Bluft Poetin?

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

Wil.

28 feb 2023, 21:07

Poetin legt uit wat de bedoelingen zijn van het Westen: ze willen Rusland de armen en benen afhakken. Dat willen ze doen door de Russische Federatie in stukken op te breken. Die stukken kunnen dan misschien opgenomen worden in "de beschaafde wereld van het Westen."
Hij voegt eraan toe dat dit altijd al het plan is geweest sinds de implosie van de SU.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.

28 feb 2023, 21:11

Zo ziet het 'reeds door de Russen bevrijde deel' van Bakhmut eruit. Grozny of Bakhmut, wie merkt het verschil?

Dicksy

28 feb 2023, 23:09

Misschien eens de vergelijking maken tussen Bakhmut en Bagdad.

Merk jij een verschil of niet? Gewoon om de verschillende ‘werkwijzen’ van beide grootmachten eens nader te belichten, of de ene wel echt moet onder doen voor de andere. :roll: Ik lees het wel.

Wil.

28 feb 2023, 23:43

Je doet hier "een Fredje", Dicksy? Die geeft ook af en toe opdrachten om op te zoeken, uit te rekenen en dies meer.

Dicksy

01 mar 2023, 00:10

door Wil. » 12 minuten geleden
door Wil. » Vandaag, 21:11
Zo ziet het 'reeds door de Russen bevrijde deel' van Bakhmut eruit. Grozny of Bakhmut, wie merkt het verschil?
Je doet hier "een Fredje", Dicksy? Die geeft ook af en toe opdrachten om op te zoeken, uit te rekenen en dies meer.
Het is maar wie het zegt hé Wil.
Maar het is wel een gegeven dat als uw gidsland in de discussie betrokken wordt u echt van krommenaas gebaard, zoals nu, of gewoon niet thuis geeft.
Wat is nu het volgende….🤔….ik weet het al. “Als je over de VS wil beginnen moet je een nieuw draadje beginnen, dit gaat over Poetin en daarom reageer ik daar niet op”. Zoiets?

Ik wacht wel, ik moet voor niks weg.

Wil.

01 mar 2023, 00:23

Vlaamse spreuken: 'Commandeer uw hond en blaf zelf'.

URSULAMI

01 mar 2023, 08:49

[attachment=0]13851916_original.jpg[/attachment]

Fred1950

01 mar 2023, 09:48

Wil. schreef:
28 feb 2023, 23:43
:D Ja, en dit soort opdrachten mag jij alleen maar geven. Eventjes te lui om zelf iets op te zoeken "in opdracht" ? Of is het uit ambtenaren hoogmoed ? :mrgreen: Willeke toch :roll:

socrates

01 mar 2023, 09:53

Sommige senioren zijn snel geneigd om op een forum het haantjesgedrag van wereldleiders te imiteren. Is dat geen steriele energieverspilling ?
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus

Wil.

01 mar 2023, 09:58

Inderdaad, vandaar 'Commandeer uw hond ...'

Wie graag feiten kent, moet maar een inspanning doen.

Charlie Maru

01 mar 2023, 10:13

HLN:
Speculatie na mysterieuze explosies in bezette stad Marioepol: heeft Oekraïne nu al nieuwe Amerikaanse langeafstandsraketten in handen?

Meerdere mysterieuze explosies in de door de Russen bezette Oekraïense stad Marioepol, waar al een hele tijd niet meer wordt gevochten, doen een belangrijke vraag rijzen: heeft Oekraïne veel vroeger dan verwacht nieuwe Amerikaanse langeafstandsraketten in handen gekregen? Of met welke andere wapensystemen bereikt het Oekraïense leger nu dan plots ‘het onbereikbare’?

https://www.hln.be/buitenland/speculati ... ~aec36fc8/
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier

Fred1950

01 mar 2023, 10:27

Charlie Maru schreef:
01 mar 2023, 10:13
HLN:
Speculatie na mysterieuze explosies in bezette stad Marioepol: heeft Oekraïne nu al nieuwe Amerikaanse langeafstandsraketten in handen?

Meerdere mysterieuze explosies in de door de Russen bezette Oekraïense stad Marioepol, waar al een hele tijd niet meer wordt gevochten, doen een belangrijke vraag rijzen: heeft Oekraïne veel vroeger dan verwacht nieuwe Amerikaanse langeafstandsraketten in handen gekregen? Of met welke andere wapensystemen bereikt het Oekraïense leger nu dan plots ‘het onbereikbare’?

https://www.hln.be/buitenland/speculati ... ~aec36fc8/
De Russen moet hun brandstoftanks en munitiedepots over vele en kleinere eenheden verspreiden. Dan heeft het geen zin om er een dure Amerikaanse raket aan te verspillen.

E.T.

01 mar 2023, 10:30

Dure raketten? Ze hebben die toch gekregen ...

socrates

01 mar 2023, 10:36

De Russen moet hun brandstoftanks en munitiedepots over vele en kleinere eenheden verspreiden. Dan heeft het geen zin om er een dure Amerikaanse raket aan te verspillen.
[/quote]
Toch wel want zo"n raket brengt veel geld op voor de fabrikant en schept daar bovendien werkgelegenheid. voor de loonslaven. De VS wapenlobby heeft veel macht en kan de nakende verkiezingen in een of andere zin toch sterk beïnvloeden
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus

Dicksy

01 mar 2023, 10:41

door Wil. » 37 minuten geleden
door socrates » 41 minuten geleden
Sommige senioren zijn snel geneigd om op een forum het haantjesgedrag van wereldleiders te imiteren. Is dat geen steriele energieverspilling ?
Inderdaad, vandaar 'Commandeer uw hond ...'

Wie graag feiten kent, moet maar een inspanning doen.
image.png
image.png (238.96 KiB) 208 keer bekeken

Псс, подними руку над головой и посмотри, кто под ней.