Bluft Poetin?
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Alle spiertjes die je mimiek besturen, onder controle houden, is heel moeilijk. Als je de hoofdman en Alfa-man (netje) van een oorlogvoerende natie bent, is dat zeker niet makkelijker. Die totale controle over zijn zenuwstelsel zal hij bij de KGB dan toch niet hebben geleerd.
Laatst gewijzigd door socrates op 30 jun 2023, 10:41, 1 keer totaal gewijzigd.
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
Daarvoor heeft hij wel een pamperverzekeringspolis in zijn broek.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
We moeten ons afvragen: wanneer hij later in Den Haag op de beklaagdenbank zit, is dat dan de echte Poetin?Hobo schreef: ↑30 jun 2023, 08:17Of het werkelijk Poetin was die in Dagestan handen kwam schudden, weet ook Sauer niet met zekerheid. ''Het is nog nooit bewezen dat er een dubbelganger is. Maar op deze beelden ziet hij er jonger uit, dan op foto's van Poetin in Moskou. Dan denk ik, is dat dezelfde man?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Ik vrees dat Den Haag al lang plat zal liggen vooraleer Poetin er op het bankje zou kunnen zitten ....Wil. schreef: ↑30 jun 2023, 10:52We moeten ons afvragen: wanneer hij later in Den Haag op de beklaagdenbank zit, is dat dan de echte Poetin?Hobo schreef: ↑30 jun 2023, 08:17Of het werkelijk Poetin was die in Dagestan handen kwam schudden, weet ook Sauer niet met zekerheid. ''Het is nog nooit bewezen dat er een dubbelganger is. Maar op deze beelden ziet hij er jonger uit, dan op foto's van Poetin in Moskou. Dan denk ik, is dat dezelfde man?
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/other/ ... r-AA1df0L2
Een gevaarlijk land om te zijn noem ik dat.
Een gevaarlijk land om te zijn noem ik dat.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Maar nee, Poetin moet zich houden aan het arrest tegen hem uitgevaardigd en voor dat hof verschijnen om tekst en uitleg te geven, net zoals Poetin de herstelbetalingen zal moeten betalen omdat het Westen dat zegt.Fred1950 35 minuten geleden
Ik vrees dat Den Haag al lang plat zal liggen vooraleer Poetin er op het bankje zou kunnen zitten ....
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
M.a.w. ten vroegste najaar 2023 en ten laatste eind 2025, laat eigenlijk 2023 maar al vergeten. Dat noemen ze dan een versnelde levering aan een land met een chronisch tekort aan luchtsteun betrokken in een oorlogsconflict. En de Denen zich maar op de borst kloppen, man, man, man,.....F-35 Lightning II-gevechtsvliegtuigen zullen Oekraïne helpen F-16 Fighting Falcon eerder te krijgen van Denemarken
De versnelde levering van de F-35 Lightning II aan de Deense luchtmacht brengt de overdracht van de F-16 Fighting Falcon aan Oekraïne dichterbij. Het Scandinavische land bereidt zich voor om de gevechtsvliegtuigen van de vierde generatie twee jaar eerder dan gepland uit dienst te nemen.
Dit werd aangekondigd door waarnemend minister van Defensie Troels Lund Poulsen. Hij merkte ook op dat piloten van de Oekraïense luchtmacht een trainingscursus gaan volgen om met F-16's te vliegen. Het trainingsprogramma zal zes tot acht maanden duren.
Denemarken had gepland om de F-16's in 2027 met pensioen te sturen, maar zal dit in 2025 doen. Dit is mogelijk gemaakt door de versnelde levering van de F-35 Lightning II. Alle gevechtsvliegtuigen van de vijfde generatie zullen tussen najaar 2023 en eind 2025 in dienst komen van de Deense luchtmacht.
Het Scandinavische land heeft nu 43 F-16's, waarvan er nog ongeveer drie dozijn in gebruik zijn. Ze zullen worden vervangen door 27 F-35 gevechtsvliegtuigen, die in 2016 werden besteld.
Via: Maksim Panasovskyi | 27.06.2023, 00:33
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Ze gaan daar aan de veiligheid van hun flatgebouwen toch nekeer iet moeten doen zenne......
HLN:
Topvrouw van Russische bank sterft na mysterieuze val uit flatgebouw
De vice-president van de Russische Loko Bank is om het leven gekomen bij een mysterieuze val vanop de elfde verdieping van een flatgebouw in Moskou. De vrouw (28) had de avond gespendeerd met een man die ze nog maar drie weken kende. Het incident voedt opnieuw de speculaties rond mysterieuze sterfgevallen binnen de Russische elite.
https://www.hln.be/buitenland/topvrouw- ... ~ad0f1a76/
HLN:
Topvrouw van Russische bank sterft na mysterieuze val uit flatgebouw
De vice-president van de Russische Loko Bank is om het leven gekomen bij een mysterieuze val vanop de elfde verdieping van een flatgebouw in Moskou. De vrouw (28) had de avond gespendeerd met een man die ze nog maar drie weken kende. Het incident voedt opnieuw de speculaties rond mysterieuze sterfgevallen binnen de Russische elite.
https://www.hln.be/buitenland/topvrouw- ... ~ad0f1a76/
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Ik heb er al meermaals op gewezen.Charlie Maru schreef: ↑30 jun 2023, 13:45Ze gaan daar aan de veiligheid van hun flatgebouwen toch nekeer iet moeten doen zenne......![]()

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Teveel wodka , ofwel wou ze p..pen vanop de vensterbankCharlie Maru schreef: ↑30 jun 2023, 13:45Ze gaan daar aan de veiligheid van hun flatgebouwen toch nekeer iet moeten doen zenne......![]()
.....
-
Bedoel je met "ij" of met "oe" ?Fred1950 schreef: ↑30 jun 2023, 15:06Teveel wodka , ofwel wou ze p..pen vanop de vensterbankCharlie Maru schreef: ↑30 jun 2023, 13:45Ze gaan daar aan de veiligheid van hun flatgebouwen toch nekeer iet moeten doen zenne......![]()
.....![]()