Fazal schreef: ↑26 jun 2023, 19:04
Een serieuze boterham, maar wel geweldig interessant.
50 à 60 jaar geleden was ik daar allemaal redelijk intensief mee bezig.
Helaas had ik niemand waar ik dat kon mee delen.
Voetbal en wielrennen, was zowat het enige waar mijn toenmalige vrienden en kennissen konden over praten. En enkele jaren later, is die interesse dan ook een beetje in de vergetelheid geraakt.
Niettemin is nu gebleken, dat die interesse toch nog ergens levendig is gebleven.
Dus, van harte bedankt tokkio!
Graag gedaan Fazal,,
De wetenschappers, en voornamelijk de regeringen (mis) gebruiken het klimaat als inkomsten koe, ze verkopen "propere" lucht en wie met zijn ""dieseltje door een "Lez" zone rijd, moet of een dagticket kopen, of die krijgt een boete, maar dat onze aarde ronddraait en al de slechte lucht zelfs van China , Indië,de vele bommen en ontploffingen van de oorlogen,ook boven ons komt, dat willen ze niet weten, ze geloven dat België onder een stolp leeft.
Maar de boer mag niet meer bemesten,de koeien en de varkens bedrijven stoten te veel uit dus, weg ermee..
Ze willen baas zijn over het klimaat, en nemen beslissingen die kant nog wal raken.
Morgen krijgen we een deel "vuile"" lucht uit Canada.......
https://www.hln.be/wetenschap-en-planee ... ~ad60f255/
Maar de impact op onze luchtkwaliteit zal niet groot zijn,dat is zoals de uitstoot van Tsjernobyl,dat stopt aan de grens.
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.