Alles wijst erop dat het zelfde oorlogs-klimaat in de lucht hangt van voor de jaren vietig . Zelfs Churchill kon begrijpen dat het Duitse volk indertijd naar een soort messias snakten .
werewoef
werewoef
AMEN en AUM
Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Onze e-cards zijn vernieuwd! Stuur een kaartje voor een verjaardag, als bedankje of zomaar. Bekijk de e-cards
Vele landen zitten op vinkenslag ,en ze vinden altijd een reden om mee te doen in een oorlog,ook Amerika steekt het vingertje op,ze wachten op het duwtje dat de bal aan het rollen brengt,en ik denk dat de wapen fabrikanten hun best doen om mee te duwen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Maar ook tijdens bv W.O. 1 zouden nogal wat echte of vermeende deserteurs in de rug zijn neergeschoten door hun eigen officieren. Zowel bij het autoritaire Pruisische regime als bij het superdemocratisce Britse leger.Wil. schreef: ↑18 apr 2024, 22:17Rusland begint zijn toevlucht te nemen tot de tactiek van barrièretroepen, of anti-terugtrekkingstroepen.
In dictatoriale regimes zoals Rusland en China, worden in oorlogstijd vaak anti-terugtrekkingstroepen ingezet om te beletten dat soldaten op de loop gaan voor de tegenstander. Ze worden dan in de rug doodgeschoten door landgenoten. Het principe is doorheen de geschiedenis geregeld toegepast in de Sovjet-Unie en ook in Rusland.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Die "echt republieinen" zijn waarschijnlijk degenen met het grootste pakket aandelen in de wapenindustrie. Trump zelf zou (volgens VRT-correspondent in VS) zijn handpop hebben gedicteerd om het punt op de agenda van de Kamer te zetten.Wil. schreef: ↑19 apr 2024, 14:09Dit weekend wordt er in het VS-parlement gestemd over de 61 miljard dollar hulp aan UA.
Mike Johnson, de handpop van Trump die niks mocht agenderen, blijkt nu toch overstag gegaan te zijn. De MAGA-republikeinen maken van hun wekker zoals een duivel in een wijwatervat, maar er zijn voldoende echt republikeinen die gaan meestemmen met de democraten om eindelijk de nodige wapens te leveren aan UA.
Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.