Ook een drone zonder lading moet door de tegenpartij neergeschoten worden.
Ik denk ook niet dat de oorlog zal stilvallen omdat de springstof op is.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Onze e-cards zijn vernieuwd! Stuur een kaartje voor een verjaardag, als bedankje of zomaar. Bekijk de e-cards
Ook een drone zonder lading moet door de tegenpartij neergeschoten worden.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.De springstof lading van de eenvoudige drones heeft ook maar de kracht van een mortiergranaat. Bij hun primitiefste versies hingen ze zo een granaat aan die drone en lieten die dan zomaar "vallen"

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Bekijk nog eens de clip en zie hoe vooraan in een drone een "bolleke" zit. Dat is een camera die een bewegend persoon of ding automatisch kan volgen. Zoiets als dit https://www.dustin.nl/product/501124633 ... ifi-cameraFred1950 schreef: ↑18 sep 2023, 16:24.....
Nog wat propaganda : https://www.youtube.com/watch?v=37rQZp3IqIc Let op het "duitse kruis" op een legervoertuig ! De duitsers zijn dus wel degelijk actief in Oekraïne !
.....
Laatst gewijzigd door Fred1950 op 19 sep 2023, 13:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Amerikaanse rommel, Fredje? Uit jouw link (die ik trouwens ook al thuis gelezen had): "the 9M38 missile, which is fired by the mobile Buk antiaircraft vehicle. Ukraine is known to use the Buk system, as is Russia.
Amerikaanse rommel, Fredje? Uit jouw link (die ik trouwens ook al thuis gelezen had): "the 9M38 missile, which is fired by the mobile Buk antiaircraft vehicle. Ukraine is known to use the Buk system, as is Russia.
1. Is het waar? Jij neemt het blindelings aan voor de waarheid.Fred1950 schreef: ↑19 sep 2023, 12:20De raketaanval die begin deze maand aan minstens zestien mensen het leven kostte in Kostjantynivka, een industriestad in het oosten van Oekraïne, werd veroorzaakt door een Oekraïense raket. Dat concludeert The New York Times op basis van eigen onderzoek.
En dan maar beweren dat de Russen burgerdoelen aanvallen , terwijl de Oekraïners hun eigen ( Amerikaanse ) rommel niet onder controle kunnen houden.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Gelooft ge de New York Times niet ? Lees het artikel , als reactie erop gaat Zelensky "het onderzoeken". Uiteraard is dat niet doelbewust maar collateral damage. Een onbestuurde raket , ook een luchtafweer raket , kan onvoorspelbaar gelijk waar neerkomen.Wil. schreef: ↑19 sep 2023, 13:39....
En áls het waar zou zijn, heeft UA dan doelbewust op die markt gemikt om zoveel mogelijk eigen mensen te doden?
Áls het waar zou zijn, wat is dan de reden dat UA een luchtafweerraket heeft afgeschoten? Welk omliggend land is er zo wreedaardig dat het raketten afschiet op een bevolking die hen niets misdaan heeft?
Waarom zouden de Russen dat massaal doen als ze hierbij geen militair voordeel kunnen halen. En als die doelen dan toch nog "verborgen/geheime" militaire installaties/organisaties bevatten die door bvb. spionnen werden aangewezen , dan zijn dat geen burgerdoelen meer.2. Wat suggereer je nu met "en dan maar beweren dat de Russen burgerdoelen aanvallen" ? Lijk je nu te willen zeggen dat de Russen dat niet massaal doen? Moet ik de lijst nog eens opsommen?![]()
![]()

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Met het nu en dan treffen van een ziekenhuis in bvb. Odessa maak je nog geen inwoners van Kiev murw. Dat murw maken helpt trouwens langs geen kanten , eerder integendeel , en dat is al alom geweten. Dat heeft het verleden al genoeg bewezen , denk aan Londen tijdens WOII en Vietnam platgebrand door napalm. Dat men dan toch nog steden bleef/blijft platgooien zoals destijds Berlijn , Muenchen en Dresden is barbarisme , en dat gebeurt door de Russen niet.
... om de opstandige en de afgescheurde oblasten te ondersteunen , net zoals Verhofstadt op de barricades stond te brullen van "we will help you with your fight"

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.