Bluft Poetin?
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Die ons Wil. is wel degelijk Europa en dat weet u verdomd goed genoeg.- De Amerikanen zijn ons bv. in WO2 komen helpen. Daarna hebben ze ons nog een grote zak geld gegeven en zijn ze weer vertrokken.
De omstandigheden, de val van de muur en het opdoeken van het Warchaupact, hebben er voor gezorgd dat deze landen hun onafhankelijkheid wel degelijk terugkregen. Terugkregen is hier zeker juist gebruikt.terwijl de voormalige Warchaupact-landen hun onafhankelijkheid terugkregen en Rusland zich uit die landen terug trok.
Laatst gewijzigd door Dicksy op 04 mar 2024, 16:35, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
In Poetin-lingo is dat het juiste taalgebruik.Dicksy schreef: ↑04 mar 2024, 16:34Die ons Wil. is wel degelijk Europa en dat weet u verdomd goed genoeg.- De Amerikanen zijn ons bv. in WO2 komen helpen. Daarna hebben ze ons nog een grote zak geld gegeven en zijn ze weer vertrokken.
De omstandigheden, de val van de muur en het opdoeken van het Warchaupact, hebben er voor gezorgd dat deze landen hun onafhankelijkheid wel degelijk terugkregen. Terugkregen is hier zeker juist gebruikt.terwijl de voormalige Warchaupact-landen hun onafhankelijkheid terugkregen en Rusland zich uit die landen terug trok.
Als Poetin goedkeurend knikt bij je tekst, dan weten we het wel ...

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Wat is het nu. Hebt ge ze gekregen of niet?Oorlog in Oekraïne: Kiev beweert de 16 miljard euro aan hulp die in 2022 werd ingezameld niet te hebben ontvangen
Volgens de Oekraïense premier zijn deze fondsen "samen met de Europese Commissie door Polen bijeengebracht voor de steun aan Oekraïne". “We weten niet wat er met hen is gebeurd, Oekraïne heeft niets ontvangen”, zegt Denys Chmygal.
De Oekraïense premier bevestigde maandag 4 maart dat zijn land niet meer dan 16 miljard euro aan hulp had ontvangen die Polen en de Europese Commissie hadden ingezameld tijdens twee donorconferenties in Warschau in 2022, in de nasleep van de Russische invasie. “Deze fondsen zijn bijeengebracht. Volgens onze informatie is er op de eerste [conferentie] ruim 10 miljard euro bijeengebracht en op de tweede ruim 6 miljard euro ”, zei Denys Chmygal op een persconferentie in Kiev, terwijl zijn land zich zorgen maakt over de gevolgen van de crisis. erosie van de westerse steun na twee jaar oorlog. Volgens hem zijn deze fondsen "door Polen samen met de Europese Commissie ingezameld ter ondersteuning van Oekraïne" . “We weten niet wat er met deze fondsen is gebeurd. Hoe werden ze besteed, wat steunden ze? Oekraïne ontving niets ”, vervolgde het regeringshoofd. Volg onze livestream.
-
Jammer, je trapt midden in je eigen drol.
Geklasseerd. Next!

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Heeft Fred die vertaling gemaakt van 'warhead' → kernkop ???
Kernkop? Ik denk het niet.
Een knappe kop die dat zo vertaald heeft? Ik ben zeker van niet.
'Ga daarmee naar de oorlog' ....

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.