Bluft Poetin?
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
???? Kan je nog altijd niet tussen de regels lezen ? Met jouw grafiek stel je dat er een gebrek aan mannen is of komt. En ik beweer dat dat helemaal geen probleem zal vormen voor de economie of wat dan ook.
In België lopen er ook meer vrouwen rond dan mannen. Heb je daar dezelfde verklaring voor ? Ik denk het niet,
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Nu snap ik je waarom je onsamenhangende woordenbrij bazelt: je hebt niet goed gelezen.
In ontwikkelde landen krijg je een piramide die eigenlijk meer een rechthoek is met een driehoek aan de top.
In die landen vind je vanaf 70 - 75 j. meer vrouwen dan mannen. Dat is de aard van de mens: vrouwen zijn sterker dan mannen als het op louter natuurlijk overleven aankomt in een ontwikkelde maatschappij.
In RU is een eigenaardige ontwikkeling bezig: vanaf de groep 40-45 j zijn er altijd meer vrouwen dan mannen en dat is uitzonderlijk. Daarvoor zijn redenen te geven en de belangrijkste is alcoholisme bij mannen.
Bovendien is ook de reproductiegraad lager dan 2, wat wil zeggen dat de bevolking afneemt en op termijn meer mensen gaan moeten onderhouden worden door een te kleine groep. Vanzelfsprekend zet dat druk op het sociaal systeem, maar dit is iets wat niets met batterijen te maken heeft; daarom laat ik het hierbij.
In ontwikkelde landen krijg je een piramide die eigenlijk meer een rechthoek is met een driehoek aan de top.
In die landen vind je vanaf 70 - 75 j. meer vrouwen dan mannen. Dat is de aard van de mens: vrouwen zijn sterker dan mannen als het op louter natuurlijk overleven aankomt in een ontwikkelde maatschappij.
In RU is een eigenaardige ontwikkeling bezig: vanaf de groep 40-45 j zijn er altijd meer vrouwen dan mannen en dat is uitzonderlijk. Daarvoor zijn redenen te geven en de belangrijkste is alcoholisme bij mannen.
Bovendien is ook de reproductiegraad lager dan 2, wat wil zeggen dat de bevolking afneemt en op termijn meer mensen gaan moeten onderhouden worden door een te kleine groep. Vanzelfsprekend zet dat druk op het sociaal systeem, maar dit is iets wat niets met batterijen te maken heeft; daarom laat ik het hierbij.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Als gevechtsvliegtuigen inderdaad irelevant worden, zoals de huidige "oorlog" schijnt aan te tonen, dan kan men zich toch afvragen waarom een Liliputland überhaupt F 35 zou willen kopen, wie heeft daar dan baat bij ?
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
Het Amerikaanse Lockheed Martin , dus "Das Kapital" . België heeft die onder druk van de NAVO , dus de Amerikanen moeten aankopen.
@Wil. Geef me eens een klaar bewijs dat "uw theorie" over de RU bevolkingspiramide zou kloppen zonder beroep te doen op uw "dierlijke" redenering van "wij en zij" , friend and foe. In de categorieën onder 40 jaar zie ik in je grafiek sogar een perfect evenwicht , en dus zit dat voor de toekomst wel snor. Er is een afname of stilstand van de autochtone bevolking in zowat elk ontwikkeld land , en verklaar dat dan maar eens op een exact-wetenschappelijk manier zonder "dierlijke" logica.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Wat valt er nog te bewijzen?
De grafiek spreekt toch voor zich? Er zijn minder mannen dan vrouwen vanaf de leeftijd van 40 j.
Er is een groot tekort aan burgers (m/v) in de groep 15 j tot 30 j.
Het is geen kennis over batterijen, ik herhaal het, en bijgevolg kan dit wel eens moeilijk zijn.
De grafiek spreekt toch voor zich? Er zijn minder mannen dan vrouwen vanaf de leeftijd van 40 j.
Er is een groot tekort aan burgers (m/v) in de groep 15 j tot 30 j.
Het is geen kennis over batterijen, ik herhaal het, en bijgevolg kan dit wel eens moeilijk zijn.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
Wat ik hierboven vroeg om te verklaren. Ge ontwijkt mijn vraag. En die verklaring zal eveneens opgaan voor RU. Nadenken Wil. , niet te concreet denken , maar verbanden leggen ...
Laatst gewijzigd door Fred1950 op 01 jun 2023, 23:09, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Op mijn 13-de mocht ook al eens met de 4CV van mijn vader rijden , aanzetten , een rondje rijden met verleggen erbij en dan terug stoppen.Charlie Maru schreef: ↑01 jun 2023, 21:38https://www.youtube.com/watch?v=vp4jFkadoYw
https://www.youtube.com/watch?v=MbAuF__q2WE
Die gast in de Harrier zit er wel als passagier bij , nietwaar. Hij had zelfs moeilijkheden om zijn zuurstofmasker op te zetten. Tja .... en zelfs om het af te zetten
Die filmskes zijn reclame voor die vliegtuigen , niets meer dan dat.
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Volgens een eerder gelezen studie zou het sturen van (oude) wapens veel goedkoper uitkomen dan deze te ontmantelen. Het plaatst de woorden van Biden: "zolang het nodig is" beter in zijn juiste context.....zijn onze magazijnen opgeruimd is het tijd om rond de tafel te gaan zitten.https://www.theamericanconservative.com ... n-ukraine/
'Er is veel gezegd over hoe Amerika's steun aan Oekraïne vitale voorraden Amerikaans wapentuig uitput . Sommige wapens, voertuigen en systemen die aan de Oekraïners zijn geleverd, zijn nieuwer, sommige ouder - ergens verstopt in een DOD-magazijn. In sommige opzichten maakt het niet echt uit of deze wapens ouder of nieuwer zijn: Amerika verwacht dat ze indien nodig klaar zijn voor gebruik op het slagveld, en dat zijn ze duidelijk niet. In sommige opzichten wel: verwachten we de volgende oorlog – waarschijnlijk tegen China – te winnen door onze troepen te voorzien van militair materieel uit een tijdperk van vernedering voor het Amerikaanse leger? Als we deze niet kunnen winnen, wat laat iemand dan geloven dat we de grote zullen winnen?
Amerika heeft besloten dat het Oekraïne zal steunen voor, in de woorden van Biden, “zolang het nodig is”. Het is dom, trots om te zeggen en nog dommer om te doen. Maar als we domme dingen gaan doen, moeten we ze dan niet op zijn minst goed doen? Trots komt voor de val'.
-
-
Zou hij zijn nucleaire dreiging nog wat willen opvoeren ?
HLN:
Het nieuwe bouwproject van Poetin: een exclusieve bunker waarin enkel hoogstaande Russen mogen schuilen
De Russische president Vladimir Poetin (70) heeft het bevel gegeven voor de bouw van een decadente schuilkelder, zo staat te lezen op de overheidswebsite. De exclusieve schuilplaats, die gebouwd zal worden onder een ziekenhuis in Moskou, is uitsluitend bedoeld voor de Russische elite. De bunker zal voorzien zijn van een medisch kwartier en speciale communicatiesystemen voor geheime informatie.
https://www.hln.be/buitenland/het-nieuw ... ~ac877958/
HLN:
Het nieuwe bouwproject van Poetin: een exclusieve bunker waarin enkel hoogstaande Russen mogen schuilen
De Russische president Vladimir Poetin (70) heeft het bevel gegeven voor de bouw van een decadente schuilkelder, zo staat te lezen op de overheidswebsite. De exclusieve schuilplaats, die gebouwd zal worden onder een ziekenhuis in Moskou, is uitsluitend bedoeld voor de Russische elite. De bunker zal voorzien zijn van een medisch kwartier en speciale communicatiesystemen voor geheime informatie.
https://www.hln.be/buitenland/het-nieuw ... ~ac877958/
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
En wat nog meer is , het schroot kan men meteen recycleren zonder de kosten van het te moeten ontmantelen.
-
Poetin verwacht dat Rusland hetzelfde lot zal ondergaan als Duitsland tijdens WOII. Daarna volgt China , daarna de natuur , daarna ... de complete bol ....Charlie Maru schreef: ↑02 jun 2023, 13:16....
....
Prijs ons allen gelukkig dat we de "sixties" hebben meegemaakt.
Laatst gewijzigd door Fred1950 op 02 jun 2023, 13:27, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Daar is Poetin nu ook al volop mee bezig....... Elk nadeel heb se voordeel.door Charlie Maru » 4 minuten geledenDaar is Poetin nu al volop mee bezig.......Dicksy schreef: ↑Vandaag, 11:40
Volgens een eerder gelezen studie zou het sturen van (oude) wapens veel goedkoper uitkomen dan deze te ontmantelen. .....