Goedemorgen Seizoentjes,
HVT, daar zou ik ook boos om zijn. Ik kan de mijne niet afnemen wat aan de ene kant goed is maar aan de andere kant zou een notoir fietsendief er hem heel vlug eraf hebben. Feit is wel dat je met de computer alleen helemaal niets mee kunt aanvangen. Fijn dat je samen met jouw vriendin zo'n leuke dag hebt gehad.
MM, welke kleuren ga je gebruiken, jou een beetje kennende zal het een grijstint zijn met misschien een bordeaux accent
Oma-C, hoe gaat het nu met jouw gezondheid. Denk daar veel aan. Wat leuk dat dochter en schoonzoon overlaatst bij jou op bezoek zijn geweest, is toch wel een stukje rijden. Jullie zullen heel wat te vertellen hebben gehad.
Bekske, dank je wel voor die mooie plaatjes altijd en ik wens jou veel beterschap.
Krakje, hoe is het afgelopen met jouw bloeddruk ? Hopelijk alles ok.
MJ, jij bent altijd druk bezig. Ik vind het spijtig dat jouw manlief zo sukkelt met zijn tanden. Wens hem veel sterkte.
Anjelier, hoe gaat het met de ukjes en in het verlengde met Spaanse Woef ? Is hij nog steeds boos op andere honden als je gaat wandelen met hem ? En heeft hij nog last gehad van zijn keel ?
Wilde eend, dank je wel voor de kaars. Hopelijk is alles ok met jouw gezondheid, want jij hebt ook wel jouw portie gehad. Ga je nog veel wandelen ?
Wingerd, dank je wel voor de beterschapswensen. Vond ik heel lief van jou.
Ze komen om 09:00H de nieuwe TV voor in de living brengen, hem op het draaisysteem hangen en hem aansluiten. De onze in de living begon heel raar kuren te hebben. Best normaal als je weet dat hij 14 jaar oud is. Het is het moederbord dat aan het begeven is en dat is te gek om nog te laten maken. Dat is de tweede TV die we op een goede 3 maanden tijd moeten vervangen. Die van de slaapkamer was ook volledig stuk.
Als die mensen geweest zijn, ga ik de koffers inpakken. Dat gaat relatief vlot door het lijstje(s) die ik gemaakt heb en waar werkelijk alles opstaat. Manlief hoopt dat het naar Texel gaan, mijn herstel wat bespoedigd. Dokters hadden gezegd dat het een maand of 2 zou duren eer dat ik volledig hersteld zou zijn, maar voel me nu al goed, buiten het feit dat ik na een inspanning vlug moe ben, maar ook dat zal wel beteren met de tijd.
Ik heb er alleszins goede moed in. Voor manlief is het allemaal ook heel heftig geweest.
Met zijn verjaardag zitten we in Texel. Ik moet zijn geschenkje proberen ongezien in de bagage te stoppen. Ik had hem een radio gekocht voor boven in mijn hobbykamer die hij ingenomen heeft om thuis te werken. Heb er een goede genomen, want niets is zo vervelend als constant geruis op de radio. Heb een witte genomen, dat past overal bij. Deze keer weet hij echt niet wat zijn geschenkje gaat zijn.
Zo lieve Seizoentjes , ik hoop dat ik niemand vergeten ben, als dat wel zo is, dan bied ik nu al mijn excuses aan. Geniet van de zonnige dag. Morgen kom ik niet want we vertrekken vrij vroeg naar Texel. Liefs en een dikke knuffel voor iedereen.