Jens Stoltenberg is onverwacht even op bezoek geweest in Kiev. Hij heeft er afgesproken dat UA voor 2.4 miljard euro oorlogsmateriaal zal krijgen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Onze e-cards zijn vernieuwd! Stuur een kaartje voor een verjaardag, als bedankje of zomaar. Bekijk de e-cards

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Poetin heeft het ergens in het beging van de oorlog ook aangehaald, dat de Amerikanen al eens atoombommen gebruikten.......Of er nu mee gedreigd wordt of niet; nucleaire wapens vormen een constante eschatologishe dreiging, vroeg of laat gaat een of andere hovaardige gek die toch eens gebruiken. Hirosjima ? en Nagasaki weten dat het kan.
Poetin gaat meer inzetten.....Jens Stoltenberg is onverwacht even op bezoek geweest in Kiev. Hij heeft er afgesproken dat UA voor 2.4 miljard euro oorlogsmateriaal zal krijgen.
Dat heb jij al helemaal niet uitgevonden, je geestesgenoten van de PVDA, plus een rechtse onverlaat (E.J. Bron) waren je al jaren voor.
Welja , en nadien duikt dat woord nooit meer op tot wanneer ik het ergens maart 2022 hier heb gebruikt. Van die LUCIA wist ik niets af , en dus heb ik het "heruitgevonden" . Het is dus geen plagiaat of copy/paste.
Laatst gewijzigd door Fred1950 op 28 sep 2023, 15:59, 1 keer totaal gewijzigd.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Waarschijnlijk liggen die havens op de aanvoerroute van zwaar oorlogsmateriaal en munitie en worden ze daarom door de Russen gebombardeerd.Fazal schreef: ↑28 sep 2023, 16:00Het lijkt bijna onvermijdelijk dat die zgn speciale militaire operatie tot nog meer oorlog zal leiden.
https://www.msn.com/nl-be/nieuws/other/ ... 84877&ei=8

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Mogelijk hebben bepaalde mensen geen ongelijk als ze ongerust de aangroei van migranten bekijken
En Zuid-Amerika waar Spanjaarden en Portugezen "beschaving" naar ongelovigen brachten.Hobo schreef: ↑29 sep 2023, 10:20Mogelijk hebben bepaalde mensen geen ongelijk als ze ongerust de aangroei van migranten bekijken![]()
![]()
Zelfs "artsen zonder grenzen" reiken die infiltranten een helpende hand.
Ooit heette zoiets "die Fünfte Kolonne"
Ps.: Dat ooit Europeanen zowel in wat nu de USA heet en/of Australië
en ook Nieuw Zeeland alles naar hun hand probeerden te zetten...
En dan mag men het koloniale verleden van België niet eens vernoemen.
Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.