Bluft Poetin?
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Die Britten zijn blijkbaar ook niet van de slimste. Poetin had die uitnodiging zeker aanvaardt en dan hadden ze hem kunnen uitleveren aan Den Haag.Poetin 'niet uitgenodigd' voor de kroning van King
Vladimir Poetin, de president van Rusland, heeft geen uitnodiging gekregen om dit weekend de kroning van de koning bij te wonen, zo heeft een Britse bron aan persbureau Reuters verteld.
Dat is naast de leiders van Wit-Rusland, Iran, Myanmar, Afghanistan en Venezuela.
De Noord-Koreaanse leider Kim Jong-un was niet uitgenodigd, maar in plaats daarvan heeft een hooggeplaatste diplomaat een zitplaats aangeboden - met dezelfde regeling voor Nicaragua.
Staatshoofden waarmee het VK een volledige diplomatieke relatie heeft, waren allemaal uitgenodigd, evenals leiders van overzeese gebieden en rijken.
(Bron: SkyNews 02/05/2023 - 18.45 uur)
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Wat een nobele kerel, die Cyril, 'Poetin behoeden voor risico's'De reden dat Cyril Ramaphosa Poetin waarschuwt om niet persoonlijk naar Z-Afrika te komen is dat Poetin teveel landen zou moeten overvliegen die onder controle staan van de VS en/of te Westers gezind zijn.
Cyril Ramaphosa heeft (...) het Westen gerustgesteld door zijn uitspraak en Poetin behoedt voor het nemen van onnodige risico's.
Over hoeveel westers gezinde landen moet Poetin dan wel vliegen? Over geen enkel. Alleen over Iran, en daarmee is hij beste vrienden. Vervolgens over de oceaan tot in S-A.
Toch geen bijles aardrijkskunde gehad van Sofke, zeker?

Het enige risico dat Poetin neemt, is dat hij gearresteerd wordt in S-A, wat passend zou zijn voor een terroristisch dictator.
Laatst gewijzigd door Wil. op 02 mei 2023, 19:15, 1 keer totaal gewijzigd.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Nadenken Wil. Het was zeker niet bedoelt dat u het als compliment zou opvatten.door Wil. » 7 minuten geledenEen opmerking:Dicksy schreef: ↑10 minuten geleden
In your dreams makker.
makker? Ik kies mijn maten, mijn makkers en mijn Maes zelf, Dicksy.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
In de psychologie heet dat een Freudiaanse verspreking: waar je onbewust heel erg naar verlangt, schrijf of zeg je onbewust en ongewild.
Wiki weet er zelfs bij te zeggen dat de betrokkene zijn ongewilde verspreking soms zal ontkennen.
Blijven proberen, Dicksy
Laatst gewijzigd door Wil. op 02 mei 2023, 19:38, 1 keer totaal gewijzigd.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Ook reeds aangegeven door de Russen.Bom ontploft in Rusland, zegt een ambtenaar
In de regio Brjansk in Rusland is een bom ontploft, waardoor een goederentrein ontspoorde, zei de gouverneur van de regio.
Een verklaring beweert dat 20 karren van de baan kwamen.
De Oekraïners gaan weer een 'warm' nachtje tegemoet.
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
-
Bij ons zeggen ze wel eens: " Hey, vriend dimmen hé " of " zal het gaan makker? " En dan is het woordje vriend of makker wel niet bedoelt in de betekenis van wat er in het woordenboek staat of wat u aanhaalt.door socrates » 12 minuten geledenIs "makker" geen synoniem voor "kameraad" vriend, buddy, spelgenoot,...?Dicksy schreef: ↑Vandaag, 19:40
Doeme, ge hebt mij. En ik was toch zo graag uwe makker geweest![]()
![]()
. Dan zoek ik wel verder Wil. geen probleem.
Een logische reactie, als men niet in staat is het in de juiste context te plaatsen, is dan: " Ik kies mijn vrienden/makkers zelf".
-
Het "begrip" kameraad blijft hier opvallend buiten schot.Dicksy schreef: ↑02 mei 2023, 21:04Bij ons zeggen ze wel eens: " Hey, vriend dimmen hé " of " zal het gaan makker? " En dan is het woordje vriend of makker wel niet bedoelt in de betekenis van wat er in het woordenboek staat of wat u aanhaalt.door socrates » 12 minuten geledenIs "makker" geen synoniem voor "kameraad" vriend, buddy, spelgenoot,...?Dicksy schreef: ↑Vandaag, 19:40
Doeme, ge hebt mij. En ik was toch zo graag uwe makker geweest![]()
![]()
. Dan zoek ik wel verder Wil. geen probleem.
Een logische reactie, als men niet in staat is het in de juiste context te plaatsen, is dan: " Ik kies mijn vrienden/makkers zelf".
Laatst gewijzigd door socrates op 02 mei 2023, 21:53, 1 keer totaal gewijzigd.
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Ik denk dat ik in de nabije toekomst eens de vraag aan "chatGPT" ga stellen , nl. "Is it the intention of the United States of America to take control of Russia"
ChatGPT : https://www.zdnet.com/article/what-is-c ... d-to-know/
-
Kan heel interessant zijn maar het antwoord zal zijn:door Fred1950 » 4 minuten geleden
Ik denk dat ik in de nabije toekomst eens de vraag aan "chatGPT" ga stellen , nl. "Is it the intention of the United States of America to take control of Russia"
"The intention of the United States of America is to destroy Russia, not to take control over it".
-