Bluft Poetin?

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

Fred1950

29 apr 2023, 13:10

Dicksy schreef:
29 apr 2023, 13:02
door Fred1950 » 4 minuten geleden
Een drugsverslaafde ? Hah , nu weten we waar al die tonnen Antwerpse cocaïne naar toe gaan. :D
Waar hij het allemaal blijft halen. :lol: Stel u eens voor dat hij president van Rusland was en niet Poetin. :roll:
Dan was het Boem ! :wink:

Wil.

29 apr 2023, 13:55

Wel, wel. Die Boem hebben de Oekraïners in Sevastopol op de Krim laten horen. Met een drone hebben ze de Russische oliedepots in brand geschoten.

UA komt dichterbij.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Fred1950

29 apr 2023, 16:16

Wil. schreef:
Wel, wel. Die Boem hebben de Oekraïners in Sevastopol op de Krim laten horen. Met een drone hebben ze de Russische oliedepots in brand geschoten.

UA komt dichterbij.
Russisch grondgebied treffen is vragen naar escalatie. Ballistische raketten van de Russen als représailles zijn niet te onderscheppen .....

Wil.

29 apr 2023, 16:24

Fred1950 schreef:
29 apr 2023, 16:16
Wil. schreef:

UA komt dichterbij.
Russisch grondgebied treffen is vragen naar escalatie. Ballistische raketten van de Russen als représailles zijn niet te onderscheppen .....
Er is geen enkele internationale organisatie (VN bv) die de Krim erkent als Russisch grondgebied.
Door dit te schrijven bewijs je alweer aan wiens kant je staat. Die van de dictatuur, vanzelfsprekend.

Dicksy

29 apr 2023, 16:31

door Fred1950 » 4 minuten geleden
Wil. schreef: ↑Vandaag, 13:55

UA komt dichterbij.
Russisch grondgebied treffen is vragen naar escalatie. Ballistische raketten van de Russen als represailles zijn niet te onderscheppen .....
Ik ben van het principe als je klappen wil uitdelen moet je ook bereid zijn om klappen te incasseren en dat is voor beide partijen, escalatie of niet.
Het wordt hoogtijd dat het offensief begint zodat de wereld weet waar het aan toe is. Nu nog beginnen onderhandelen zit er al lang niet meer in, één van beide partijen zal eerst het onderspit moeten delven vooraleer er nog maar over een begin van onderhandelen gesproken kan worden worden. We zijn zeker (misschien) nog ettelijke maanden/jaren(?) 'zoet' met dit conflict.

socrates

29 apr 2023, 16:48

Een "offensief" wat is dat eigenlijk ?
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus

Fred1950

29 apr 2023, 20:07

Wil. schreef:
29 apr 2023, 16:24
.....
Door dit te schrijven bewijs je alweer aan wiens kant je staat. Die van de dictatuur, vanzelfsprekend.
De Russen noemen het vanaf nu "hun" grondgebied , en dan kunnen ze vanuit hun standpunt represailles nemen ( nooit geleerd van tussen de regels te lezen ? )

Wil.

29 apr 2023, 20:35

Hoe laag kan de Russische overheid en haar staatszender zinken?

Recent bombardeerden de Russen een woonblok in Uman waarbij verscheidene onschuldige mensen het leven lieten. Op de staatszender liet men de beelden zien én vertelden ze dat het opnames waren uit de Donbas waar Oekraïners zo laf waren om een flatgebouw kapot te schieten, waarbij ze dood en vernieling zaaiden.

Dát is het niveau van Russische lafheid, kwaadaardige wreedheid en vileine perversie. Werkelijk fascistische ZZ-propaganda. Wie ook maar één seconde aan de kant van die smeerlappen gaat staan, zakt naar hetzelfde niveau.

Wil.

30 apr 2023, 10:09

Het gaat niet goed met de Wagner groep.

"Rusland staat op de rand van een catastrofe." Prigozhin stelde Shoigu een ultimatum en dreigde Poetin dat militaire muiterij de volgende stap zou kunnen zijn.

Yevgeny Prigozhin, hoofd van de PMC "Wagner", schreef een brief aan minister van Defensie Sergei Shoigu, waarin hij eiste om munitie te leveren. Prigozhin stelde een ultimatum dat als het probleem met de bevoorrading van zijn PMC niet wordt opgelost, hij een klacht zal indienen bij Poetin, en dat de huurlingen hun posities in Bakhmut zullen verlaten en zich zullen terugtrekken.

"We moeten stoppen met het bedriegen van de bevolking en hen te vertellen dat alles goed met ons is.
(...) Ik moet eerlijk zeggen: Rusland staat op de rand van een catastrofe", benadrukte Prigozhin.

Wil.

30 apr 2023, 10:54

Klein beginnen is het motto. Wat we tot nu toe enkel zagen in propagandafilmpjes van Hamas, zien we nu ook in Rusland gebeuren: kleuters worden in legeruniformpjes gestoken en lopen mee in een militaire parade.

Afbeelding

Wil.

30 apr 2023, 14:42

Wat is er veranderd? Van de Sovjet Unie naar Poetinstan?
Zie 3 postings hogerop.

Afbeelding

Fred1950

30 apr 2023, 17:25

Wil-met-punt , ge krijgt hier toch wel een faam als haatprediker , is het niet tegen de Islam , dan nu tegen de Russen. Waar voel jij je eigenlijk nog thuis ? 't Zal ook al niet in Wallonië zijn .... :|

tokkio

30 apr 2023, 17:34

En zeker wanneer de EU
terug de norm van 3% als begrotingstekort van het bbp, voor de lidstaten, gaan toepassen/eisen.
Gelukkig zijn het voor de lidstaten maar allemaal kleine bedragen en kost solidariteit nu eenmaal geld.
En die betalen de arbeiders en gepensioneerden toch :mrgreen
De drugsverslaafde aan het roer van Oekraïne blijft volgens hem zoveel mogelijk eisen van zijn sponsors. wapens die een derde wereldoorlog dreigen te ontketenen. Tegelijkertijd verzekert hij dat de strijdkrachten van Oekraïne in staat zijn de Krim te "bevrijden".
De hond van Kiev blijft blaffen. Speeksel stroomt langs de harige snuit zodat de eigenaren zijn vechtkwaliteiten zien
:
Was dat nu speeksel, of cocaïne....... :mrgreen:
Wil. schreef: ↑
Gisteren, 13:55

UA komt dichterbij.

Als de Russen met deze boem beginnen, zal het einde verhaal zijn :twisted:
Afbeelding
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

Fred1950

30 apr 2023, 20:37

Binnen de lijntjes in te kleuren ! ( en als ge niet boven eigen grondgebied vliegt ). Diene piloot wou beslist eens met zijn kunsten stoefen. :D

Untitled237.png
Untitled237.png (346.75 KiB) 248 keer bekeken

De Amerikanen wagen zich ook niet meer boven de Zwarte Zee sinds dat hun drone er door de Russen de dieperik is in gejaagd. :D

Untitled238.png

Wil.

30 apr 2023, 22:01

Choerrel schreef:
29 apr 2023, 08:31
Ik lees ook mee spijts mijn enorme ergernis aan de onzin van Fred 1950.
Snap ik.