Bluft Poetin?
-
URSULAMI - Lid geworden op: 15 aug 2014, 09:33
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
... tot wanneer er terug één of ander "Westers" land de terminal gaat saboteren met een bommeke zoals dat met de Nordstream pijpleidingen is gebeurd .....URSULAMI schreef: ↑09 mar 2023, 06:53Dit is de realiteit
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/03/01 ... -oorlog-i/
-
renzo - Lid geworden op: 25 jan 2003, 06:39
Toch wel, dat was toch Vladimir Kirilofski, of is die nu weer varandert.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Er blijft gas komen, dat weten we en dat willen we ook.URSULAMI schreef: ↑09 mar 2023, 06:53Dit is de realiteit
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/03/01 ... -oorlog-i/
Een heel belangrijke vraag blijft onbeantwoord: hoe groot was de totale gasuitvoer van RU in 2021 (het jaar vóór de oorlog) en hoe groot is die vandaag?
Een tweede vraag: hoeveel procent van de totale uitvoer van RU gaat buiten onder vorm van LNG? Zo staat bv. te lezen " Volgens het Internationaal Energie Agentschap (IEA) groeide de export van lng vanuit Rusland in 2022 met 10 procent."
Indien LNG in 2021 bijvoorbeeld 10% van de gehele gasuitvoer was, dan is dat nu 11% t.o.v. de situatie in 2021. En ondertussen is de uitvoer via pijpleidingen wellicht gehalveerd of werd het nog minder.
Het artikel vermeldt ook niet dat RU bijlange niet voldoende LNG-schepen ter beschikking heeft om het verlies van het pijplijngas te kunnen compenseren.
Evenmin vermeldt het artikel dat RU onvoldoende LNG-installaties heeft om al het gas om te zetten in LNG.
Kortom: een oppervlakkig artikel dat kernproblemen voor RU niet aanraakt.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Blijkbaar heeft het intellectuele niveau of de bereikte sociale status geen effect op de welwillendheid waarmee een (pseudo?) Prof, bereid is om de Kremlin-propaganda een schijn van waarheid mee te geven . De Nazi's waren toch nog wet minder doortastend in hun jacht op "untermenschen" die noemden zij nog wel geen beesten. Is zo'n woordkeuze eigen aan de Slavische aard of taal, of moet die "prof" dat verklaren vanwege dat pistool in zijn rug ?
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
Als hij niet vanuit zijn eigen overtuiging sprak, dan had hij toch gewoon kunnen weigeren om in die studio aanwezig te zijn?
Heel wat Russen zien UA als een deel van hún land. Door brainwashing is die Oekraïners ingeprent dat ze een eigen identiteit hebben. Degenen die weigeren te 'genezen' mogen uitgeroeid worden.

Heel wat Russen zien UA als een deel van hún land. Door brainwashing is die Oekraïners ingeprent dat ze een eigen identiteit hebben. Degenen die weigeren te 'genezen' mogen uitgeroeid worden.

Dus buigen of .... hoe kan het dat zulke figuren een wereldwijd podium krijgen en kan het dat zij niet ooit voor het Hoog Grechtshof in Den Haag, zullen moeten verschijnen ?
Die man lijkt in zekere zin op een missionaris die de indianen in Zuid-Amerika ging bekeren.
Die man lijkt in zekere zin op een missionaris die de indianen in Zuid-Amerika ging bekeren.
-
Hij spreekt vooral voor de Russen. Wanneer je die praat geregeld te horen krijgt, aanvaard je gemakkelijker beestigheden zoals in Bucha en Izium gebeurd zijn.
Ooit worden ze ter verantwoording geroepen in Den Haag, maar dat is een trage molen en Rusland is een groot land om in te verdwijnen.
Ooit worden ze ter verantwoording geroepen in Den Haag, maar dat is een trage molen en Rusland is een groot land om in te verdwijnen.

Israêlische en Westerse 'inlichtingendiensten" niet onderschatten! Als de politieke wil er is, wordt iedereen die men wil vinden ook wel gevonden, denk aan de Serven na Kosovo.Wil. schreef: ↑09 mar 2023, 11:28Hij spreekt vooral voor de Russen. Wanneer je die praat geregeld te horen krijgt, aanvaard je gemakkelijker beestigheden zoals in Bucha en Izium gebeurd zijn.
I
-
Nog één van de heldendaden van Poetin en zijn trawanten: 10.000den kinderen zijn ontvoerd en overgebracht naar RU om daar tot 'goede Russen' te worden opgevoed.

Dit past mooi in het plaatje dat deze Russische zelfverklaarde nazi schetst:

Dit past mooi in het plaatje dat deze Russische zelfverklaarde nazi schetst:

Eigenlijk heel ontgoochelend, zelfs beangstigend; om te moeten vaststellen dat in deze eeuw van ongeloofelijke technologische vooruitgang, nog creaturen rondlopen die er zulke "primitieve" ideeën op nahouden. Op ethisch vlak zijn we dus eerder in verval dan in vooruitgang; Is Ruland wel een Europees land of moet de Verlichting daar misschien nog doorbreken ? Oekraïners mogen niet "meer gekweekt" worden Ariiërs moesten gekweekt worden. Behoren Russen misschien tot een bepaald ras en zijn Oekraïners dan van een ander ras ?
Laatst gewijzigd door socrates op 09 mar 2023, 17:15, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Het verschil is niet groter dan het verschil tussen Nederlanders en Vlamingen , ook wat betreft spreken en schrijven. De Nederlanders zijn iets minder agressief dan de Russen , die houden het bij Belgenmoppen ( en bij win-en leefgewesten ).
-
Het technologisch niveau en de standaarden die we verworven hebben, kunnen overgedragen worden naar de volgende generaties en niemand denkt eraan om die verworvenheden terzijde te schuiven. Men bouwt erop voort.
Met ethische standaarden is het gans anders: met elk nieuw individu moet opnieuw de evolutie van bijna nul naar een moreel hoogstaand wezen worden afgelegd. Ondertussen zijn er tal van 'tussenstations' waar het kan verkeerd lopen. Ik noem maar de periode van adolescentie waar beïnvloeding door groepsgenoten enorm groot kan zijn.
Degenen die de genetische proefvelden voor aardappelen gingen vernietigen waren geen 70-plussers maar wel jonge mensen van rond de twintig. De drang om de wereld dan voor eens en voor goed op de juiste sporen te zetten is dan zeer groot omdat men op die leeftijd nog te weinig zicht heeft op de alternatieve wereldbeelden die door andere mensen worden aangehangen en die ook waarde hebben.
Met ethische standaarden is het gans anders: met elk nieuw individu moet opnieuw de evolutie van bijna nul naar een moreel hoogstaand wezen worden afgelegd. Ondertussen zijn er tal van 'tussenstations' waar het kan verkeerd lopen. Ik noem maar de periode van adolescentie waar beïnvloeding door groepsgenoten enorm groot kan zijn.
Degenen die de genetische proefvelden voor aardappelen gingen vernietigen waren geen 70-plussers maar wel jonge mensen van rond de twintig. De drang om de wereld dan voor eens en voor goed op de juiste sporen te zetten is dan zeer groot omdat men op die leeftijd nog te weinig zicht heeft op de alternatieve wereldbeelden die door andere mensen worden aangehangen en die ook waarde hebben.

De meeste "waarden" zijn niet meer waard dan die van 2000 jaar geleden. Ik herhaal , tijd voor een mutatie naar een hogere levensvorm ....