Bluft Poetin?
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Ik zal Budanov eens helpen wat ik met die N-Koreanen zou doenNoord-Koreaanse troepen die Poetin helpen vormen een 'ernstige' bedreiging voor de wereld, zegt Seoul
De Noord-Koreaanse troepen zullen Russische uitrusting en munitie gebruiken, zei Budanov. Het eerste kader van 2.600 troepen zal naar Koersk in Rusland gaan, waar Oekraïne in de late zomer een verrassingsinval begon, maar het is onduidelijk waar de resterende Noord-Koreaanse troepen zullen worden gestationeerd, voegde hij toe.
https://www.politico.eu/article/north-k ... -suk-yeol/
- De Russische troepen in de heroverde delen van Koersk en in de reeds bezette gebieden (Donbass en elders) vervangen. De hierdoor vrijgekomen Russische soldaten worden dan verder ingezet bij het offensief in de Koersk- en Donbassregio.
Dat de Noord-Koreaanse troepen Russische uitrusting en munitie gaan gebruiken is de logica zelve. Russische militaire kleding om enigszins te beletten dat ze zouden worden beschoten door de Russen uit onwetendheid en het gebruik van de munitie.....ze zijn er tenslotte mee vertrouwd, het komt van hen.
- Zo hebben de N-Koreanen een (wel ongewisse) zekerheid dat ze niet betrokken worden in rechtstreekse gevechten met Oekraïnse militairen, het is tenslotte een oorlog tussen Oekraïne en Rusland, en in hun thuisland heeft hun familie goede hoop ze levend terug te zien.
Zo Budanov hopelijk ben je iets met deze uitleg, iets om over na te denken misschien.
-
4 wereldleiders naar mijn hart. Alle vier gaan ze de wintermaanden doorbrengen in Oekraïne en ruilen ze de gezellige warmte van hun ambts(privé)woning voor de Oekraïnse koude (kan tot -20° oplopen) in de bunker van Zelensky.Rusland 'wordt zwakker', zegt Starmer van het Verenigd Koninkrijk na gesprekken met Biden, Scholz en Macron
"Nu Oekraïne een zware winter tegemoet gaat, is het belangrijk om te zeggen dat we achter jullie staan", zei Starmer tijdens zijn reis naar Berlijn.
Starmer was in Berlijn voor gesprekken met de Amerikaanse president Joe Biden, de Duitse bondskanselier Olaf Scholz en de Franse president Emmanuel Macron
Starmer zei in een toespraak bij de Britse ambassade dat de leiders bespraken hoe "we onze steun aan Oekraïne kunnen versnellen". "Nu Oekraïne een moeilijke winter ingaat, is het belangrijk om te zeggen dat we bij jullie zijn," zei Starmer.
https://www.politico.eu/article/russia- ... el-macron/
Van zoveel opoffering krijg ik tranen in mijn ogen, Zelensky waarschijnlijk ook.
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
ZIe-ne-keer , er zitten zelfs betere strategen in Vlaanderen verborgen dan wat Zelensky ooit zou kunnen vermoeden.Dicksy schreef: ↑18 okt 2024, 17:29Ik zal Budanov eens helpen wat ik met die N-Koreanen zou doenNoord-Koreaanse troepen die Poetin helpen vormen een 'ernstige' bedreiging voor de wereld, zegt Seoul
De Noord-Koreaanse troepen zullen Russische uitrusting en munitie gebruiken, zei Budanov. Het eerste kader van 2.600 troepen zal naar Koersk in Rusland gaan, waar Oekraïne in de late zomer een verrassingsinval begon, maar het is onduidelijk waar de resterende Noord-Koreaanse troepen zullen worden gestationeerd, voegde hij toe.
https://www.politico.eu/article/north-k ... -suk-yeol/:
- De Russische troepen in de heroverde delen van Koersk en in de reeds bezette gebieden (Donbass en elders) vervangen. De hierdoor vrijgekomen Russische soldaten worden dan verder ingezet bij het offensief in de Koersk- en Donbassregio.
Dat de Noord-Koreaanse troepen Russische uitrusting en munitie gaan gebruiken is de logica zelve. Russische militaire kleding om enigszins te beletten dat ze zouden worden beschoten door de Russen uit onwetendheid en het gebruik van de munitie.....ze zijn er tenslotte mee vertrouwd, het komt van hen.
- Zo hebben de N-Koreanen een (wel ongewisse) zekerheid dat ze niet betrokken worden in rechtstreekse gevechten met Oekraïnse militairen, het is tenslotte een oorlog tussen Oekraïne en Rusland, en in hun thuisland heeft hun familie goede hoop ze levend terug te zien.
Zo Budanov hopelijk ben je iets met deze uitleg, iets om over na te denken misschien.![]()
![]()
Letterlijk Zelensky ruggesteun geven ... dat wel ... sommigen gaan zich wel een beetje moeten bukken om uit het schootsveld te blijven.Dicksy schreef: ↑18 okt 2024, 20:32...
4 wereldleiders naar mijn hart. Alle vier gaan ze de wintermaanden doorbrengen in Oekraïne en ruilen ze de gezellige warmte van hun ambts(privé)woning voor de Oekraïnse koude (kan tot -20° oplopen) in de bunker van Zelensky.
Van zoveel opoffering krijg ik tranen in mijn ogen, Zelensky waarschijnlijk ook.![]()
-
Zelensky heeft al herhaalde malen te kennen gegeven dat het Westen hem in steek laat. Ik heb enkel willen aantonen dat hij het hier verkeerd ziet en te pessimistisch is:door Fred1950 » 14 minuten geledenLetterlijk Zelensky ruggesteun geven ... dat wel ... sommigen gaan zich wel een beetje moeten bukken om uit het schootsveld te blijven.Dicksy schreef: ↑33 minuten geleden
...
4 wereldleiders naar mijn hart. Alle vier gaan ze de wintermaanden doorbrengen in Oekraïne en ruilen ze de gezellige warmte van hun ambts(privé)woning voor de Oekraïnse koude (kan tot -20° oplopen) in de bunker van Zelensky.
Van zoveel opoffering krijg ik tranen in mijn ogen, Zelensky waarschijnlijk ook.
"Nu Oekraïne een moeilijke winter ingaat, is het belangrijk om te zeggen dat we bij jullie zijn," zei Starmer.
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Daar wordt geld onder tafel geschoven om gekeurd te geraken .... Corruptie is er een heel normale ingeburgerde gewoonte ...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
De Oekraïners ten oosten van die rivier zullen mogen pootje baden als ze nog weg willen geraken
Zouden de N-Koreanen in Kursk echt voor dat "zwaard" door de linie gezorgd hebben ?