Evil is in the eye of the beholder !
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
...en nooit meer Zorro films tonen , amaaaai
“The real wise man thinks once before he speaks twice.”

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.En gij gelooft dat uiteraard allemaal. Het was voor Poetin als voor de legerleiding al vlug duidelijk dat de "mars op Moskou" eigenlijk niets kon betekenen met een handvol Wagner militairen. Laat ons stellen dat het een kwajongensstreek was .... Als de Russen het ernstig hadden genomen was die colonne naar Moskou binnen de 5 minuten totaal vernietigd geweest. Vraag eens aan kolonel Housen of ik gelijk heb. Alleen het "Westen" denkt er met een kinderlijke fantasie anders over. De Russen zitten uiteraard wel een beetje verveeld met die zaak omdat het hun "eendracht" blameert ...Wil. schreef: ↑27 jun 2023, 23:03Bij de inname van Rostov hebben de Wagnertroepen 2 generaals gevangen genomen.
Bandieten en uitschot dat enkele maanden geleden nog achter de tralies zat, vernederden de top van het leger.
De politiediensten hebben het volk niet beschermd; ze zijn op de loop gegaan, net als Poetin zelf die in zijn vliegtuig is gestapt en uren lang onvindbaar bleef. Na uren verscheen hij 5 minuutjes op het scherm.
Wat deden de oligarchen? Ook zij spurtten naar hun privéjets en weg waren ze, in alle richtingen.
De TV-propagandisten bestonden ineens niet meer. Ze wachtten af om te zien welke wind dominant zou worden.
.....
Wacht eens af wat de Russische "officielen" aan boord van dat vliegtuig in Washington komen doen. "Vredesgesprekken" na het mislukte tegenoffensief van de Oekraïners , en zonder Zelensky aan tafel ? Biden had toch beweerd dat hij pas zou "praten" na het tegenoffensief.
Misschien een tweede scenario Rudolf Hess in de maak?door Fred1950 » 27 minuten geledenWacht eens af wat de Russische "officielen" aan boord van dat vliegtuig in Washington komen doen. "Vredesgesprekken" na het mislukte tegenoffensief van de Oekraïners , en zonder Zelensky aan tafel ? Biden had toch beweerd dat hij pas zou "praten" na het tegenoffensief.Fred1950 schreef: ↑Vandaag, 11:17
En ... "achter de schermen"
( Flightradar beeld op vorige bladzijden )

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Dat restaurant was geen "eethuisje" , het was het waard om in het nieuws te komen met zijn vele hoge-piet militairen en journalisten als regelmatige gasten.Wil. schreef: ↑28 jun 2023, 09:11Weer een mooie heldendaad van het RU leger. Om het leger van UA uit te schakelen, gaan ze nu over tot het bombarderen van de 'aanvoerlijnen', met name een restaurant in Kramatorsk.
Uit nader onderzoek is gebleken dat ze daar ook raketsalade serveren. Dus een perfect legitiem doelwit voor het grote Russische leger.
Een tweede verklaring is dat iemand de verkeerde coördinaten had ingegeven voor die kindertuin.
Een zonnekruis, wielkruis, zonnewiel, zonnerad of joelrad is een symboolDicksy schreef: ↑27 jun 2023, 17:03Het is moeilijk om in de kopkes te kijken waarom mensen per se bepaalde symbolen willen gebruiken. Gebruikt AZOV ze uit sympathie voor het nazisme, gebruikt(e) Finland ze om een andere reden. Voor -en tegenstanders zullen altijd een eigen verklaring hebben over het waarom.NOS Nieuws - Donderdag 2 juli 2020, 02:28
Finse luchtmacht neemt in stilte afscheid van het hakenkruis
'De Finse luchtmacht is in stilte gestopt met het gebruik van het hakenkruis op uniformen en vlaggen. Het hakenkruis staat symbool voor de wreedheden van het nazi-regime, maar werd in Finland al veel eerder gebruikt'.
image.png
https://nos.nl/artikel/2339244-finse-lu ... hakenkruis
Waren de Finnen dan tot 2020 verstokte nazi's? Het symbool zal altijd geassocieerd worden met het naziregime .

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.