Dicksy schreef: ↑29 feb 2024, 15:51
door Hobo » 3 minuten geleden
Erop of eronder...
Ik ben toch al eens naar de etensreserves in mijn atoomschuilkelder gaan kijken.
Vooral soldatenkoeken opslaan...

Mijn chips, borrelnootjes, cola, trappist... e.a. is ook aangevuld, mijn tuinstel is ook klaar. Ik wil niks missen als de nukes over en weer gaan vliegen.
Grote bek TRUMP
En daar is alles mee gezegd.
En mijn old-timer kan nog steeds mijn campingkar trekken , wat campingmateriaal zoals veldbedden heb ik ook nog ( behalve de tent ).

Naar waar zou ik best vluchten , naar het noorden ( Nederland ) of naar de Vloamsche Ardennen of naar de Wallonie ... ?
Ik herhaal eventjes mijn grap ...
Fred1950 schreef: ↑27 feb 2024, 11:18
...
Dat is dan zoiets als kleine zus die in de billen knijpt van grote broer. Grote broer deelt hierop een klets uit waarop kleine zus al krijsend en huilend naar moeder loopt. Gevolg : grote broer moet van moeder naar zijn kamer en mag er vóór het avondeten niet meer uit. ....

...
Dus ... treiter de beer niet
TE veel , hij zou wel eens op zijn achterste poten kunnen komen te staan , en wie gaat er hier dan weeral het slachtoffer van zijn ? De bevolking , de "hoge pieten" kiezen dan net zoals tijdens WOII het hazenpad , ditmaal niet naar Londen , maar naar de VS.
Wat zou het hen trouwens kunnen schelen dat West-European door stralingsziekte zouden sterven , ze voelen dat zelf niet en zullen het waarschijlijk zelfs niet eens te zien krijgen.