Bluft Poetin?
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
80% van de gevraagde Oekraïners verklaren dat de mentaliteit in Oekraïne tov de Russen veranderd is. Aan deze steekproef namen 10 Oekraïners deel die verbleven in België.door Fred1950 » 1 minuut geledenMet hoeveel ? 10 - 100 -1000 ? En uit welke regio komen ze ? Kiev , nietwaar ....Wil. schreef: ↑Vandaag, 13:40Ja, Fred. Ik spreek geregeld met Oekraïners en zij vertellen mij dat de mentaliteit tov Russen heel erg is veranderd.Fred1950 schreef: ↑Vandaag, 12:03
En is dat nu eens ook geen "fantasie" ? Heb je daar een volksraadpleging voor gehouden ?
(Er is een foutmarge van 2%)
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
OK, knapen, lees eens wat wetenschappelijk onderzoek zegt en vergelijk dat met mijn beperkte steekproef:

Zuig daar maar (weer) een puntje aan
Wil. zegt: Oekraïners haten de Russen en voelen er alleen maar minachting voor - het grootste deel van de Oekraïners althans

Zuig daar maar (weer) een puntje aan

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Ook voor de Golfstaten is duidelijk dat het conflict in Oekraïne een Europees probleem is. Zij willen zaken doen, niets meer en niets minder en Europa is (voor een 'groot' deel) afhankelijk van de Golfstaten in hun energievoorziening.Pro-Oekraïense beloften blijken te controversieel voor EU-Golftop, zo blijkt uit lek
Uit een concept van een gezamenlijke verklaring die POLITICO heeft ingezien, blijkt dat de Golfstaten de gezamenlijke oproep om de hulp aan Rusland te staken en sancties te ontduiken, verwerpen.
https://www.politico.eu/article/pro-ukr ... eak-shows/
Willem van Hanegem zei ooit: "Je moet uit een nadeeltje een voordeel weten te halen" en daar is het conflict in Oekraïne geen uitzondering op voor de Golfstaten.
Laatst gewijzigd door Dicksy op 15 okt 2024, 12:45, 1 keer totaal gewijzigd.
-
MichelN - Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
-
De eeuwige discussie:door MichelN » 24 minuten geledenDat is een van de vele quotes van Johan Cruijff, de 'Kromme' had daar niets mee te maken.Dicksy schreef: ↑Vandaag, 09:11
Willem van Hanegem zei ooit: "Elk nadeel heb zijn voordeel" [...]
Speurtocht
Een kleine speurtocht in de krantenarchieven leidde niet tot het bewuste artikel uit 1971, maar bracht wel een uitspraak van Van Hanegem uit 1970 aan het licht die gelijkenissen toont met Cruijffs taalkundige kroonjuweel.
Laten we het houden op dat beiden het gezegd hebben, ieder in zijn eigen woorden.