Bluft Poetin?
-
twistenopdemaan - Lid geworden op: 04 aug 2019, 10:41
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
De soldaten van UA hebben op 18 april een eerste bruggenhoofd gevestigd op de linkeroever van de Dnipro ten oosten van Kherson. Ze hebben daarover zelf een filmpje op het internet gezet.
Opgelet: het zou natuurlijk weer goed kunnen dat dit in Amerika is opgenomen en dat alles fake is, zoals het bombardement van die kraamkliniek en die speeltuin; de martelkamers enz... enz...
Opgelet: het zou natuurlijk weer goed kunnen dat dit in Amerika is opgenomen en dat alles fake is, zoals het bombardement van die kraamkliniek en die speeltuin; de martelkamers enz... enz...

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
-

Met mijn Oekraïense kennissen spreken we over de Dnipro, Fred.
Heb je nu al door wat de linkeroever is en wat er ten oosten van Kherson ligt?
Ter zake: de Oekraïners hebben de bruggen niet gebruikt. Ze hebben amfibievoertuigen gebruikt.

Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Ik "versta" alleen maar Russisch , en dan is het Dnjepr
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
'Er is geen oversteek van de Dnjepr. Er is geen hoofdbrug. Er zijn verspreide berichten dat Oekraïense troepen posities op de linkeroever bezetten ... Dit is een moeras zonder wegen ', schreef een analist van de Amerikaanse DefMon op 20 april, in reactie op geruchten over de voet aan de grond van de UAF'.
“Dit zijn drassige gebieden zonder paden en wegen, niet geschikt voor militaire bezetting. Er is absoluut geen bewijs dat Oekraïne een levensvatbare positie aan de overkant van de rivier de Dnjepr beheerst of zelfs maar aanwezig blijft”, schrijft de Australiër Nathan Ruser, die regelmatig de situatie aan de fronten analyseert.
Woord wederwoord. Welles, nietes, welles, nietes, welles, nietes.......en zo blijven ze bezig.
Propaganda langs beide kanten
Hieronder het beruchte bruggenhoofd.
-
Die Oekraïners moeten duidelijk niet van de slimsten zijn: ze wonen daar, ze kennen de omgeving als hun broekzak en toch gaan ze daar dan in een moeras eens een oversteekplaats organiseren.
Hoog tijd dat wij, NAVO-landen, er ons zélf eens mee gaan bemoeien, hé?
Hoog tijd dat wij, NAVO-landen, er ons zélf eens mee gaan bemoeien, hé?

Ze komen helpen. Wie? De Russen.
Ze bombarderen nu hun eigen stad. Belgorod werd dooreengeschud omdat een Russisch gevechtsvliegtuig zijn bommen liet vallen op de stad.
Blijkbaar was iemand vergeten een borgmoer vast te zetten (of waren ze niet meer in stock door de sancties?) en viel de bom gewoon vanonder de jet op de stad.
Bedankt, Rusland.
Ze bombarderen nu hun eigen stad. Belgorod werd dooreengeschud omdat een Russisch gevechtsvliegtuig zijn bommen liet vallen op de stad.
Blijkbaar was iemand vergeten een borgmoer vast te zetten (of waren ze niet meer in stock door de sancties?) en viel de bom gewoon vanonder de jet op de stad.
Bedankt, Rusland.

MichelN - Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44