Je bent niet bij. Gelukkig lees je mijn posts:Dicksy schreef: ↑16 jul 2023, 11:47Beter kijken Wil. De verlenging (1jaar) van Stoltenberg als NAVO-baas was al langer geweten en nog ruim voor de uitspraken van Wallace over Amazon aan het adres van Zelensky.Kijk toch eens achter de schermen, Dicksy.
Ben Wallace meende de eerste in de rij te zijn voor de opvolging van Stoltenberg en dat spoor blijkt geblokkeerd te zijn. Dát is de reden.
Als hij al zijn ambt wilde neerleggen dan had hij dat gewoon kunnen doen ook zonder die uitspraken over Amazon.
uit jouw SKY-bronnen geplukt:

En ook hier:
Among those considered as potential successors to Stoltenberg were British Defence Secretary Ben Wallace and Danish Prime Minister Mette Frederiksen.
But neither they nor others floated by diplomats appeared to have the support of all NATO members as the Vilnius summit approached. With leaders keen to avoid wrangling there over a new secretary general, they turned back to Stoltenberg.
Bron
Pas vlak vóór Vilnius is die knoop doorgehakt. En pas daarna laat Wallace weten dat hij ermee ophoudt.
Maar als je graag bij je gedacht blijft, OK dan. Fred is ook overtuigd van het opgezet spel in de video.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.