Bluft Poetin?
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Van waar komt die tekening ?
Europa wordt afgebeeld als een bolwerk van het hautaine milieu uit de jaren 1900-'20
( uiteraard met het typerend "blauw" voor dat soort volkje ). Ook niet bepaald positief ... 
Laatst gewijzigd door Fred1950 op 15 okt 2024, 18:17, 1 keer totaal gewijzigd.
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Gisteren nog gekeken naar popmuziek van Rusland in 2003, zo antiek zijn die toch niet of iemand maakt ons wijs dat het boerekens zijn. https://www.youtube.com/watch?v=937YvL5Ojmg
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Volgens westerse media heeft een van de grootste spelers op de oliemarkt, Saoedi-Arabië, besloten om de beperkingen op de productie van olie op te heffen. Op 2 oktober zei de minister van energie van Saoedi-Arabië dat de olieprijzen zouden kunnen dalen tot $ 50 per vat. Momenteel wordt olie verkocht voor $ 70-75 per vat.
De Saoedi's zijn naar verluidt bereid om de prijs te verlagen, niet vanwege nobele motieven of om de inkomsten van Rusland uit energieverkoop te verminderen. Het gaat om hun marktaandeel.
Het feit is dat de OPEC+-landen zich niet houden aan de afspraken over beperkingen op de olieproductie.
In september zei de Amerikaanse presidentskandidaat Donald Trump dat Rusland niet in staat zou zijn om te blijven oorlog voeren aan lage olieprijzen. Hij zei dat als olie $100 kost, Poetin kan vechten, en als het $40 kost, de oorlog voorbij is.
Trump zei ook dat hij de olieprijzen binnen 12 maanden na zijn aantreden zou kunnen halveren.
Van dat laatste geloof ik geen sikkepit.
De Saoedi's zijn naar verluidt bereid om de prijs te verlagen, niet vanwege nobele motieven of om de inkomsten van Rusland uit energieverkoop te verminderen. Het gaat om hun marktaandeel.
Het feit is dat de OPEC+-landen zich niet houden aan de afspraken over beperkingen op de olieproductie.
In september zei de Amerikaanse presidentskandidaat Donald Trump dat Rusland niet in staat zou zijn om te blijven oorlog voeren aan lage olieprijzen. Hij zei dat als olie $100 kost, Poetin kan vechten, en als het $40 kost, de oorlog voorbij is.
Trump zei ook dat hij de olieprijzen binnen 12 maanden na zijn aantreden zou kunnen halveren.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Natuurlijk wel ... Drill, drill, drill ... HIJ gaat zooveeeeel olie oppompen als nog nooit iemand gezien heeft. HIJ zal de prijs aan de pomp HISTORISCH laag maken en de werkgelegenheid zal BOOMEN ...... Trump zei ook dat hij de olieprijzen binnen 12 maanden na zijn aantreden zou kunnen halveren.
DRILL DRILL DRILL
-
Rusland zit op termijn met een probleem van een afnemend bevolkingsaantal (dat is een bijkomende reden om UA in te nemen). Om die situatie aan te pakken stelt iemand voor om gezinnen zonder kinderen zwaarder te gaan belasten. Ook mensen die tegen hun wil zonder kinderen blijven, moeten betalen. Eén kind is trouwens niet voldoende, beweert hij. Een minimum van 2 kinderen per gezin is een noodzaak.
Bekijk de video hier
Vlak daaronder: bonus: de verkoop van condooms en contraceptiva moet verboden worden voor sommige categorieën van mensen (?)
Bekijk de video hier
Vlak daaronder: bonus: de verkoop van condooms en contraceptiva moet verboden worden voor sommige categorieën van mensen (?)

Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Waarom? Omdat de belangen van de VS in het Midden-Oosten véél belangrijker zijn dan de belangen in Oost-Europa. Zelensky is een naïeveling te denken dat de VS een betrouwbare bondgenoot is, zelfs de Russen hebben dat mogen ondervinden.Oekraïne houdt voet bij stuk bij onvoorwaardelijke Amerikaanse steun aan Israël
Kiev wil dat de VS Russische raketten neerhaalt, maar het ‘harde antwoord’ voor Oekraïne is dat Rusland kernwapens heeft, terwijl Iran die niet heeft.
Kiev — De VS heeft deze week een geavanceerd luchtafweersysteem en tientallen troepen ingezet om Israël te beschermen tegen Iraanse ballistische raketten, maar er is geen enkel niveau van hulp dat kan tippen aan Oekraïne, ook al wordt het land dagelijks geconfronteerd met Russische drone-, raket- en bomaanvallen.
In Kiev wordt dat als een dubbele standaard bestempeld.
"Als de bondgenoten samen raketten afschieten in de lucht boven het Midden-Oosten, waarom is er dan nog steeds geen besluit om drones en raketten boven Oekraïne af te schieten?" vroeg de Oekraïense president Volodymyr Zelenskyy zich vorige maand af .
https://www.politico.eu/article/ukraine ... rt-israel/
-
Een RU militaire blogger schrijft: Oekraïense F-16's hebben een Russische Su-34 neergeschoten .
Dat de SU-34 gecrashed is, is een feit. Het is niet duidelijk of een F-16 hem heeft neergehaald.
Dat de SU-34 gecrashed is, is een feit. Het is niet duidelijk of een F-16 hem heeft neergehaald.

Enerzijds verbaasd het mij wel dat de Oekraïners nu geen enkele poging doen om het neerhalen van die SU-34 te claimen als een overwinning.
Anderzijds kan het ook de bedoeling zijn om de kunde van de F-16 en zijn piloot (Oekraïner of buitenlander
) niet al te veel in de verf te zetten.
Ook niet uit het oog verliezen dat er veel pro-russische militaire bloggers zijn die het optreden van de Russen in Oekraïne in vraag stellen. Ze vinden het optreden van de legerleiding nog te soft.
https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/Buiten ... %20Rovenky.
Kort daarna publiceerde het Fighterbomber-kanaal een rectificatie, waarin werd gesteld dat het nieuws afkomstig was van een vals Telegram-kanaal, en benadrukte dat informatieoorlogen ook deel uitmaken van het conflict. “Dit is het derde jaar van de oorlog. Oorlogen worden niet alleen uitgevochten op het slagveld, maar ook op internet…”, schreef het profiel, wat de complexiteit van de circulerende informatie tijdens het conflict onderstreept.
Bronnen: Telegram @fighter_bomber @areamilitar. Video: X @rshereme. Deze inhoud is met behulp van AI gemaakt en is herzien door de redactie.
Anderzijds kan het ook de bedoeling zijn om de kunde van de F-16 en zijn piloot (Oekraïner of buitenlander
Ook niet uit het oog verliezen dat er veel pro-russische militaire bloggers zijn die het optreden van de Russen in Oekraïne in vraag stellen. Ze vinden het optreden van de legerleiding nog te soft.
https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/Buiten ... %20Rovenky.
Kort daarna publiceerde het Fighterbomber-kanaal een rectificatie, waarin werd gesteld dat het nieuws afkomstig was van een vals Telegram-kanaal, en benadrukte dat informatieoorlogen ook deel uitmaken van het conflict. “Dit is het derde jaar van de oorlog. Oorlogen worden niet alleen uitgevochten op het slagveld, maar ook op internet…”, schreef het profiel, wat de complexiteit van de circulerende informatie tijdens het conflict onderstreept.
Bronnen: Telegram @fighter_bomber @areamilitar. Video: X @rshereme. Deze inhoud is met behulp van AI gemaakt en is herzien door de redactie.
-
Het is nog simpeler:door Fred1950 » 31 minuten geledenSimpele ....Wil. schreef: ↑Vandaag, 10:53
Rusland zit op termijn met een probleem van een afnemend bevolkingsaantal (dat is een bijkomende reden om UA in te nemen). ....
Rusland verwacht een bevolkingsexplosie en om dat op te vangen is er lebensraum nodig en dat vinden ze niet richting oosten maar richting westen. Dus moeten ze Oekraïne innemen maar eerst alle Oekraïners uitroeien.
-
Wat is 't Fred? Kon je 't niet meer uithouden? En zelfs geen eigen vlag om achter te staan, maar achter die van de Chinese dictator?
Of is het de bedoeling om als je "outing" te fungeren?

Daar wat na-aperij word je nooit zo goed als het origineel, dat zou je al moeten weten.

Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Allemaal onder invloed van het decadente "Westen"boeffer schreef: ↑15 okt 2024, 23:56Gisteren nog gekeken naar popmuziek van Rusland in 2003, zo antiek zijn die toch niet of iemand maakt ons wijs dat het boerekens zijn. https://www.youtube.com/watch?v=937YvL5Ojmg