Bluft Poetin?
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Aan de Top rond zo"n dictator zitten enkel nog ratten en kruipdieren, die wachten gewoon op het moment waarop Poetin voor hen niet meer nuttig is, dan mag hij zijn biezen pakken naar ????Hobo schreef: ↑19 mar 2023, 16:43Als ge die opgeblazen kop van Poetin ziet, die spreekt voor zich.![]()
Maar ja, elke dictator heeft ergens een paar vijzen los zitten.
En dan zijn er de klassieke kontlikkers, die zo'n lafaard in het zadel houden.
Poetin blijkt niet te weten hoe het Adolf H. vergaan is.
Zelfmoord en het lijk werd in de fik gestoken.
H.
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Recenter: Ceausescu - Sadam Hoessein - GadaffiPoetin blijkt niet te weten hoe het Adolf H. vergaan is.
Zelfmoord en het lijk werd in de fik gestoken.
enkele 'gelukkigen' zagen nog kans om naar een buitenland te ontsnappen, zoals o.a. Mobutu, Idi Amin ...

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Ja , tegenwoordig moet ge er goed uit zien om het voor het zeggen te krijgen. Lelijkaards hebben geen schijn van kans meer , idem voor de vrouwelijke geslacht.
Ik durf dit onmenselijk plaatje niet quoten. Is het dat wat jij voor staat ? Keur je dit goed ?
-
Ik toon alleen wat er met een handvol dictators gebeurd is.
Je hebt eerst moord en dat is erg. Dan is er de overtreffende trap van moord: genocide en die genocide heb jij hierboven vergoelijkt.

Genocide ? Wat heb ik vergoelijkt ? Is de verhuis van kinderen naar veilige oorden waar ze een toekomst gegarandeed wordt , een genocide ? In een vernietigd Oekraïne met een bpp=0 zal dat in de volgende jaren niet mogelijk zijn.Wil. schreef: ↑19 mar 2023, 18:28Ik toon alleen wat er met een handvol dictators gebeurd is.
Je hebt eerst moord en dat is erg. Dan is er de overtreffende trap van moord: genocide en die genocide heb jij hierboven vergoelijkt.
Je bent blijkbaar nog erger door covid aangetast dan ik dacht. Je "toont" ook iets , maar je drukt je afkeer voor dergelijke praktijken niet uit. Ik vrees dat jij ook gemuteerd bent , niet naar een hogere levensvorm , maar naar een lagere. Ik ga u voor een tijdje negeren zoals ik dat in het verleden ook al heb gedaan tot wanneer ik merk dat je terug wat zinnig ( of zindelijk ) wordt.
-
Oei, Freddie ... op je pikje getrapt?Fred1950 schreef: ↑19 mar 2023, 18:41Genocide ? Wat heb ik vergoelijkt ? Is de verhuis van kinderen naar veilige oorden waar ze een toekomst gegarandeed wordt , een genocide ? In een vernietigd Oekraïne met een bpp=0 zal dat in de volgende jaren niet mogelijk zijn.
Je bent blijkbaar nog erger door covid aangetast dan ik dacht. Je "toont" ook iets , maar je drukt je afkeer voor dergelijke praktijken niet uit. Ik vrees dat jij ook gemuteerd bent , niet naar een hogere levensvorm , maar naar een lagere. Ik ga u voor een tijdje negeren zoals ik dat in het verleden ook al heb gedaan tot wanneer ik merk dat je terug wat zinnig ( of zindelijk ) wordt.
Het gedwongen wegvoeren van kinderen valt onder genocide.
Jouw reactie daarop: "Oekraïners houden niet van Russisch sprekende kinderen , ze vinden dat maar boerkes. En wie in Oekraïne heeft het geld , het voedsel en vooral de moed om die kinderen op te vangen ? Ze hebben zelf amper te eten"
Je hebt het nog net geen daad van menslievendheid genoemd maar die genocide mooipraten, ja, dát wel. Een bewijs bovenop lever je met die gedwongen wegvoeringen te benoemen als "een verhuis naar een veilig oord waar de toekomst gegarandeerd wordt" . Hoe ver kun je van het padje geraken, zeg? En dan maar ijlen over muteren naar hogere vormen.
Ga je me weer negeren, Fred?
Benieuwd hoe lang je je aan je belofte gaat houden.

Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
De Taliban zijn ook doetjes als het op mensenrechten aankomt maar de vraag is of ze hier een punt hebben.
De Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken Antony Blinken verklaarde in een mededeling dat de VS zich blijven verzetten tegen een onderzoek van het hof naar conflicten in Afghanistan en Israël, maar voegde eraan toe dat Washington dat wil doen "via een dialoog met alle actoren binnen het ICC in plaats van door het opleggen van sancties".
(Bron: Belga vr 02 apr 2021 - 23:38)
Zitten de VS en de Taliban dan niet op dezelfde golflengte wat het ICC betreft?
Of zoals het ICC oordeelde dat ook Oekraïne zich schuldig maakte aan oorlogsmisdaden maar deze niet van dien aard waard waren om over te gaan tot aanklachten.
Men kan dus volgens het ICC wel een beetje zwanger zijn en is het dan toch zo zoals Blinken stelde:
Net zoals de Vs dreigde met sancties tegen leden van het ICC mochten er aanklachten komen tegen VS-militairen en andere bondgenoten voor oorlogsmisdaden.Abdullah Azzam, plaatsvervangend stafchef van de vice-premier van de Taliban* voor Economische Zaken, adviseerde het ICC op Twitter om "wakker te worden uit de slaap" en de daders van oorlogsmisdaden in Afghanistan door de Amerikanen te straffen.
De Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken Antony Blinken verklaarde in een mededeling dat de VS zich blijven verzetten tegen een onderzoek van het hof naar conflicten in Afghanistan en Israël, maar voegde eraan toe dat Washington dat wil doen "via een dialoog met alle actoren binnen het ICC in plaats van door het opleggen van sancties".
(Bron: Belga vr 02 apr 2021 - 23:38)
Zitten de VS en de Taliban dan niet op dezelfde golflengte wat het ICC betreft?
(Bron: Belga vr 02 apr 2021 - 23:38)Amerika vreest dat het Strafhof niet onafhankelijk is en gemanipuleerd zou worden tegen het land en tegen Amerikaanse militairen. Ook onder president Barack Obama had de VS bezwaren tegen de werking van het hof, maar onder Trump waren de relaties nog verder verzuurd.
Of zoals het ICC oordeelde dat ook Oekraïne zich schuldig maakte aan oorlogsmisdaden maar deze niet van dien aard waard waren om over te gaan tot aanklachten.
Men kan dus volgens het ICC wel een beetje zwanger zijn en is het dan toch zo zoals Blinken stelde:
Blijft de vraag hoe men die 'via een dialoog' moet interpreteren?"via een dialoog met alle actoren binnen het ICC in plaats van door het opleggen van sancties".
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Nog een goeke
:

Het sluit goed aan bij mijn vorige posting wanneer hij zegt:Internationale rechtbank een 'bedreiging' en een 'bedreiging' voor de diplomatie - voormalige Amerikaanse ambassadeur
Het Internationaal Strafhof (ICC) is een "gevaarlijke instelling" die heeft gedreigd met een "diplomatieke oplossing" voor de oorlog, zei voormalig VS-ambassadeur bij de VN John Bolton.
(The International Criminal Court (ICC) is a "dangerous institution" which has threatened a "diplomatic solution" to the war, former US ambassador to the UN John Bolton has said)
"Het is een zeer gevaarlijke instelling en ik denk dat het optreden van het Internationaal Strafhof op dit moment mogelijk een bedreiging vormt voor een diplomatieke oplossing in Oekraïne als u wilt dat er onderhandelingen plaatsvinden."
("It's a very dangerous institution and I think the conduct of the International Criminal Court is potentially threatening at this point to a diplomatic solution in Ukraine if you want negotiations to take place.")
Om hun eigen (VS) te beschermen voor het verleden, heden en toekomst reiken ze hier (on)bewust de hand aan Rusland (Poetin).De VS is geen partij bij het ICC en de heer Bolton zei dat het er niet mee zou moeten samenwerken.
(The US is not party to the ICC and Mr Bolton said it should not cooperate with it.)
-
Exact 1 jaar geleden kostte de Russische olie nog 100 dollar per vat. Vandaag is dat 48,5. Gehalveerd dus.
Bijgevolg zijn ook de olie-inkomsten per vat gehalveerd én bovendien wordt er veel minder olie verkocht wegens de sancties. Een lose-lose situatie voor Poetin.
Bijgevolg zijn ook de olie-inkomsten per vat gehalveerd én bovendien wordt er veel minder olie verkocht wegens de sancties. Een lose-lose situatie voor Poetin.

En maar oorlogje spelen ...
De B-52 steeg op vanuit het uiterste zuiden van Spanje , gaat een beetje spelen met de Zweedse Saab trainers ( de gele vliegjes met een delta vleugel boven dat gekrul boven Zweden ) , en dan moet hij zich laten bijvullen boven Polen om daarna terug te keren .... Pfffff .....