doen.
Het beste gewenst voor dat "dutske"
Aan iedereen nog een gezellige avond gewenst en voor straks, welterusten.

-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

De weersverwachting geraadpleegd voor onze omgeving, daaruit blijkt dat het rond de klok van 10 uur best eens mogelijk zou kunnen zijn dat ik nog effe met ‘t
de polder in kan gaan.Regenpak in ieder geval mee….
Voor de liefhebber:

Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend STERKTE & BETERSCHAP toegewenst.
Weet U dat ook weer..!
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
wordt alleen maar vetter en vetter…….