Welke expert bedoel je ? Toon wat hij citeert , niet jouw interpretatie of wat jij er van maakt

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Welke expert bedoel je ? Toon wat hij citeert , niet jouw interpretatie of wat jij er van maakt

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Ik wil lezen wat de Norwegians schrijven , niet wat Reuters ervan maakt. Toon me de link naar hun verslag.
Even terzijde ....
'Commandeer uw hond en blaf zelf', ken je dat?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Ik blijf bij mijn bewering dat men "seismologisch" geen onderscheid kan maken tussen de "boem" van een spontane dambreuk en een ontploffing. Al jouw polemieken na die bewering is bladvullende chit-chat.
Tiens, tiens, ... een "bewering" .
Laatst gewijzigd door Wil. op 12 jun 2023, 10:30, 1 keer totaal gewijzigd.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Oei , het is niet omdat jij een beperkte kennis over alles en nog wat hebt , dat iemand anders geen brede basiskennis kan hebben over allerlei exact wetenschappelijke thema's .
- 1 kg waterstof. Hoe lang kan een 30-Watt lampje daarop branden?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Ach , jouw dooddoeners ... kleinzielig
Fred1950 schreef: ↑12 jun 2023, 10:40
Ach , jouw dooddoeners ... kleinzieligDat onze landbouw meer stikstofuitstoot ( NOx by the way ) veroorzaakt dan het vervoer op al onze wegen ( en onze industrie ) betwijfel ik nog steeds ....

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Neen , dat zijn vergissingen .... Laat jij nooit eens een steek vallen ? Ja , maar die ga je met hand en tand blijven verdedigen voor het behoud van je omhooggevallen ego.
En ik betwijfel ook de competentie van de "bestudeerders" ( en al zeker diegenen die JIJ aanhaalt - zoals Reuters ) en hun geloofwaardigheid , de "experten" dus , en dat in vergelijk met pakweg 30 jaar geleden. Er loopt tegenwoordig meer kaf dan koren rond.
Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.