Bluft Poetin?
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/09/06 ... -op-markt/
Vandaag op het nieuws heb ik die horen vallen, je ziet die niet. Zeer hoge snelheid denk ik.
Maar heeft men daar niks van radar of is de raket vlugger? -Weer nieuwe valse streken van dat Rusland opperhoofd.
Vandaag op het nieuws heb ik die horen vallen, je ziet die niet. Zeer hoge snelheid denk ik.
Maar heeft men daar niks van radar of is de raket vlugger? -Weer nieuwe valse streken van dat Rusland opperhoofd.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Geplukt uit de tekst : "Het dorpje is een doorgangsplaats voor Oekraïense militairen" ... tja ....boeffer schreef: ↑06 sep 2023, 22:50https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/09/06 ... -op-markt/
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/09/07 ... essy-chef/
Welke kosten moeten deze kinderen helpen dragen. We leven in een welvarend land en zijn met niemand in oorlog, tenzij ik iets gemist heb.
Welke kosten moeten deze kinderen helpen dragen. We leven in een welvarend land en zijn met niemand in oorlog, tenzij ik iets gemist heb.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Ja, je hebt iets gemist. Ik leg het je uit.Dicksy schreef: ↑07 sep 2023, 09:41https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/09/07 ... essy-chef/
Welke kosten moeten deze kinderen helpen dragen. We leven in een welvarend land en zijn met niemand in oorlog, tenzij ik iets gemist heb.![]()
In dit land probeert men er wat aan te doen wanneer kinderen met een lege brooddoos naar school gaan. Volgens mij is dat de taak van de ouders, maar de overheid meent dat ze die taak dan maar moet overnemen omdat dit 'lijden' van kinderen niet aanvaardbaar wordt geacht.
In Rusland spoort de overheid de ouders en kinderen aan om eens een keer honger te lijden om zodoende wat roebeltjes bijeen te sparen die dan gebruikt kunnen worden om een raket af te schieten die op een markt terechtkomt of op een kinderspeeltuin terechtkomt zodat die Oekraïense mensen en kinderen gedood of verminkt worden. Het lijden van Oekraïense mensen is het doel van Poetin en dat wil hij bereiken via die lege brooddoos.
Zo zit het, snap je?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
En één dag (of twee...In Rusland spoort de overheid de ouders en kinderen aan om eens een keer honger te lijden om zodoende wat roebeltjes bijeen te sparen die dan gebruikt kunnen worden om een raket af te schieten die op een markt terechtkomt of op een kinderspeeltuin terechtkomt zodat die Oekraïense mensen en kinderen gedood of verminkt worden. Het lijden van Oekraïense mensen is het doel van Poetin en dat wil hij bereiken via die lege brooddoos.
En als die ouders die 100 roebel dan doneren in Poetin's oorlogskas is nog altijd de keuze van de ouders want wat lees ik:
Dat uitgenodigd worden, en daar al dan niet gevolg aan geven, is voor mij nog altijd iets op vrijwillige basis?...worden kinderen uitgenodigd in Simferopol op de Krim om honger te lijden en hun lunchgeld te doneren aan de oorlogsinspanning.
Hier is de brooddoos effectief leeg.Welke kosten moeten deze kinderen helpen dragen. We leven in een welvarend land en zijn met niemand in oorlog, tenzij ik iets gemist heb.
-
Er wordt niets gezegd over 'gewoon boterhammen eten'. Neen, er staat: ze worden uitgenodigd om honger te lijden. Waarom verdraai je de feiten?Dicksy schreef: ↑07 sep 2023, 12:29En één dag (of twee...In Rusland spoort de overheid de ouders en kinderen aan om eens een keer honger te lijden om zodoende wat roebeltjes bijeen te sparen die dan gebruikt kunnen worden om een raket af te schieten die op een markt terechtkomt of op een kinderspeeltuin terechtkomt zodat die Oekraïense mensen en kinderen gedood of verminkt worden. Het lijden van Oekraïense mensen is het doel van Poetin en dat wil hij bereiken via die lege brooddoos.) in de week eens geen schoolpizza van 100 roebel eten maar gewoon boterhammen is nog iets heel anders dan honger lijden of met een lege brooddoos naar school komen.
Je mist de essentie. Het gaat er niet om of de ouders dat geld doneren of niet. De kern van de boodschap is dat kinderen eens een poos moeten leren honger lijden om een oorlog te kunnen blijven voeren om zodoende in UA andere onschuldige kinderen en onschuldige volwassenen te verminken of te vermoorden.En als die ouders die 100 roebel dan doneren in Poetin's oorlogskas is nog altijd de keuze van de ouders want wat lees ik:
...worden kinderen uitgenodigd in Simferopol op de Krim om honger te lijden en hun lunchgeld te doneren aan de oorlogsinspanning.
Verleg je nu het onderwerp? Wat heb je met die opmerking nu weerlegd? Niets. Begrijp je dat die lege brooddozen hier niet met opzet leeg zijn?Hier is de brooddoos effectief leeg.
Heb je ingezien dat je een drogredenering hanteert?

Dien Oekraïense propagandist schrijft dat ze uitgenodigd worden om honger te lijden. Wie zegt dat die kinderen honger moeten lijden als ze geen schoolpizza te eten.Er wordt niets gezegd over 'gewoon boterhammen eten'. Neen, er staat: ze worden uitgenodigd om honger te lijden. Waarom verdraai je de feiten?
Er wordt niets gezegd wat met die donaties van 100 roebels gedaan wordt noch hoe ze geïnvesteerd gaan worden . U trekt conclusies die nergens op gebaseerd zijn omdat bijdragen aan een oorlogsinspanning vele facetten kent, niet alleen raketjes kopen.In Rusland spoort de overheid de ouders en kinderen aan om eens een keer honger te lijden om zodoende wat roebeltjes bijeen te sparen die dan gebruikt kunnen worden om een raket af te schieten die op een markt terechtkomt of op een kinderspeeltuin terechtkomt zodat die Oekraïense mensen en kinderen gedood of verminkt worden. Het lijden van Oekraïense mensen is het doel van Poetin en dat wil hij bereiken via die lege brooddoos.
Welke essentie Wil.? Wie zegt dat die kinderen honger gaan lijden omdat ze eens geen schoolpizza eten. Dat zegt die ChrisO-wiki gebaseerd op niks en u gaat daar gretig in mee.Je mist de essentie. Het gaat er niet om of de ouders dat geld doneren of niet. De kern van de boodschap is dat kinderen eens een poos moeten leren honger lijden om een oorlog te kunnen blijven voeren om zodoende andere onschuldige kinderen en onschuldige volwassenen te verminken of te vermoorden.
Niks verleggen van onderwerp. Op de Krim moeten ze honger gaan lijden om de oorlogskas te spijzen, hier moeten ze honger lijden.....waarom Wil., zeg me eens waarom. Met wie zijn we in oorlog? De reden waarom ze hier honger moeten lijden is even weerzinwekkend als honger lijden door die oorlog.Verleg je nu het onderwerp? Wat heb je met die opmerking nu weerlegd? Niets. Begrijp je dat die lege brooddozen hier niet met opzet leeg zijn?Hier is de brooddoos effectief leeg.
Twee zaken waarbij kinderen honger moeten (gaan) lijden. Het ene land in oorlog, het andere land welvarend en niet in oorlog.
En uw drogreden......ik heb u al eerder gezegd wat gij daar mee kunt doen. Ik ga niet in herhaling vallen.
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Goe lezen en interpreteren , en niet wat die tweeter/tweetser ervan maakt. Daar staat "Een schoolpizza kost 100 roebel , het leven van een soldaat is van onschatbare waarde" Punt ! Dit is gewoon een collectebus zoals wij die destijds voor de "negertjes" ook hadden. Wie beweert dat men daar 100 roebel moet in stoppen en wie beweert dat die aan de schoolpoort staat ? Die Oekraïnse propagadiste beweert dat , en uiteraard @Wil. slikt dat als zoete pizza .... In plaats van schoolpizza had men evengoed een hamburger van McDonald's kunnen vermelden.
-
Als je de basiskennis niet bezit omtrent correct redeneren - wat al meermaals gebleken is - dan zit je maar in je eigen echokamer te roepen. Dan is elk logisch antwoord dat jou wordt voorgeschoteld ook boter aan de galg.Niks verleggen van onderwerp. Op de Krim moeten ze honger gaan lijden om de oorlogskas te spijzen, hier moeten ze honger lijden.....waarom Wil., zeg me eens waarom. Met wie zijn we in oorlog? De reden waarom ze hier honger moeten lijden is even weerzinwekkend als honger lijden door die oorlog.
Twee zaken waarbij kinderen honger moeten (gaan) lijden. Het ene land in oorlog, het andere land welvarend en niet in oorlog.
En uw drogreden......ik heb u al eerder gezegd wat gij daar mee kunt doen. Ik ga niet in herhaling vallen.
En gelijkaardig antwoord als dat van jou heb ik al vaker gelezen wanneer de tegenspeler klem zit met zijn redeneringen.

Het opgehaalde geld komt bij in de grote pot waaruit Poetin zijn oorlogsinspanningen moet kunnen betalen.Goe lezen en interpreteren , en niet wat die tweeter/tweetser ervan maakt. Daar staat "Een schoolpizza kost 100 roebel , het leven van een soldaat is van onschatbare waarde" Punt !
Aan kinderen wordt gevraagd om via het 'gespaarde' geld voor een maaltijd bij te dragen aan alles wat het RU leger gebruikt om onschuldige kinderen en burgers in UA te vermoorden.

...worden kinderen uitgenodigd in Simferopol op de Krim om honger te lijden en hun lunchgeld te doneren aan de oorlogsinspanning.Goe lezen en interpreteren , en niet wat die tweeter/tweetser ervan maakt. Daar staat "Een schoolpizza kost 100 roebel , het leven van een soldaat is van onschatbare waarde" Punt !
Goe lezen en interpreteren!door Wil. » Vandaag, 12:45
Je mist de essentie. Het gaat er niet om of de ouders dat geld doneren of niet. De kern van de boodschap is dat kinderen eens een poos moeten leren honger lijden om een oorlog te kunnen blijven voeren om zodoende in UA andere onschuldige kinderen en onschuldige volwassenen te verminken of te vermoorden.
-
Als je de basiskennis niet bezit omtrent correct redeneren - wat al meermaals gebleken is - dan zit je maar in je eigen echokamer te roepen. Dan is elk logisch antwoord dat jou wordt voorgeschoteld ook boter aan de galg.door Wil. » Vandaag, 12:45Verleg je nu het onderwerp? Wat heb je met die opmerking nu weerlegd? Niets. Begrijp je dat die lege brooddozen hier niet met opzet leeg zijn?Hier is de brooddoos effectief leeg.
Heb je ingezien dat je een drogredenering hanteert?
En gelijkaardig antwoord als dat van jou heb ik al vaker gelezen wanneer de tegenspeler klem zit met zijn redeneringen.[/quote]
Klopt Wil. en ben blij dat je dat zelf inziet. Als je klem zit in je redeneringen zijn de woordjes "drogredene(ring)n" en "puntjes verbinden" nooit veraf.
Laatst gewijzigd door Dicksy op 07 sep 2023, 14:14, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Dicksy, ik betrap je eerst op het verdraaien van de feiten → ze kunnen boterhammen eten ipv pizza (daarvoor bestaat ook een ander woord...), je gebruikt dan een drogredenering → lege brooddozen in belgië en je mist bovendien de essentie van de boodschap, want je ziet niet dat wat uitgespaard wordt op eten, zal gebruikt worden voor hun oorlogsvoering.
Kom, kom, hé

Kom, kom, hé

U noemt dat feiten verdraaien. Ik stel vast dat tweeter insinueert dat de kinderen op de Krim nu honger moeten gaan lijden om de oorlogskas van Poetin te spijzen en u gaat daar gretig in mee.
Ik betrap er u op dat u conclusies trekt die er helemaal niet zijn. Meer heb ik niet vastgesteld
Tot de volgende discussie.
Ik betrap er u op dat u conclusies trekt die er helemaal niet zijn. Meer heb ik niet vastgesteld
Wat er uitgespaard wordt op eten wil nog niet zeggen dat ze honger gaan lijden.lege brooddozen in belgië en je mist bovendien de essentie van de boodschap, want je ziet niet dat wat uitgespaard wordt op eten, zal gebruikt worden voor hun oorlogsvoering.
Tot de volgende discussie.