Bluft Poetin?
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Oke, de olieraffinaderij werd aangevallen maar zonder noemenwaardige schade.
Ik heb mij gebasseerd op dat twitterfilmpje dat eerder geplaatst werden met als resultaat dat deze verwees naar de aanval op die raffinaderij in juni jl.
Zo nu ga ik er 14 dagen tussen uit (kerstvakantie) en zal wel zien als ik terugkom of de Russen mijn woning ingepalmd hebben.
Saflodder.
Ik heb mij gebasseerd op dat twitterfilmpje dat eerder geplaatst werden met als resultaat dat deze verwees naar de aanval op die raffinaderij in juni jl.
Zo nu ga ik er 14 dagen tussen uit (kerstvakantie) en zal wel zien als ik terugkom of de Russen mijn woning ingepalmd hebben.
Saflodder.
-
benq - Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Waar zat je dan tussen ??Dicksy schreef: ↑19 dec 2024, 21:06Oke, de olieraffinaderij werd aangevallen maar zonder noemenwaardige schade.
Saflodder.
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Sfeerbeelden van de olievervuiling t.g.v. de doorgebroken tankers.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
De stopzetting was contractueel jaren geleden al vastgelegd. Dat contract moest vernieuwd worden , maar dat zal nu niet gebeuren. Maar wie kan het wat schelen ? Zelensky krijgt volgend jaar 50 miljard compensatie voor het verlies aan inkomsten aan doorvoerrechten. Ursula en de Europese toppers gaan er ook geen kou door lijden. Wie dan wel ? Vooral de Oostenrijkse bevolking die gaat mogen rantsoeneren , en vooral ook de Oekraïnse bevolking zelf die gas van de leiding in het noorden aftappen ( Poetin was daar woendend over ). Samenengevat , de "kleine man" mag verder lijden door al wat Verhofstadt en de Europese liberalen in 2014 in gang hebben gestoken , maar daar liggen die uiteraard niet van wakker ...
Hieronder het vervolg van die X-Tweet in het Nederlands vertaald. Iemand gebruikte het woord AMOEBE , dat is een ééncellig microscopisch klein diertje.
Hieronder het vervolg van die X-Tweet in het Nederlands vertaald. Iemand gebruikte het woord AMOEBE , dat is een ééncellig microscopisch klein diertje.
-
frits1955 - Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48
10/2023: "Oekraïne telt vandaag liefst 300.000 gesneuvelde Russische soldaten...."
04/2024: " Sinds het begin van de oorlog in Oekraïne zijn al meer dan 50.000 gesneuvelde Russische soldaten geïdentificeerd. "
02/05/1923: "Volgens de VS verloor Rusland 100.000 militairen in vijf maanden
Het gaat echt wel heel slecht met het wiskunde onderwijs - leren tellen is er niet meer bij
04/2024: " Sinds het begin van de oorlog in Oekraïne zijn al meer dan 50.000 gesneuvelde Russische soldaten geïdentificeerd. "
Het gaat echt wel heel slecht met het wiskunde onderwijs - leren tellen is er niet meer bij
-
Als Oekraïne nu eens zijn eigen gesneuvelden zou tellen , misschien worden we dan ook wat wijzer.frits1955 schreef: ↑21 dec 2024, 13:5310/2023: "Oekraïne telt vandaag liefst 300.000 gesneuvelde Russische soldaten...."
Het gaat echt wel heel slecht met het wiskunde onderwijs - leren tellen is er niet meer bij![]()
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
-
En kent Zelensky het aantal gesneuvelde landgenoten ? Die wil hij niet kennen. Wedden dat hij zelfs het aantal kleine vlagjes voor elke gesneuvelde ( sommigen met foto ) tijdens de herdenking in Kiev niet heeft geteld.