Bluft Poetin?

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

Dicksy

27 nov 2022, 22:45

Als je voldoende inzicht zou hebben in je eigen redenering, dan zou je nu de drogredenering opmerken die je tentoonspreidt, maar dat doe je niet. (En dat is niet de eerste keer). Het wordt bijgevolg 'wachten op Godot' voor wie opheldering verwachtte; ik kende de afloop al
Ik weet dat jij graag de touwtjes in handen hebt in een discussie en die heb ik uit uw handen genomen door uw eigen idiote opmerking die u schreef:
Heeft die jeugdtrainer, zoals die hele waslijst anderen, ook al de hand geschud van Poetin?........waren allemaal zonder uitzondering ooit beste vrienden met Poetin: dat hadden ze gemeen.
:P :P :P

Ik heb u met die foto van de Queen met Poetin uw eigen idioterie onder uw neus geduwd en dat is moeilijk slikken voor u. Nu probeert u de touwtjes terug in handen te krijgen door te focussen op die jeugdtrainer. :P :P
Sorry, uw meubeltjes hebt u niet kunnen redden Wil. (en dus ook duidelijk mijn punt niet gesnapt) en dat stoort u blijkbaar :roll:.

Wil.

27 nov 2022, 22:52

:roll:
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Dicksy

27 nov 2022, 22:56

:roll: Yep

Fred1950

28 nov 2022, 08:57

Dicksy schreef:
27 nov 2022, 22:56
:roll: Yep
Willeke snapt blijkbaar niet dat ge met zijn voeten aan het spelen waart. :)

figaretto

28 nov 2022, 12:10

Bluft Poetin is hier de vraag die gesteld is.
Mijn idee : inderdaad, Poetin heeft gebluft en heeft verloren.
Hoe men het ook draait of wilt keren, uiteindelijk bewijst de geschiedenis dat democratieën het uiteindelijk halen op dictaturen. Democratieën, met al hun gebreken en uiteenlopende inzichten, zijn sterker dan eenmansbesturen. Napoleon, Mussolini, Hitler en andere proleten hebben zich vreselijk verkeken op de kracht van de democratie. Poetin lijdt en als we nu kijken naar de evolutie in pakweg Iran en China, dan kan ik nu al voorspellen dat, uiteindelijk, de ayatollah's en Xi het onderspit zullen delven. De mensen van tegenwoordig nemen het niet meer dat God, de Keizer of de President onfeilbaar zijn. (Voor de Paus wil ik hier nu nog een uitzondering bij maken, hoewel met de huidige Franciscus ik toch ook mijn twijfels begin te koesteren; :roll: )

frits1955

28 nov 2022, 12:45

Voor de Paus wil ik hier nu nog een uitzondering bij maken
De paus is "onfeilbaar" sinds 18 juli 1870 en dan enkel op gebied van geloofszaken(1ste Vaticaans concilie)
Wat betreft wetenschappelijke, historische, economische, politieke of veel andere kwesties tast hij in het donker zoals wij allemaal wel eens doen- de ene weliswaar al wat vaker dan de andere :wink:

benq

28 nov 2022, 16:12

Die vuile Poetin (Puta in Spaans) mag bommen gooien op Oekraïne
Awel dat Oekraïne is rap bommen gooit op Rusland
En als er dan een WO3 van komt, dan ist maar zo.
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen :lol:

Fazal

28 nov 2022, 18:32

Maar toch liever niet he benq! 8O

Fazal

28 nov 2022, 18:48

Wat zitten we hier feitelijk te zeveren over een jeugdtrainer, of een textielingenieur die uit hun bed of van de trap zijn gevallen??? En ja, idd, al wat leeft gaat op zeker moment dood. Dat weet iedereen!

Maar het is toch algemeen bekend en in verscheidene gevallen zelfs bewezen,, dat het allemaal mensen (slachtoffers) zijn die met Poetin iets te maken hebben ..., of iets te maken hebben gehad!???

En nog maar eens idd, dat bij sommigen niet 'onmiddellijk" de doodsoorzaak kan worden vastgesteld, lijkt mij ook nogal evident.

Fazal

28 nov 2022, 18:56

Ik hoop dat Poetin ook eens van de trap wordt gestampt, en dat de verantwoordelijken zich klaar houden om de volgende Poetin ook van de trap te stampen! Het mag liefst van zo hoog mogelijk, en zo hard als het maar kan! :twisted: :evil:

boeffer

28 nov 2022, 22:39

Het verleden zal hem wel inhalen. Te lang aan de macht en met zijn veel geld kan hij wat wegmoffelen.
Of heeft hij medestanders die't direct overnemen.
Waarom Zelensky weigert om te praten met hem weet ik ook niet. De oorlog stopt dan (mss), zijn dat beide steenezels?
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk

Fazal

29 nov 2022, 12:43

Als Zelensky met Poetin zou praten, dan zal hij toegevingen moeten doen, en dat zal Oekraïne niet ten goede komen.

Fred1950

29 nov 2022, 13:02

En dat de Nordstream gasleidingen door de Britten gesaboteerd zijn geweest zal Poetin een zorg wezen. Gazprom zal zijn gas , en veel gas , elders wel kwijt geraken.

Kijk maar eens waar Gazprom al niet aktief is : https://eegas.com/maps.htm

Wil.

29 nov 2022, 14:28

Fred1950 schreef:
Gazprom zal zijn gas , en veel gas , elders wel kwijt geraken.

Kijk maar eens waar Gazprom al niet aktief is : https://eegas.com/maps.htm
Neen, dat zal Gazprom niet kunnen. Bijna alle grote lijnen lopen naar West-Europa en Turkije.
De lijnen naar Chindia zijn te klein om het gevraagde volume aan te kunnen.

Export onder vorm van LNG kan niet omdat de installaties er niet of véél te beperkt voor zijn.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Fazal

29 nov 2022, 14:53

Fred1950 schreef:
En dat de Nordstream gasleidingen door de Britten gesaboteerd zijn geweest zal Poetin een zorg wezen. Gazprom zal zijn gas , en veel gas , elders wel kwijt geraken.
De gevolgen van zijn grillen zullen Poetin wel allemaal worst wezen.
Zijn insiders moeten hem van de trap stampen! Liefst van zo hoog,- en zo hard mogelijk. :evil:
Eventueel een kamikaze inschakelen. Op die manier heeft die zelfs geen bom-vest nodig.
En als hij niet kan ontsnappen, dan weet hij hoe laat het is. Maar daar heeft hij dan zelf voor gekozen.
Poetin akbar! Maar dan liefst in de hel! Daar kan hij onbelemmerd al zijn duivels ontbinden.
Eén ding is spijtig, en dat is dat de hel niet bestaat. :wink: