Ik dreig 500 euro te verliezen door de fiscale hervormingen, pure diefstal”
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Nee ze geven het aan Syrië.....Fred1950 schreef: ↑
Wat doen de nationaiisten met al die meerinkomsten ? Opsouperen in het Antwerps " 't Fornuis " ?
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230615_93326490
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Hierzie , aanslagbiljet onroerende voorheffing
Onze Gentse liberaal graaigebroed burgemeester Mathias De Clercq had ons "beloofd" dat hij huiseigenaars meer ging belasten omdat Gent krap bij kas zit. De opcentiemen bedragen nu maar eventjes 1088 procent ( vorig jaar 913,10 )
Zou ik misschien niet beter naar het rijke Sint-Martens-Latem verhuizen ?
Verleden jaar betaalde ik 1087,81 Euro KI , dat is nu ongeveer 26 % meer dan verleden jaar. Mijn pensioen steeg helaas geen 26 % op één jaar tijd. Dit zijn allemaal "kosten" die met het spaargeld betaald moeten worden.
Onze Gentse liberaal graaigebroed burgemeester Mathias De Clercq had ons "beloofd" dat hij huiseigenaars meer ging belasten omdat Gent krap bij kas zit. De opcentiemen bedragen nu maar eventjes 1088 procent ( vorig jaar 913,10 )
Zou ik misschien niet beter naar het rijke Sint-Martens-Latem verhuizen ?
Verleden jaar betaalde ik 1087,81 Euro KI , dat is nu ongeveer 26 % meer dan verleden jaar. Mijn pensioen steeg helaas geen 26 % op één jaar tijd. Dit zijn allemaal "kosten" die met het spaargeld betaald moeten worden.