Bluft Poetin?

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

E.T.

15 nov 2022, 12:32

Hij weet wel dat dat een oude foto is MAAR het het nu ook weer kunnen gebeurt zijn, toch?

Dicksy

15 nov 2022, 12:40

Zoiets als een foto (video) plaatsen van de atoombom op Hiroshima en er bij schrijven dat een atoombom op Kiev gevallen is? 🤔
Zou nu ook kunnen gebeurd zijn, toch?

E.T.

15 nov 2022, 12:47

Och, zeker als je er Braeking NEWS onder zet 8)

E.T.

15 nov 2022, 12:52

E.T. schreef:
15 nov 2022, 12:32
Hij weet wel dat dat een oude foto is MAAR het had nu ook weer kunnen gebeurt zijn, toch?
Remember die Palestijnse hooligan met zijn voorraadje stenen in de moskee 8)

Fred1950

15 nov 2022, 13:06

( echt ) Breaking News : Rusland beweert dat Oekraïne niet wil onderhandelen over vrede vooraleer alle Russen uit Oekraïne verdwenen zijn. Zo ..... kan de oorlog nog lang duren , of er komt een staakt het vuren zonder vrede ....

( 't is toch altijd iets met die Slavische volkeren... :roll: )

Wil.

15 nov 2022, 14:00

frits1955 schreef:
15 nov 2022, 11:33
Who the fuck is Ozillo news ?
De foto is fake - dateert van februari 2022 en origineel zonder vrouw. Protesten in StPetersburg tegen de oorlog in Oekraïne.
Gewoon de foto opslaan, Tineye openen, foto uploaden en voila.
1. Het is geen foto. Het is één fragment uit een video van mensen die protesteren tegen de invasie.
2. Ik heb niet geschreven dat dit beeld van deze week dateert, nietwaar? Ik heb het aangehaald omdat in het verslag van die lokale zender (de vtm van die regio) aandacht werd besteed aan de weigering om Russische paspoorten te aanvaarden.

Dat zogezegde 'Russen' in Oekraïne hun kar keren en afstand nemen van Poetin, is een teken dat Oekraïne een eigen identiteit heeft. Dat weigert Poetin te accepteren, en Fred bijgevolg ook. :wink:
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

E.T.

15 nov 2022, 14:15

Zwak Wil, zeer zwak.

voorn

15 nov 2022, 14:19

Men valt een land binnen en anexeert het bezette gebied.
Nu verklaren de Russen dat het Westen en Oekraiene Rusland binnen vallen.

Fazal

15 nov 2022, 14:52

Volgens de Russen zijn het al altijd de anderen geweest.

Wil.

15 nov 2022, 15:01

De Russen hebben de hoofdstad van de provincie Kherson 'verplaatst'. Dat is vanaf nu Henichesk.

Als de Oekraïners nu oprukken en zelfs de hele provincie bevrijden behalve Henichesk, dan nog kunnen de Russen zeggen dat ze de hoofdstad van Kherson in handen hebben.

Afbeelding

Ondertussen zitten de Oekraïners al op de linkeroever. Ze zijn overgestoken waar de Dnjepr in de Zwarte Zee uitmondt. Maar ook rond Kakhovka wordt al gevochten. De burgers zijn daar al moeten vertrekken. Die moeten nu loopgrachten graven een eind verder naar het zuiden.

frits1955

15 nov 2022, 15:21

Ik heb niet geschreven dat dit beeld van deze week dateert, nietwaar? Ik heb het aangehaald omdat in het verslag van die lokale zender (de vtm van die regio) aandacht werd besteed aan de weigering om Russische paspoorten te aanvaarden.
Wat een nonsens.
De originele foto/afbeelding/fragment verwijst naar Russen die in een Russische stad protesteren tegen de oorlog in Oekraïne en dat in februari 2022. De fake foto die jij plaatst zou zogezegd iets te maken hebben met Oekraïners die protesteren tegen Russische paspoorten in de bezette gebieden. Daar klopt dus helemaal niets van. Zeg gewoon:" sorry jongens, ik ben er weeral eens ingetuind - in die fake foto's van obscure websites/social media kanalen die oude foto's uit hun context sleuren en bewerken en er dan wat eigen tekst opplakken ".

Wil.

15 nov 2022, 15:39

Ik kan er niks aan verhelpen dat "Russen" hun paspoorten verbranden en niet langer als Russen willen gekend zijn. Dat gebeurt nu eenmaal zeer frequent in de bezette Oekraïense gebieden.
Het TV-station bracht daarover verslag uit met op de achtergrond beelden van burgers die protesteren tegen de bezetting in Oekraïne. Ik toon daarmee aan dat het niet één enkele vrouw was die , hoewel afkomstig uit Rusland, zich nu als Oekraïense burger kenbaar maakt en afstand neemt van Poetins Rusland.
Dit in tegenstelling tot wat Fred suggereerde.

Dicksy

15 nov 2022, 15:50

Ik kan er niks aan verhelpen dat "Russen" hun paspoorten verbranden en niet langer als Russen willen gekend zijn. Dat gebeurt nu eenmaal zeer frequent in de bezette Oekraïense gebieden.
:lol: :lol: en om dat aan te tonen dat Russen hun paspoorten verbranden verkoopt (verspreid) u een fake foto als de waarheid om dit te bevestigen. 🤔
U bent aan het 🏊🏼 Will. :lol:

E.T.

15 nov 2022, 17:23

Het tv-station?????
Die Youtuber OzillaNews komt nog niet aan de enkels van VTM

tokkio

15 nov 2022, 18:03

Charlie Maru schreef:
14 nov 2022, 21:41
HLN:
Algemene Vergadering VN stemt voor Russische herstelbetalingen aan Oekraïne

De Algemene Vergadering van de Verenigde Naties heeft een resolutie goedgekeurd die de basis legt voor herstelbetalingen van Rusland aan Oekraïne. 94 landen stemden voor de resolutie, waarmee de nodige tweederdemeerderheid gehaald werd.

https://www.hln.be/buitenland/algemene- ... ~aa6fa3ca/
daar zal België wel helemaal vooraan staan, voor hun bevolking (Pepinster) kunnen ze dat niet.
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.