Herken je dan geen paddenstoelwolk Wil, ???
Bluft Poetin?
Wellicht staat die 16 miljard al ergens op een Russische bank gedeponeerd.
Aha, nu begrijp ik waar plots dat groot bedrag op mijn rekening vandaan komt. Waarschijnlijk één of twee cijfertjes verkeerd ingetikt in het rekeningnummer
Ik ga het doorstorten naar de Volodymyr.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Inderdaad, je:Geen ontkomen aan, Dicksy. Geklasseerd, jongen.
is geklasseerd als........nepnieuws.- De Amerikanen zijn ons bv. in WO2 komen helpen. Daarna hebben ze ons nog een grote zak geld gegeven en zijn ze weer vertrokken.
Blijven proberen, Dicksy. Blijven proberen, bazeke 

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Niet nodig mateke. Dat je niet verlegen bent om nep(fake)nieuws te verkopen als waarheid is genoegzaam geweten. Alleen als je daar op gewezen wordt reageer je als door een wesp gestoken.
Jammer, had u echt volwassener ingeschat. Niet dus, zal er rekening mee houden in de toekomst.
Jammer, had u echt volwassener ingeschat. Niet dus, zal er rekening mee houden in de toekomst.
Ge moet hem vergeven @Dicksy , Wil-punt wordt ook een dagje ouder ... 
19
Ik ben ingeënt tegen "Dixi-19" - d.w.z. kleuterredeneringen.
En maar moeite doen, maar het helpt niet, Dicksy.Dicksy schreef: ↑04 mar 2024, 19:21Niet nodig mateke. Dat je niet verlegen bent om nep(fake)nieuws te verkopen als waarheid is genoegzaam geweten. Alleen als je daar op gewezen wordt reageer je als door een wesp gestoken.
Jammer, had u echt volwassener ingeschat. Niet dus, zal er rekening mee houden in de toekomst.![]()
Ik ben ingeënt tegen "Dixi-19" - d.w.z. kleuterredeneringen.
Laatst gewijzigd door Wil. op 04 mar 2024, 19:40, 1 keer totaal gewijzigd.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.@Wil.
Ik was op dat moment geen "sergeant van wacht" ... ( heb je verwijderd bericht wel onderschept !
)
Fred, vertaal nog eens iets uit het Engels, zoals 'warhead' bijvoorbeeld. Of was jij niet de intellectueel van dienst in die posting?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Zie voorafgaande post ... 
Verdorie, dan moet het die andere geweest zijn. Valt te begrijpen. The chickens ...

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Hmmm , je bericht verwijderen om nadien je vorige te kunnen corrigeren zonder dat de lezer de tekst "1 keer totaal gewijzigd." te zien krijgt , en daarna dat verwijderde bericht er terug "plakken" .Wil. schreef: ↑04 mar 2024, 19:44Verdorie, dan moet het die andere geweest zijn. Valt te begrijpen. The chickens ...
Bij de NBC ploeg hadden wij zo'n kist bij om gif of gas te detecteren en vlaggetjes te plaatsen. Voor de a bom moesten we de sec tellen tussen de flits en de bonk, dat moest je dan melden aan je oversten(als dat nog ging).
Als soldaatje ben je dus maar een radertje in een geheel.
Als soldaatje ben je dus maar een radertje in een geheel.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
Het was dus zo precies als met een zwaar onweer ...
In de jaren vietig ( of zestig ? ) zong Bob Dylan al van ; " Its a hard, hard rain thats gonna fall " ..
werewoef
In de jaren vietig ( of zestig ? ) zong Bob Dylan al van ; " Its a hard, hard rain thats gonna fall " ..
werewoef
AMEN en AUM
Schrijf gerust een antwoord
Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.