Bluft Poetin?

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

werewoef

01 nov 2022, 21:50

En hoplaba . :roll: Weeral dat gekissebis tussen Fred en Will , terwijl ze in Kershof straatgevechten leveren zoals in Stalingrad in de oorlog van 1944 .Ik zou willen zeggen aan Fred ; Als je dan toch zoo hoog aandraaft met Poetin ; ga met hem op de foto of beter ; ga met hem op de schoot of zelfs nog beter ; verhuis naar je geliefde Rusland ... :roll:

werewoef
AMEN en AUM

Choerrel

02 nov 2022, 08:10

Negeer die Fred toch. Hij vindt alleen maar zichzelf interessant met zijn absurde uitspraken.

Fred1950

02 nov 2022, 08:37

Allé vooruit. Putin is de duivel in persoon , en de Russen moeten "kapot" . Loop maar gerust met de kudde mee , dat is wat men van ons allemaal verlangd. :cry:

Fred1950

02 nov 2022, 09:26

Die Amerikaanse drone heeft vanacht zijn werk gehad , die wist blijkbaar niet waar eerst te gaan "snuffelen" :lol:

Untitled129.png
Untitled129.png (559.42 KiB) 318 keer bekeken

Wil.

02 nov 2022, 09:27

Wie eens wil zien in welke omstandigheden de pas gemobiliseerde soldaten moeten verblijven, nodig ik uit om dit filmpje eens te bekijken. Het werd zelfs uitgezonden op de Russische TV (voor degene die denkt dat het fake is).
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Dicksy

02 nov 2022, 10:03

door Wil. » 31 minuten geleden
Wie eens wil zien in welke omstandigheden de pas gemobiliseerde soldaten moeten verblijven, nodig ik uit om dit filmpje eens te bekijken. Het werd zelfs uitgezonden op de Russische TV (voor degene die denkt dat het fake is).
Wie eens wil zien in welke omstandigheden mensen moeten verblijven nodig ik uit om deze foto's eens te bekijken. Het werd zelfs geplaatst in het HLN (voor diegene die denkt dat het fake is)
Hier is het geen oorlog, dan mogen die Russen helemaal nog niet klagen.

https://www.hln.be/leuven/we-worden-zie ... ~aad8617d/

Wil.

02 nov 2022, 10:10

Afbeelding

Leerkrachten worden gevraagd om van hun beperkt loon nog een stuk af te staan voor de speciale militaire operatie in Oekraïne.

E.T.

02 nov 2022, 10:29

Waar blijf je ze toch halen Wil?
Die "Igor" moet zich even laten nakijken of terug naar school om wat geschiedenis te leren.
Goed betaalde politicie dragen overal een bijdrage af aan hun partij ook vandaag nog ... 1945 Nazi Duitsland heeft daar toch niks mee te maken :evil:
Laatst gewijzigd door E.T. op 02 nov 2022, 10:40, 1 keer totaal gewijzigd.

Dicksy

Autocoureur Igor Sushko heeft zich op Twitter ontpopt als een tegenstander van Poetin en beweert over informatie van echte of vermeende klokkenluiders van de geheime dienst FSB (opvolger KGB) te beschikken.
De informatie van Sushko komt grotendeels overeen met eerdere informatie zoals verspreid door Gulagu. Nieuw is wel dat hij dit schrijft: “Er is een grootschalige muiterij aan de gang binnen de FSB. Ik kan de details pas publiceren als er bepaalde voorbereidingen en afspraken zijn getroffen.”

Dat laatste element is vreemd aangezien Gulagu eerder al berichten van klokkenluiders heeft gepubliceerd zonder ‘voorbereidingen en afspraken’. Het zou dus kunnen zijn dat Sushko zich interessant probeert te maken. Zijn eerdere berichten kwam immers uit die verslagen van Gulagu.

Sushko nog op Twitter: “De #FSB-opstandelingen zijn talrijk, wanhopig wachtend tot het Westen eindelijk in actie komt voordat het te laat is.” Hij schrijft: “Dit is expliciet geen poging van de FSB om Poetin omver te werpen. Het is een poging van een groep binnen de FSB om het Westen ervan te overtuigen militair te reageren op Poetins agressie, zodat die stopt.” In een andere reeks tweets had Igor Sushko gerapporteerd over Polen als een mogelijk doelwit van Rusland.

De nieuwe informatie van Sushko werd (nog) niet gebracht door Gulagu. We moeten dus voorzichtig zijn met de berichten. Sushko vindt immers dat het westen militair veel assertiever moet zijn.

Gulagu: Mensenrechtenorganisatie zoals er zoveel ronddobberen in de Middellandse Zee om zich het 'lot' van de (boot)vluchtelingen aan te trekken.

Bronnen controleren en niet alles klakkeloos overnemen, kritisch zijn.

E.T.

02 nov 2022, 10:34

Zo, dat weten we dan ook al weer ... onze "Igor" is gewoon een fantast en oorlogstoker. Voor wie rijd die???

Dicksy

02 nov 2022, 10:56

Igor Sushko
nationaliteit: Oekraïens leeftijd: 36 jaar geboren 10 januari 1986 woonplaats: Kiev
Voor wie rijd die???
Reed, F1 blijkbaar nada. Zijn ' succesvolle carriere' heeft hij opgebouwd in Japan, zie zijn palmares (link):

https://www.driverdb.com/drivers/igor-sushko/

Tomsk: een stadje in West-Siberië. Zouden ze daar eigenlijk wel weten wat er aan de hand is aan de andere kant van Rusland. :roll:

Wil.

02 nov 2022, 11:07

E.T. schreef:
02 nov 2022, 10:34
Zo, dat weten we dan ook al weer ... onze "Igor" is gewoon een fantast en oorlogstoker. Voor wie rijd die???
Je neemt zomaar aan wat Dicksy je voorschotelt, hoewel hij het heeft over "het zou dus kunnen dat ..." ?

Igor heeft wel een serieuze bron die hem steunt in zijn visie, nl. business insider.

https://www.businessinsider.com/russian ... &r=US&IR=T
image.png
Als ik jou was, zou ik nu op het woordje 'reportedly' springen, want dat wil zeggen dat B.I. het niet zelf met eigen ogen gezien heeft, hé?

Nog één: https://www.ibtimes.com/russian-teacher ... go-3613524
image.png
image.png (29.09 KiB) 290 keer bekeken

Nog: https://uk.investing.com/news/stock-mar ... ks-2754432
image.png
image.png (26.97 KiB) 290 keer bekeken

Wil.

02 nov 2022, 11:12

E.T. schreef:
Waar blijf je ze toch halen Wil?
Die "Igor" moet zich even laten nakijken of terug naar school om wat geschiedenis te leren.
Goed betaalde politicie dragen overal een bijdrage af aan hun partij ook vandaag nog ... 1945 Nazi Duitsland heeft daar toch niks mee te maken :evil:
E.T. , ik vrees dat je zelf aan een 'servicebeurt' toe bent.

Je hebt het over goed betaalde politici. 'Teachers' zij gewoon leerkrachten, hoor. Ze verdienen minder dan 500 euro per maand en worden gevraagd om daarvan nog 10% af te geven.

Het toont aan dat Rusland erg in de problemen zit en zijn eigen soldaten niet eens kan voorzien van de basisbenodigdheden zoals sokken, degelijke jassen enz. Ook de huisvesting van die nieuwe rekruten is een ramp.

Er staan genoeg video's online waarin de soldaten zélf hun beklag doen over de erbarmelijke, ja, vernederende situaties waarin ze beland zijn.

Toen de nazi's in '45 aan het eind van hun bobijntje waren gekomen, werd ook opgeroepen om alles wat maar enigszins hulp kon bieden, naar het leger te sturen. Zelfs hun kinderen van 16 jaar.
Laatst gewijzigd door Wil. op 02 nov 2022, 11:14, 1 keer totaal gewijzigd.

Dicksy

02 nov 2022, 11:13

door Wil. » 3 minuten geleden
Je neemt zomaar aan wat Dicksy je voorschotelt, hoewel hij het heeft over "het zou dus kunnen dat ..." ?
Insgelijks.

E.T.

02 nov 2022, 11:15

Dus zijn verwijzing naar 1945 is correct?
En zelfs als dat zo is, doet die terzake?