Bluft Poetin?
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Als je een raket niet stuk schiet komt zelfs een Russische raket op een paar vierkante meter nauwkeurig neer 
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
En wat als Rusland de Amerikaanse dollar,Pond of de Europese euro niet namaakt of zal namaken, wat gaan ze dan tegen Poetin doen , oppakken en een werkstraf geven.Wil. schreef: ↑
Bovendien is de overheid dan alle sterke munten kwijt. Die gaat RU nochtans nodig hebben om bv. de invoer van medicijnen mee te betalen.
Den Duits heeft het in WO 2ook gedaan.
https://historianet.nl/oorlog/tweede-we ... hsenhausen
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Het zwartepieten toeschuiven voor het falend Oekraïens tegenoffensief is al langer bezig dan vandaag.Terwijl het tegenoffensief van Oekraïne vastloopt, is het terug naar de tekentafel
Er is een gevoel dat we terug zijn in een uitputtingsoorlog die het geduld van ongeduldige bondgenoten dreigt op te rekken, die alleen zichzelf de schuld kunnen geven van de trage vooruitgang.
https://www.politico.eu/article/ukraine ... ing-board/
Geen F-16's dit jaar, zegt de Oekraïense luchtmacht
Volgens een functionaris zullen moderne F-16 straaljagers voor het einde van het jaar geen deel uitmaken van het tegenoffensief van Oekraïne.
Yuriy Ihnat, een woordvoerder van de luchtmacht van het land, zei tegen de Oekraïense televisie dat "het nu al duidelijk is dat we Oekraïne deze herfst en winter niet zullen kunnen verdedigen met F-16 straaljagers".
Kiev en president Zelenskyy hebben de westerse bondgenoten al lang opgeroepen om het land te voorzien van door de VS gemaakte jets om zijn militaire operaties te versterken.
Maar een beslissing over de levering van de vliegtuigen moet nog worden genomen.
"We hadden grote hoop voor dit vliegtuig, dat het onderdeel zou worden van de luchtverdediging, in staat om ons te beschermen tegen het Russische raketten- en droneterrorisme", zei Ihnat.
SkyNews 17/08/2023 - 07.33 uur.
-
RyanR - Lid geworden op: 05 mei 2022, 20:10
Ach, laten we maar ophouden met het volgen van de propaganda. Als je een beetje op de hoogte bent, dan kan je weten dat F16 vliegtuigen al behoorlijk oud zijn. Piloten zijn helemaal afhankelijk van een centraal geleid systeem, waarbij informatie van AWACS vliegtuigen essentieel is. Die info moet dus van de NAVO (VS) komen. Het wordt wel lastig als NAVO vliegtuigen in de Oekraïne gaan patrouilleren..
Zo worden we dus voor de gek gehouden.
Nederland heeft ook al eens zijn keer de kop gestoten in ex Joegoslavië, het debacle in Srebrenica. Er in geluisd door andere NAVO landen. Nederlandse F16 vliegtuigen konden daar niks uitrichten, omdat ze geen informatie kregen.
Zo worden we dus voor de gek gehouden.
Nederland heeft ook al eens zijn keer de kop gestoten in ex Joegoslavië, het debacle in Srebrenica. Er in geluisd door andere NAVO landen. Nederlandse F16 vliegtuigen konden daar niks uitrichten, omdat ze geen informatie kregen.
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Voor het einde van dit jaar zijn de Oekraïners al uitgeput bij gebrek aan manschappen en materiaal. Zelensky doet nu al een oproep opdat alle uit het land gevluchtte Oekraïners zouden terug keren. De vrouwen en meisjes moeten ingezet worden bij de oorlogsproductie.
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
In de verste uithoek van de wereld zitten grootouders op facetime met hun kleinkinderen te spreken. Steeds komt het over dat we ze moeten helpen(idd zijn er die het nodig hebben). Ik maar denken dat die enkel een Wartburg hebben staan en een koe in de stal om te melken.
Het laat leveren van die vliegtuig, zitten de piloten nog in opleiding?
Het laat leveren van die vliegtuig, zitten de piloten nog in opleiding?
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Wat zijn "moderne" F16 ? Zijn dat misschien F35 ?Fred1950 schreef: ↑17 aug 2023, 14:54Voor het einde van dit jaar zijn de Oekraïners al uitgeput bij gebrek aan manschappen en materiaal. Zelensky doet nu al een oproep opdat alle uit het land gevluchtte Oekraïners zouden terug keren. De vrouwen en meisjes moeten ingezet worden bij de oorlogsproductie.
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
In Novorosyisk (Zwarte Zee, kant van RU) is een grote brand 'ontstaan' in een container terminal.
Hoe zou dat komen?
Hoe zou dat komen?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Dat mag Joost weten !Wil. schreef: ↑18 aug 2023, 14:50In Novorosyisk (Zwarte Zee, kant van RU) is een grote brand 'ontstaan' in een container terminal.
Hoe zou dat komen?
-
RyanR - Lid geworden op: 05 mei 2022, 20:10
Tja, ik ben 70 en in mijn leven heb ik heel wat gelezen, later kwam daar internet bij. Ik meen me te herinneren dat al eind jaren 30 in de vorige eeuw ene Harry Truman de latere president, in de New York Times schreef dat het niet zo'n gek idee zou zijn om Duitsland en de Sovjet Unie tegen elkaar uit te spelen. En zo geschiede het ook. Tegenwoordig zijn de Amerikanen er in geslaagd om Russen tegen Russen te laten vechten.
Laten we daar mee ophouden.
-
Wie zijn de "we" die er moeten mee ophouden ?RyanR schreef: ↑18 aug 2023, 19:49Tja, ik ben 70 en in mijn leven heb ik heel wat gelezen, later kwam daar internet bij. Ik meen me te herinneren dat al eind jaren 30 in de vorige eeuw ene Harry Truman de latere president, in de New York Times schreef dat het niet zo'n gek idee zou zijn om Duitsland en de Sovjet Unie tegen elkaar uit te spelen. En zo geschiede het ook. Tegenwoordig zijn de Amerikanen er in geslaagd om Russen tegen Russen te laten vechten.