Als ik dit lees kan ik beter dan ooit begrijpen wat sommige Nazi-getrouwen in hun hoofd hadden. Als ik het weer opkomende neo- Nazisme waarneem, moet ik gaan geloven dat er bij een aantal mensen een genetische fout is ingebakken.Wil. schreef: ↑25 nov 2023, 10:00Vanzelfsprekend klinkt dezelfde boodschap in Zuid-Afrika, waar een imam trots is op wat zijn 'broeders en zusters' gedaan hebben op 7 oktober in Israël.
• Islamitisch geleerde Moulana Abdul Khaliq aan het woord:
'Hamas' betekent 'islamitische verzetsbeweging' – het zijn mensen die verbonden zijn met de Koran. Je kunt je niet aansluiten bij de militaire vleugel van Hamas, de Izz Al-Din Al-Qassam Brigades als je niet bidt. In feite moet je het [optionele] nachtelijke gebed bidden.
Je moet elke maandag en donderdag vasten. Je moet minimaal tien delen van de Koran uit je hoofd leren voordat je je bij de Al-Qassam Brigades kunt aansluiten.
Dat zijn de mensen die de nederzettingen hebben overgenomen en hebben gedaan wat ze op zaterdag [7 oktober 2023] deden. Het zijn mensen die verbonden zijn met Allah."
• Arshad Samodien van Youth for Al-Aqsa Zuid-Afrika zei dat hij berichten heeft ontvangen van moslims van over de hele wereld die huilden van geluk en niet konden geloven wat er gebeurde (→7 oktober). Hij voegde eraan toe dat dit een ochtend van eer en glorie was.
• De Zuid-Afrikaanse islamitische geleerde Shaykh Rieyaad Walls zei dat vrede en rust in zijn hart kwamen toen hij het nieuws hoorde.
Bron: Online Platforms - "Masjidul Quds on YouTube"
"Rare jongens, die Romeinen"
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus