Als dat zo zou zijn, dan zou de hele begrafenisdienst islamitisch geweest zijn. Dat was niet het geval.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Onze e-cards zijn vernieuwd! Stuur een kaartje voor een verjaardag, als bedankje of zomaar. Bekijk de e-cards

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Dan zou het kunnen betekenen dat de Koran zich als een virus verspreidt en dat een deel van de ongelovigen zich al spontaan heeft bekeerd tot het ware geloof. Nu de charia nog en dan zijn wij eindelijk op weg naar een hoger beschavingspeil.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Dat is "des mensen' : velen die je een vinger aanreikt pakken meteen je hele arm.Wil. schreef: ↑23 jul 2024, 09:56Wanneer de bedreigde groep niet toont dat er een krachtdadig antwoord zal volgen, dan blijft de bedreiger voortgaan op het pad dat hem winst oplevert.
Voorbeelden:
- Hitler na zijn 'overeenkomst' met Chamberlain
- Poetin na de annexatie van de Krim
Op een andere, kleinschaliger niveau:
- De Franstaligen in de 'faciliteitengemeenten' en de rand rond Brussel
- Moslims die het 'hoofddoekenrecht' opeisen en beledigd zijn door kerststallen in de gemeenten

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Ja ! Zelfs voor dat geluk, -onze toegang tot "the inner party"- danken wij de AllerhoogsteWil. schreef: ↑23 jul 2024, 10:12Vast niet door - zoals onze Sire - zoete broodjes te gaan eten bij moslims die vooraf een stukje voorlezen uit het boek waarin staat hoe hij (de koning) als ongelovige een vijand is.
Bewustmaking is het eerste dat moet gebeuren, maar daarin schieten de media al triestig tekort. Gelukkig is er nog Sennet en dit topic.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Het lijkt allemaal veel gruwelijker omdat er messen worden gebruikt, maar hoeveel kinderen zijn in VS scholen al omgekomen omdat een of andere gefrustreerde, een oorlogswapen kon kopen en er in het wilde weg mensen mee kon afmaken ?Wil. schreef: ↑29 jul 2024, 20:32Bij de steekpartij in Southport zijn 2 kinderen gedood en 8 anderen zijn in kritieke toestand.
Op Channel 3 werd gezegd dat de moordenaar een asielzoeker is , genaamd Ali Al Shakati.
Die moet zeker in bescherming worden genomen want er zijn heel wat mensen die hem naar het leven zouden durven staan.![]()
Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.