Bluft Poetin?
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
De Leopard II kan 2 doelen in het oog houden, dat zal dan 2 voor de prijs van 1 worden. Wellicht automatisch laden ipv de 1 waar het handmatig moest. En zo'n loop draait snel, en al rijdend.
Als China de leverancier wordt van RU, mss ook sancties van de wereld.
Als China de leverancier wordt van RU, mss ook sancties van de wereld.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
De techniek van vroeger omschreef je een tijdje terug als 'oude rommel' . Hoe zit het nu eigenlijk, Fred?

Nu Xi weer thuis is, wordt het tijd om de resultaten van het bezoek eens te evalueren:
- Heeft Xi militaire steun beloofd? Neen.
- Heeft Xi ook maar één keer steun of goedkeuring uitgesproken over Poetins inval in UA? Neen.
- Heeft Xi beloofd om RU te voorzien van high-tech componenten of van chips om de tekorten aan te vullen die door de westerse sancties verschenen zijn? Neen.
Xi en Poetin zijn wel overeengekomen om handel te drijven in de Chinese munt. Chinezen vertrouwen de roebel niet zo erg.
- Heeft Xi militaire steun beloofd? Neen.
- Heeft Xi ook maar één keer steun of goedkeuring uitgesproken over Poetins inval in UA? Neen.
- Heeft Xi beloofd om RU te voorzien van high-tech componenten of van chips om de tekorten aan te vullen die door de westerse sancties verschenen zijn? Neen.
Xi en Poetin zijn wel overeengekomen om handel te drijven in de Chinese munt. Chinezen vertrouwen de roebel niet zo erg.

Het Russische agentschap RIA Novostni schrijft een gelijkaardig stukje over de T62 tank.
De Russen zelf reageren erop. Hoe? Dat lees je hier. Eat this, Fred!
Hij begint zijn commentaar met : какой идиот это пишет --> 'What idiot writes this?'

Japan schenkt UA $470 miljoen om het elektriciteitsnet weer in orde te brengen en voor andere sectoren van de economie.
Daarbij wordt nog eens $30 miljoen gegeven voor niet-dodelijke bewapening.
Daarbij wordt nog eens $30 miljoen gegeven voor niet-dodelijke bewapening.

Eén van de belangrijkste video's die ik ooit heb gezien over Poetin en Rusland.
Aan het woord is Boris Nemtsov, een oppositielid, die in 2015 werd vermoord op de brug vlakbij het Kremlin.
Met deze man had Rusland een compleet ander uitzicht kunnen krijgen. Het democratische Rusland zou kunnen ontloken zijn, maar Poetin heeft daar anders over gedacht.
Luister naar wat Nemtsov zegt in 2014 nadat Rusland de Krim had geannexeerd. Een profeet.
Aan het woord is Boris Nemtsov, een oppositielid, die in 2015 werd vermoord op de brug vlakbij het Kremlin.
Met deze man had Rusland een compleet ander uitzicht kunnen krijgen. Het democratische Rusland zou kunnen ontloken zijn, maar Poetin heeft daar anders over gedacht.
Luister naar wat Nemtsov zegt in 2014 nadat Rusland de Krim had geannexeerd. Een profeet.

Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
HLN:
Oekraïense kinderen die naar Rusland gedeporteerd werden getuigen over hoe ze er mishandeld werden
Oekraïne is erin geslaagd om vijftien kinderen terug te halen die door de Russen gedeporteerd waren uit de vorig jaar bezette regio's van Charkiv en Cherson. Dat meldt de commissaris voor de mensenrechten van het Oekraïense parlement Dmytro Lubinets op berichtendienst Telegram. De kinderen zelf getuigden over wat ze in Rusland meemaakten.
https://www.hln.be/buitenland/kijk-oekr ... ~ac82c9d4/
Oekraïense kinderen die naar Rusland gedeporteerd werden getuigen over hoe ze er mishandeld werden
Oekraïne is erin geslaagd om vijftien kinderen terug te halen die door de Russen gedeporteerd waren uit de vorig jaar bezette regio's van Charkiv en Cherson. Dat meldt de commissaris voor de mensenrechten van het Oekraïense parlement Dmytro Lubinets op berichtendienst Telegram. De kinderen zelf getuigden over wat ze in Rusland meemaakten.
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Hoe zijn die kinderen uit Rusland kunnen "vluchten" ? Met een Lada ?Charlie Maru schreef: ↑23 mar 2023, 17:30HLN:
....
-
Deze beerput zal nog meer beginnen stinken. Het tegen hun wil deporteren van de (eigen) bevolking (volwassenen en/of kinderen) - mede als strafmaatregel - is iets dat door de meest verwerpelijke regimes uit de geschiedenis werd toegepast. Daarom wordt het ook als genocide aangeduid door het ICC.Charlie Maru schreef: ↑23 mar 2023, 17:30HLN:

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.