Bluft Poetin?

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

Wil.

30 dec 2022, 19:01

Ik zou graag RT op mijn TV blijven krijgen, dan wist ik tenminste wat het origineel was.
Nu moet ik het doen met die verhakkelde versie die jij presenteert.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Charlie Maru

31 dec 2022, 08:04

En als je dat niet gelooft........ :roll:

HLN:
Poetin maakt tijd voor propagandavideo: Russische president laat zich filmen terwijl hij belt met Oekraïense vluchtelinge (8)

De Russische president Poetin belt in bovenstaande video met de achtjarige Sasha Titarenko. De beelden worden gedeeld door de Russische staatstelevisie. Volgens de berichtgeving is ze een Oekraïense vluchteling uit Zaporizja. Dankzij Poetin bezocht ze de Russische stad Veliki Oestjoeg, waar de residentie staat van Vadertje Vorst, een mythische figuur zoals de Kerstman.

https://www.hln.be/home/poetin-maakt-ti ... ~a26edae3/
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier

Charlie Maru

01 jan 2023, 13:18

......en de lijst blijft maar aandikken..... :roll:

HLN:
Vierde verdacht overlijden binnen entourage van Poetin in week tijd

De raketexpert die de steile ambities van Vladimir Poetin op het vlak van ruimtevaart probeerde waar te maken, is op 74-jarige leeftijd overleden. Vladimir Nesterov is al de vierde persoon uit de entourage van de Russische president die in de voorbije week in verdachte omstandigheden stierf.

https://www.hln.be/buitenland/vierde-ve ... ~a06db87b/

Wil.

01 jan 2023, 13:31

Alle functies van Windows 22 blijven behouden in Windows '23, zelfs uitgebreider en dat merk je aan het aantal drop down menu's.

Afbeelding

Wil.

02 jan 2023, 10:52

Ook binnenshuis in het Kremlin, tussen zijn 'vrienden', draagt Poetin een kogelvrij vest onder zijn kostuum.
Waarschijnlijk stond hij een kwartier daarvoor nog in de slijkerige loopgrachten van de Donbas en heeft hij nog niet de tijd gehad om zich om te kleden.

Afbeelding

Fred1950

02 jan 2023, 12:04

Mijn Glazen bol toont mij ..... :lol:

- de Russen gaan vanaf nu nog driester te werk gaan om die Donetsk and Luhansk oblasten zo snel mogelijk compleet in handen te krijgen , eventueel met een aanval vanuit het noorden om de Oekraïners te kunnen omsingelen, De Russen willen er ook er wel eens een eind aanmaken.

- daarna stelt Poetin een wapenstilstand voor , en als Oekraïne hiermee niet akkoord gaat , dan volgt "Der totale Krieg" met het platleggen van alle steden en infrastructuur ten westen van de Dnjepr ( Lviv , enz ... )

Wil.

02 jan 2023, 18:53

In Donetsk hebben de UA strijdkrachten een munitiedepot 'geHimarsed'. Het gebouw zat bovendien goed vol met soldaten.
Volgens UA zijn verscheidene honderden bezetters gedood en 300 gewond.
De pro-Kremlin blogger Anatoly Shariy had het over meerdere honderden doden in Makiivka. By the way, het vermelden van aantallen gedoden kan in Rusland 15 jaar bak betekenen.

Igor Girkin - de verantwoordelijke voor de annexatie van de Krim en het opzetten van militiegroepen in de Donbas - geeft stevige kritiek op de situatie en zegt dat het nog kan gebeuren en dit omdat munitie, uitrusting en personeel in één lokatie worden ondergebracht.

boeffer

02 jan 2023, 22:03

De ene ene keer is het Russisch systeem in gevaar, belaagd door het vrije westen. Dan zijn er Russisch aanhangers in gevaar of is het gewoon maar landroof.
Blijft zijn eigen bevolking achter hem staan of zijn ze Putin kotsbeu?
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk

voorn

03 jan 2023, 17:53

Welke idioot maakt een opleidingscentrum boven een munitie opslagplaats.

Charlie Maru

03 jan 2023, 20:51

Nog een "operatie brainwash".......

HLN:
Poetin wil dat bioscopen documentaires vertonen over Russisch offensief in Oekraïne

De Russische president Vladimir Poetin heeft zijn regering de opdracht gegeven om voor februari “documentaires” te vertonen in bioscopen over het offensief van de Russische strijdkrachten in Oekraïne. “Het is aan het ministerie van Cultuur om voorstellen in te dienen voor de vertoning van binnenlandse documentaires in bioscopen over onderwerpen die verband houden met de speciale militaire operatie en de strijd tegen de verspreiding van de neonazistische en neofascistische ideologie”, luidt het in een bericht op de website van het Kremlin.

https://www.hln.be/buitenland/poetin-wi ... ~a47694f0/

Wil.

04 jan 2023, 10:34

Op de Russische staatstv. wordt constant gebrainstormd over wat Rusland betekent, wat de USSR voor goeds heeft gebacht en wat het individuele leven waard is in dat grotere geheel; en dat laatste wordt 'zwaar overschat' - :lol:

Afbeelding

Fred1950

04 jan 2023, 10:45

Diene speelt met vuur .... :twisted: Wedden dat die al door Russen "begeleid" wordt :mrgreen:

Untitled161.png
Untitled161.png (377.14 KiB) 373 keer bekeken

Eén kleine vergissing omtrent "internationale wateren" , en hij mag in Rusland landen , of hij wordt neergehaald. En dan gaan we wat beleven ... 8O Ondertussen vliegt die al te oosten van Moermansk ....
Laatst gewijzigd door Fred1950 op 04 jan 2023, 11:08, 1 keer totaal gewijzigd.

Wil.

04 jan 2023, 11:00

Hou ons op de hoogte, Fred, want dit kan de loop van de geschiedenis wijzigen!

Fred1950

04 jan 2023, 11:06

Wil. schreef:
04 jan 2023, 11:00
Hou ons op de hoogte, Fred, want dit kan de loop van de geschiedenis wijzigen!
Zeker ! :lol: Voor het ogenblik is die van de Flightradar24 VERDWENEN 8O Ofwel transponder afgezet , of omgeleid door de Russen , of .... neergehaald. :mrgreen:

Wil.

04 jan 2023, 11:20

Tjonge, jonge, als we jouw info niet hadden ...