Israël en de Palestijnen: enige toelichting
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Die (complot)theorie doet al enkele dagen de ronde en heeft het vel van
Netanyahu gered.
Ook hoe ‘s werelds beste inlichtingendienst dit niet zag aankomen, hoe die best beveiligde hekken zomaar konden overwonnen worden en dit leger zomaar verrast konden worden. Er wordt zelfs openlijk geopperd of die inlichtingsdienst niet opzettelijk de andere kant opkeken voorafgaand aan deze hamas-inval. Vragen die men zich in Israël zelf begint te stellen.
Netanyahu gered.
Ook hoe ‘s werelds beste inlichtingendienst dit niet zag aankomen, hoe die best beveiligde hekken zomaar konden overwonnen worden en dit leger zomaar verrast konden worden. Er wordt zelfs openlijk geopperd of die inlichtingsdienst niet opzettelijk de andere kant opkeken voorafgaand aan deze hamas-inval. Vragen die men zich in Israël zelf begint te stellen.
-
RyanR - Lid geworden op: 05 mei 2022, 20:10
Het is geen complottheorie. Hamas is zelfs mede opgericht door de MOSAD. En om eerlijk te zijn, de MOSAD is tot alles in staat. Een staat in een staat. Waar ken ik dit vanFred1950 schreef: ↑12 okt 2023, 21:08Is er jullie ook niet eens iets opgevallen ? Nog geen enkele weken geleden kwamen Israeli's massaal op straat tegen Netanyahu en zijn extreem rechtse vleugel die de scheiding tussen recht ( rechtbanken ) en staat teniet wou doen. De bevolking kwam op straat met de slogan "geen dictatuur" ... Die tegenstand was blijkbaar niet te luwen , tot .... nu.
Alle aandacht voor de "dictatuur" is uiteraard totaal verdwenen. Straks zou ik al moeten beginnen te denken dat Hamas "gevraagd" werd om Israel te gaan bombarderen , om zo de aandacht op Netanyahu en zijn regering af te wenden. Het is alleszins een zééér rare situatie. Enfin , het is en complotheorie als een ander ...![]()
![]()
-
RyanR - Lid geworden op: 05 mei 2022, 20:10
Ik ben geen gelovige, het is gewoon een feit.
Ik heb het een en ander gevolgd sinds 1973. De Yom Kippur oorlog, ik zat toen op zee. De marine was weer eens de lul. Een paar weken extra op zee gezeten omdat NAVO schepen rouleerden. Een bekende strategie als er ergens stront aan de knikker was. Nederland werd toen voor de gek gehouden door de olie maatschappijen, de zogenaamde "oliecrisis" Er was helemaal geen oliecrisis. Het lag vol tankers richting Rotterdam. Ik heb dat zelf gezien. Shell heeft ons Nederlanders belazerd.
Mijn schip kwam met gerichte kanons in actie tegen een onbekende vijand die het op een Noorse tanker voorzien had. Ik kon zien wanneer hun ons in de gaten kregen, en ze dropen af. De bedoeling was blijkbaar om de vaargeul richting Rotterdam te blokkeren. Gelukkig had Nederland een forse Marine.
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Mijne leraar, 55 j terug zei toen: Jezus is daar geboren en iedereen wil dat daar claimen. Ik onthoud dat nog steeds zo. Het is daar dus steeds ambras.
Als ik dit allemaal lees gaat men niet terug naar het jaar 0.
Als ik dit allemaal lees gaat men niet terug naar het jaar 0.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
twistenopdemaan - Lid geworden op: 04 aug 2019, 10:41
Spinnst du oder was
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Denkelijk zit dat Gaza vol tunnels en dutroux-kelders, de mensen moeten weg uit hun flats binnen de 24 uur. Om burgers te sparen.
Van Hamas moeten ze blijven, eenmaal weg is weg of liefst geen controles in die huizen.
Van Hamas moeten ze blijven, eenmaal weg is weg of liefst geen controles in die huizen.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
Hobo - Lid geworden op: 05 mar 2019, 06:40