Bluft Poetin?
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
-
Fazal - Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00
Mocht je van plan zijn de uitzending te bekijken, dan kan je dat voor uzelf uitmaken.
Maar indien het al op voorhand van de hand wordt gewezen, dan kunnen we er hier nog lang zitten over zeveren, zònder te weten, hoe en wie, die kerel eigenlijk is.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Orsk, waar de huizen onder water staan en de raffinaderij stil ligt omwille van hetzelfde probleem:
de burgers komen bijeen op het plein en scanderen 'Poetin, help ons' maar die bandiet geeft geen ene moer om de bevolking. Het geld dat voor het land moet dienen, heeft hij verduisterd en naar zichzelf afgeleid. Hun zonen gebruikt hij als kanonnenvoer.
Die mensen moeten in opstand komen tegen dat zwijn met zijn grootheidswaanzin.

de burgers komen bijeen op het plein en scanderen 'Poetin, help ons' maar die bandiet geeft geen ene moer om de bevolking. Het geld dat voor het land moet dienen, heeft hij verduisterd en naar zichzelf afgeleid. Hun zonen gebruikt hij als kanonnenvoer.
Die mensen moeten in opstand komen tegen dat zwijn met zijn grootheidswaanzin.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
-1
HLN:
Oekraïne meldt uitschakeling Russisch raketschip in Kaliningrad
Rusland is opnieuw een oorlogsschip armer. De Oekraïense militaire inlichtingendienst GUR meldt dat het raketschip Serpoechov gisteren zwaar beschadigd is geraakt bij een brand in de Russische enclave Kaliningrad en deelde via sociale media beelden die tonen hoe het vuur ontstond.
https://www.hln.be/buitenland/kijk-oekr ... ~af0e880d/
HLN:
Oekraïne meldt uitschakeling Russisch raketschip in Kaliningrad
Rusland is opnieuw een oorlogsschip armer. De Oekraïense militaire inlichtingendienst GUR meldt dat het raketschip Serpoechov gisteren zwaar beschadigd is geraakt bij een brand in de Russische enclave Kaliningrad en deelde via sociale media beelden die tonen hoe het vuur ontstond.
https://www.hln.be/buitenland/kijk-oekr ... ~af0e880d/
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Men heeft dit al zowat een jaar geleden ook al uitgezonden ...
Mij valt op :
- geen enkel woord over Maidan , Verhofstadt en de EU , de vlucht van Janoekovitsj
- geen woord over de reden van de opstand in de Donbas na 2014
- geen woord over het feit dat 50 % van de inwoners op de Krim Russen zijn die al lang voor meer autonomie aan het ijveren waren.
Gans dat programma stond in het daglicht van de NAVO , en de opheffing van het INF-verdrag tussen de VS en Rusland door Trump. Men verzwijgt volgens mij heel wat , veel zakens die wij "Westerlingen" beter niet te weten komen.
Laatst gewijzigd door Fred1950 op 08 apr 2024, 22:56, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Rusland heeft een tekort aan werkkrachten, zegt de bazin van de Nat. Bank.
De redenen:
- mensen met skills die het land ontvlucht zijn en in het buitenland óók aan de bak kunnen komen.
- jonge mannen die in het leger zijn ingelijfd en waarvan velen dood zijn
- een overschot aan vrouwelijke werkkrachten maar die gaan al op 55 met pensioen
- hoge interestvoeten omwille van de inflatie weerhoudt bedrijven ervan risico's te nemen om uit te breiden en mensen aan te werven.

De redenen:
- mensen met skills die het land ontvlucht zijn en in het buitenland óók aan de bak kunnen komen.
- jonge mannen die in het leger zijn ingelijfd en waarvan velen dood zijn
- een overschot aan vrouwelijke werkkrachten maar die gaan al op 55 met pensioen
- hoge interestvoeten omwille van de inflatie weerhoudt bedrijven ervan risico's te nemen om uit te breiden en mensen aan te werven.

Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
HLN:
‘Heilige oorlog’: Kremlin-document onthult het ware plan van Poetin en zijn belangrijkste doelstellingen
Een strategienota van de Russisch-Orthodoxe Kerk onthult de toekomstplannen van het Kremlin. Het document dat is opgesteld onder leiding van patriarch Kirill, voormalig KGB-agent en vriend van Poetin, toont ook de ware doelstellingen van de Russische president.
https://www.hln.be/buitenland/heilige-o ... ~a156b267/
‘Heilige oorlog’: Kremlin-document onthult het ware plan van Poetin en zijn belangrijkste doelstellingen
Een strategienota van de Russisch-Orthodoxe Kerk onthult de toekomstplannen van het Kremlin. Het document dat is opgesteld onder leiding van patriarch Kirill, voormalig KGB-agent en vriend van Poetin, toont ook de ware doelstellingen van de Russische president.
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
In een notendop: het Grote Russische Rijk herstellen.Charlie Maru schreef: ↑11 apr 2024, 16:28HLN:
Heeft er iemand hier dat al ooit geschreven?

socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Ja dat utopische plan van Putin is hier al vaker ter sprake gekomen. Hoe ver reikten macht en invloed van de Tsaren eigenlijk ? Putin heeft wel een chantagemiddel dat zij niet hadden, het nucleaire wapen.Wil. schreef: ↑11 apr 2024, 16:39In een notendop: het Grote Russische Rijk herstellen.Charlie Maru schreef: ↑11 apr 2024, 16:28HLN:
Heeft er iemand hier dat al ooit geschreven?![]()
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Eerlijk gezegd , ik lees daar niets bedreigends. Het enige wat "men" beweert is dat Oekraïne niet onder de Westerse invloedsfeer zou mogen komen , vooral wegens zijn culturele banden met Rusland ( en dus wegens de banden met de Orthodoxe Kerk ).Charlie Maru schreef: ↑11 apr 2024, 16:28HLN:
"Terwijl Poetin aanvankelijk de invasie probeerde te rechtvaardigen als een pragmatisch antwoord op de uitbreiding van de NAVO, is het nu duidelijk dat hij de oorlog als een heilige missie ziet en niet zal stoppen voordat Oekraïne van de Europese kaart is geveegd”, zo vat de Amerikaanse denktank Atlantic Council de strategie samen.
Dat is inderdaad een "samenvatting" van anti-Rusland gasten die nog altijd steeds willen dat Amerika de plak in de wereld moet zwaaien. Men moet mij eens een uitspraak , origineel en dus geen deep fake , van Poetin tonen waarin hij beweert om Oekraïne van de kaart te willen vegen.
Iemand die niet objectief kan reageren en steeds maar meeheult met propaganda , verliest bij mij alle respect.
-
Zonder de VS, betekent Europa NIETS.
Zonder de VS, was Europa al langer door de Russen onder de voet gelopen.
Europa heeft zelfs geen verenigd leger om zichzelf te (kunnen) verdedigen.
Zie maar WO2. Op een twee drie, had Hitler bijna gans Europa veroverd.
We leven nu natuurlijk niet meer in deze tijd, maar zouden het zonder de VS nog altijd niet halen tegen het machtige Rusland.
Rusland heeft meer inwoners dan welk ander Europees land dan ook. De Ural vormt de grens tussen Europa en Azië. Het land meet 17.075.400 vierkante kilometer en is bijna twee maal zo groot als heel Europa., en heeft meer nucleaire wapens dan welk Europees land dan ook. Rusland heeft er zelfs meer dan de VS.
Zonder de VS, was Europa al langer door de Russen onder de voet gelopen.
Europa heeft zelfs geen verenigd leger om zichzelf te (kunnen) verdedigen.
Zie maar WO2. Op een twee drie, had Hitler bijna gans Europa veroverd.
We leven nu natuurlijk niet meer in deze tijd, maar zouden het zonder de VS nog altijd niet halen tegen het machtige Rusland.
Rusland heeft meer inwoners dan welk ander Europees land dan ook. De Ural vormt de grens tussen Europa en Azië. Het land meet 17.075.400 vierkante kilometer en is bijna twee maal zo groot als heel Europa., en heeft meer nucleaire wapens dan welk Europees land dan ook. Rusland heeft er zelfs meer dan de VS.
Laatst gewijzigd door Fazal op 11 apr 2024, 17:45, 1 keer totaal gewijzigd.
-
De grootte van RU doet niet terzake. Niemand wil het land gaan veroveren.
Ook het nucleair wapen is niet doorslaggevend. Ze hebben Afghanistan niet kunnen onder controle houden. De Amerikanen hebben Vietnam ook moeten verlaten.
Hoog tijd dat EU minimum 2% aan zijn leger besteedt en alle legers integreert in één geheel. 3% zou beter zijn. Als je de vrijheid wil behouden en niet onder de knoet wil komen van een dictator, dan moet alles wijken. Dat is ook gebeurd in WO2.
De leugens van Poetin kennen we (tot 20 februari '22: 'Wij willen UA niet binnenvallen') Pinokkio.
Ook het nucleair wapen is niet doorslaggevend. Ze hebben Afghanistan niet kunnen onder controle houden. De Amerikanen hebben Vietnam ook moeten verlaten.
Hoog tijd dat EU minimum 2% aan zijn leger besteedt en alle legers integreert in één geheel. 3% zou beter zijn. Als je de vrijheid wil behouden en niet onder de knoet wil komen van een dictator, dan moet alles wijken. Dat is ook gebeurd in WO2.
De leugens van Poetin kennen we (tot 20 februari '22: 'Wij willen UA niet binnenvallen') Pinokkio.

Van waar die angst van Poetin dan? Zelfs de VS heeft altijd getracht de vrede te bewaren.
Wie heeft de koude oorlog ingeleid? Wie heeft het zgn ijzeren gordijn opgezet?
En wie heeft destijds de Berlijnse muur gebouwd? En wie heeft zijn eigen burgers beschoten omdat zij hun onleefbaar geworden land probeerden te ontvluchten?