pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Onze e-cards zijn vernieuwd! Stuur een kaartje voor een verjaardag, als bedankje of zomaar. Bekijk de e-cards

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.HLN schreef:
23:24 Gisteren
Rusland zit door voorraad gedetineerden en rekruteert nu volop in Afrika voor oorlog in Oekraïne
Rusland is volop bezig met het rekruteren van strijdkrachten in Afrika. Dat melden Oekraïense en Britse militaire inlichtingendiensten. Moskou focust daarbij vooral op Rwanda, Oeganda, Burundi en Congo.
Kandidaten zouden 2.000 dollar krijgen als ze hun handtekening zetten en vervolgens 2.200 dollar per maand als loon. Er wordt hen ook een Russisch paspoort beloofd.
Volgens de Britse inlichtingendiensten moeten de aanwervingen in Afrika de aanzienlijke verliezen van Rusland op het slagveld in Oekraïne compenseren en Moskou toelaten om verder in het offensief te gaan.
"Het ziet ernaar uit dat ze door hun voorraad gedetineerden zitten", klinkt het. "Moskou breidt uit naar het zuiden om een nieuwe mobilisatie in Rusland zelf te vermijden. Met de vorige mobilisatie maakten Poetin en zijn regering zich niet populair. Het leidde ook tot een ongezien tekort aan arbeidskrachten en een exodus van hoogopgeleiden, zoals dokters en IT-professionals."
https://www.hln.be/buitenland/live-oekr ... ~a2c6d779/
Rusland economisch naar de kl..en, de EU economisch naar de kl..en, nu China nog. Wat kan het leven voor de VS toch mooi zijn.Ruzie tussen de VS en de EU ontspoort en dwingt Oekraïne tot een lening van 50 miljard dollar met gebruikmaking van Russische activa
“We zijn misschien dom, maar zo dom zijn we niet”, zegt een Europese functionaris over het plan voor de voorgestelde lening.
“Wat Washington voorstelt is: ‘Wij [de VS] nemen een lening, Europa neemt alle risico’s, jij [Europa] betaalt de rente, en wij [de VS] gebruiken het geld voor een fonds tussen de VS en Oekraïne’,” zei een hoge Europese diplomaat. “We zijn misschien dom, maar zo dom zijn we niet.”
https://www.politico.eu/article/us-eu-w ... el-macron/
Poetin grinnikt in zijn vuistje.Dicksy schreef: ↑12 jun 2024, 10:15Rusland economisch naar de kl..en, de EU economisch naar de kl..en, nu China nog. Wat kan het leven voor de VS toch mooi zijn.Ruzie tussen de VS en de EU ontspoort en dwingt Oekraïne tot een lening van 50 miljard dollar met gebruikmaking van Russische activa
....
De VS de lusten, de EU de lasten. Maar dat is de prijs die je er moet voor over hebben om het schoothondje van de VS te mogen zijn.door Fred1950 » 1 minuut geledenPoetin grinnikt in zijn vuistje.Dicksy schreef: ↑Vandaag, 10:15....Ruzie tussen de VS en de EU ontspoort en dwingt Oekraïne tot een lening van 50 miljard dollar met gebruikmaking van Russische activa
Rusland economisch naar de kl..en, de EU economisch naar de kl..en, nu China nog. Wat kan het leven voor de VS toch mooi zijn.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Europa is een wingewest voor de VS , en Taïwan ook. Behalve voor elders wat wapenleveringen blijft er voor de VS in de wereld niet veel meer te rapen.
Dat blijft voorlopig wishful thinking.Charlie Maru schreef: ↑12 jun 2024, 19:07Op die kaart maakt Oekraïne volledig deel uit van Rusland.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Putin doet al méér dan 2 jaar aan wishful thinking......Wil. schreef: ↑12 jun 2024, 19:39Dat blijft voorlopig wishful thinking.....Charlie Maru schreef: ↑12 jun 2024, 19:07Op die kaart maakt Oekraïne volledig deel uit van Rusland.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.