In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Remie soms heb je van die dagen.
Zonnebloemetje, geen hond mee vanavond, we hadden een theorieles
Gelukkig hebben we daar binnen les, in een grote hal, maar ondanks dat, is het daar ook nog best fris, vooral als je stil zit
Inmiddels weer thuis en met een dekentje op de bank en eenbkop thee.
Heb ontzettend koude voeten
Straks de honden er nog uit en daarna lekker slapen
Ik wens iedereen een fijne avond
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Donderdag is voor ons de dag dat wij (meestal) de wekelijkse
doen. Zelf blijf ik in de auto wachten i.v.m. mijn mobiliteit terwijl
Gina de 2 supers gaat plunderen voor onze boodschappen die we nodig hebben voor ons dagelijks bestaan, supers zitten direct naast elkaar. 
Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend STERKTE en of BETERSCHAP gewenst.

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
Anne_marie - Lid geworden op: 09 feb 2023, 10:41
Goeiemorgen,
Dit was een vroege vogel Remie!
Bedankt!
Fijne dag voor iedereen

Dit was een vroege vogel Remie!
Bedankt!
Fijne dag voor iedereen

-

Vanochtend al vroeg onze jongste zoon Peter gebeld tijdens zijn werk met de vraag of hij een nieuwe televisie wilde kopen voor ons en meebrengen als hij naar huis komt.
Het is/was voor ons niet zo moeilijk welke we wilde hebben, dezelfde als Peter bij hun thuis nog niet langgeleden heeft gekocht.
Oude was iets meer dan 14 jaar geleden aangeschaft, ook van hetzelfde merk als die we nu weer hebben gekocht, en die gisterenavond de geest gaf wist
Gina mij dat vanochtend al vroeg te vertellen.Kreeg om 11:30 uur een Whatsappje dat de nieuwe al in zijn auto stond.
Kijk, zo zit ik in elkaar, niet zeuren… maar direct actie ondernemen voor mijn lief..!

En nu heb ik nog een afspraak bij een mij behandelende Arts op de poli in ’t Groene Hart Ziekenhuis in Gouda deze middag (14:00 uur).
Menu:

Weet U dat ook weer..!
Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend STERKTE en of BETERSCHAP gewenst.

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag en avond toe....
Vriendelijke groet,
en
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Dat is een waarheid . Onze grote hebben we recent kado gedaan aan vriendin van dochter en zelf een kleinere aangeschaft .
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Remie dat is handig 2 supers naast elkaar weet ik uit ervaring .
Veel plezier van jullie nieuwe tv.
Inge , dat klinkt als een serieuze zaak die hondenschool met praktijk en theorie .
Moet je ook een examen afleggen , of doet alleen de hond dat ?
Z'bloemeke haar ventje heeft nu een gebreid jasje aan , dan is het wel echt koud haha
Vandaag hier een oppasdag .
Fijne dag nog allemaal .

Veel plezier van jullie nieuwe tv.
Inge , dat klinkt als een serieuze zaak die hondenschool met praktijk en theorie .
Moet je ook een examen afleggen , of doet alleen de hond dat ?
Z'bloemeke haar ventje heeft nu een gebreid jasje aan , dan is het wel echt koud haha
Vandaag hier een oppasdag .
Fijne dag nog allemaal .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
An, nee hoor, ik hoef geen examen af te leggen 
Stelde ook niet heel veel voor hoor.
We hebben een spel gedaan, waarbij 1 persoon de hond was en de ander de begeleider
Die laatste had op een briefje wat de "hond" moest doen om een beloning te krijgen
Als "hond" wist je dit niet en moest van alles uitproberen/ doen om te achterhalen waar je je beloning voor kreeg.
Daarna vooral gekletst over hoe je dit had ervaren en hoe je zoiets omzet in de training met je hond
En situaties die je tegen komt en wat je dan zou kunnen doen
Het uur is in ieder geval omgevlogen
Stelde ook niet heel veel voor hoor.
We hebben een spel gedaan, waarbij 1 persoon de hond was en de ander de begeleider
Die laatste had op een briefje wat de "hond" moest doen om een beloning te krijgen
Als "hond" wist je dit niet en moest van alles uitproberen/ doen om te achterhalen waar je je beloning voor kreeg.
Daarna vooral gekletst over hoe je dit had ervaren en hoe je zoiets omzet in de training met je hond
En situaties die je tegen komt en wat je dan zou kunnen doen
Het uur is in ieder geval omgevlogen
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-

Vandaag nemen wij ’n vrij dagje

U heeft waarschijnlijk ook nog wel iets op de rol staan voor vandaag..?
Kom maar op dan?

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en