Juist , dat werd in het VRT nieuws toch zo gemeld.
Laatst gewijzigd door Fred1950 op 07 jul 2023, 20:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Juist , dat werd in het VRT nieuws toch zo gemeld.
Laatst gewijzigd door Fred1950 op 07 jul 2023, 20:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is inderdaad goed gevonden.door Fred1950 » 13 minuten geleden
Een aantal Kalashnikovs met en broeksriem aan mekaar vastbinden , dat is een patent waard.
![]()
Peskov, de spreekbuis van Poetin, laat weten dat niemand van de regering enig woord van uitleg zal geven over de RU economie of over de roebel (zie grafiek). Peskov: "Wij hebben het recht niet om aan de roebel te twijfelen".

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
De roebel wordt sterker na een daling naar het laagste punt in 15 maanden
De roebel is vandaag sterker geworden en herstelde een deel van de verliezen van de inzinking van gisteren tot een dieptepunt in meer dan 15 maanden na de poging tot staatsgreep van vorige maand.
Kapitaalcontroles en afnemende invoer hebben geholpen de roebel te beschermen tegen geopolitiek gedurende de meer dan 16 maanden sinds Rusland Oekraïne binnenviel, maar de opmars van huurlingenleider Yevgeny Prigozhin naar Moskou op 24 juni weergalmde door de markten en deed vragen rijzen over de stabiliteit van het regime van president Vladimir Poetin.
In een poging een sfeer van kalmte uit te stralen, hebben de Russische autoriteiten de daling van de roebel met meer dan 7% in de afgelopen twee weken de schuld gegeven van dalende exportinkomsten en herstellende importen, maar analisten erkennen de impact van binnenlandse politieke problemen.
De muiterij "was de belangrijkste factor in de huidige waardevermindering van de roebel", zei Yevgeny Nadorshin, hoofdeconoom bij PF Capital, een adviesbureau in Moskou.
SkyNews - 18.10

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Laatst gewijzigd door Dicksy op 08 jul 2023, 12:42, 1 keer totaal gewijzigd.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Die clustermunitie zullen de Belgen, na afloop, wel gaan opruimen, samen met hun getemde ratten die landmijnen kunnen opsporen. Dat doen die Belgische militairen misschien nog altijd in Libanon?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.