Bluft Poetin?

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

Fred1950

07 sep 2023, 14:31

Dicksy schreef:
07 sep 2023, 14:00
......
door Wil. » Vandaag, 12:45
Je mist de essentie. Het gaat er niet om of de ouders dat geld doneren of niet. De kern van de boodschap is dat kinderen eens een poos moeten leren honger lijden om een oorlog te kunnen blijven voeren om zodoende in UA andere onschuldige kinderen en onschuldige volwassenen te verminken of te vermoorden.
Goe lezen en interpreteren! :roll:
En die kern van de boodschap is totaal uit de lucht gegrepen , een fantasie van de twitter poster/posteres , en @Wil. is zo naïef om dat zomaar te slikken. @Wil. zal toch eens wat grondiger met zijn anti-Poetin propaganda moeten omgaan om nog geloofwaardig te blijven. :lol:

Wil.

07 sep 2023, 14:32

Ik ga die "argumentatie" dumpen in het speciaal voor jou gereserveerde kastje:

Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Fred1950

07 sep 2023, 14:33

Ik vind in dat kastje alleszins al "jouw mond vol tanden" :lol:

Wil.

07 sep 2023, 14:36

Fred1950 schreef:
Dat heb ik hem ook al gesuggereerd. Voor een keer zijn we het eens.

Dicksy

07 sep 2023, 14:37

door Wil. » minder dan een minuut geleden
Ik ga die "argumentatie" dumpen in het speciaal voor jou gereserveerde kastje:

image.png
image.png (20.84 KiB) 350 keer bekeken
En gelijkaardig antwoord als dat van jou heb ik al vaker gelezen wanneer de tegenspeler klem zit met zijn redeneringen.

zoiets dus, mooi voorbeeld dat je daar aanhaalt.

Fred1950

07 sep 2023, 14:41

Wil. schreef:
07 sep 2023, 14:36
Fred1950 schreef:
Dat heb ik hem ook al gesuggereerd. Voor een keer zijn we het eens.
Ik heb het wel over jouw "mond vol tanden" , niet die van @Dicksy :lol:

Dicksy

07 sep 2023, 19:04

“We ervaren een golf van Oekraïens pluimvee, wat de Franse sector benadeelt”
Op 5 juni verlengde de Europese Commissie de vrijstellingen van douanerechten en exportvolumes voor Oekraïens pluimvee in het licht van de Russische invasie. Een situatie die leidt tot “een vloedgolf van Oekraïense kippen” op Frans grondgebied, die wordt ervaren als “oneerlijke concurrentie” voor Jean-Michel Schaeffer, de voorzitter van de interprofessionele vereniging voor vleespluimvee (Anvol).

Na het graan, nu de pluimvee.

De Franse pluimvee sector beklaagt zich erover dat hun markt overspoeld wordt door Oekraïens pluimvee waar geen invoerrechten op betaald moeten worden, dit ten nadele van de eigen pluimveesector. Oekraïens pluimvee is vrijgesteld van invoerrechten.

De koning van de kip in Oekraïne is Yuriy Kosiuk , de CEO van MHP. Zijn bedrijf is gevestigd op Cyprus en had in 2022 een omzet van 1.8 miljard dollar met zijn kippen alleen al.

Wil.

07 sep 2023, 20:36

Maandag beweerde Oekraïne dat een Russische drone op Roemeens grondgebied was ingeslagen en geëxplodeerd – een bewering die de Roemeense minister van Defensie destijds ontkende.

Gisteren verklaarde de Roemeense president echter dat drone inderdaad op Roemenië was gevallen, hoewel de NAVO vandaag liet weten dat er geen aanwijzingen waren dat de neergestorte drone het gevolg was van een opzettelijke aanval op de NAVO.

Onze anti-UA vatnik van dienst hier op sennet betichtte UA ervan leugens rond te strooien. De feiten zetten hem alweer op zijn plaats.

Dicksy

07 sep 2023, 20:41

Oostenrijk maakt het duidelijk: lever geen gezonde Oekraïners uit aan Zelensky

"Dat zouden we nooit doen", zegt een woordvoerder van het ministerie van Binnenlandse Zaken over de laatste eis van de Oekraïense regering: Kiev wil dat alle West-Europese landen de gevluchte Oekraïners terugsturen. In Oostenrijk wonen 14.000 gezonde Oekraïners.

https://exxpress.at/oesterreich-stellt- ... nskyj-aus/
Geen 14.000 deserteurs voor Oostenrijk maar 14.000 vluchtelingen.

Dicksy

07 sep 2023, 20:57

door Wil. » 16 minuten geleden
Maandag beweerde Oekraïne dat een Russische drone op Roemeens grondgebied was ingeslagen en geëxplodeerd – een bewering die de Roemeense minister van Defensie destijds ontkende.

Gisteren verklaarde de Roemeense president echter dat drone inderdaad op Roemenië was gevallen, hoewel de NAVO vandaag liet weten dat er geen aanwijzingen waren dat de neergestorte drone het gevolg was van een opzettelijke aanval op de NAVO.

Onze anti-UA vatnik van dienst hier op sennet betichtte UA ervan leugens rond te strooien. De feiten zetten hem alweer op zijn plaats.
De tijdslijn volgen Wil. en niet zomaar alles op een hoopje gooien, eens goed schudden en het dan plaatsen zoals het u uitkomt.
Is uwe schoolpizza u niet bekomen? :P

Wil.

07 sep 2023, 21:13

Dicksy schreef:
07 sep 2023, 20:57
door Wil. » 16 minuten geleden

De tijdslijn volgen Wil. en niet zomaar alles op een hoopje gooien, eens goed schudden en het dan plaatsen zoals het u uitkomt.
Oei, daar lijk je ook al een probleem mee te hebben. 8O
De zgn. 'leugens' van UA bleken weer de waarheid te zijn. Tsss, tsss...
Het is je dagje weer niet, Dixsy. Van de ene 'tegenslag' in de andere gesukkeld. Beter nadenken voor je iets schrijft, raad ik aan.

Je zet dan weliswaar dubbel in op je verliezende positie, maar je komt er geen millimeter mee vooruit. Er is nog voldoende plaats in het 'kastje' :lol:

Dicksy

07 sep 2023, 21:33

Weet jij eigenlijk wel dat dinsdag ook een dag in de week is en voor woensdag komt. Ik denk het niet maar dan weet je het nu.

Dicksy 05 sep 2023, 15:30
Reeds gisteren al ontkent door de Roemeense autoriteiten en vandaag al een bijkomende mededeling dat Oekraïne niet moet proberen om hen mee in de oorlog te sleuren.
M.a.w. stop met leugens rond te strooien.
Op dat moment de juiste conclusie.

O5 sept was dat nu dinsdag of woensdag, nu begin ik zelf al te twijfelen :P . De tijdslijn volgen Wil.
en een goede raad…….blijf van die schoolpizza’s af. Het tast blijkbaar ook de hersenen aan.
Je bent weer goed aan het zwemmen als ik u zo lees :lol:.

Wil.

07 sep 2023, 21:57

Ga je na je verlies de inzet nogmaals verdubbelen, Dicksy? :lol: Be my guest. :roll:

Je bent weer goed aan het zwemmen als ik u zo lees.
Ik heb begrepen wat je in codetaal wil laten blijken.

Je kunt nogmaals verdubbelen, maar je geraakt er niet uit, Dicksy.

Dicksy

07 sep 2023, 22:02

Blijf maar proberen Wil. die pizzastory ligt u duidelijk op uw maag. Wil. met de rug tegen de muur gezet en nu maar spartelen om dat ongedaan te maken.
Lukt niet Wil. doe nog eens een poging. :P

Wil.

07 sep 2023, 22:12

JIJ doet alles voor mij, Dicksy. Je sukkelt van de gracht in de beek en verder in het kanaal.

Je kunt blijven de inzet verdubbelen, maar je haalt het nooit; met de beste Wil. van de wereld niet :lol:

Ik zou het erbij laten, Dicksy. Ik heb je codetaal geaccepteerd en ik ben genereus in de overwinning. 8)
Laatst gewijzigd door Wil. op 07 sep 2023, 22:13, 1 keer totaal gewijzigd.